Minulla on kaksi tapaa iskeä nainen. Käytän näitä ns.yhtä aikaa. Hidas tapa on vain osoittaa huomiota,imarrella,heittää vihjailuja hänestä (ei missään nimessä seksiin viittaavia),olla "hämillään" kun hän saapuu paikalle jne. Naiset on kai luotu sellaiseksi,että heidän turhamaisuutensa saa haluamaan aina vain lisää huomiota....nopeampi tapa on kysyä suoraan, että mennäänkö teille vai meille. kumpikin tapa toimii ällistyttävän hyvin, ei tietysti aina. ainahan niitä hutilaukauksiakin tulee......
ei niin vaikeaa!
10
1449
Vastaukset
- 15+2
Wow! I's so much wiser now.
- 46hje5j
kiitos, nyt saan naisen kuin naisen.
ilman tätä hyödyllistä ketjua se ei olisi ikinä onnistunut. - Marilyn
Ei se ole turhamaisuutta vaan naisen luontainen rakkauden- ja hellyydenkaipuu. Toiveena on, että löytyisi mies, joka ei olisi pokaaja vaan todella jäämässä vierelle. Tietäisitpä miten paljon enemmän saisit irti seksistäkin, jos ilmassa olisi todellisia tunteita, vau...
- 4+7
Joo mutta fiksu nainen ei oo heti jalat levällään jos joku ukko lausuu pari kohteliasta sanaa. Fiksu nainen osaa löytää oikeen kumppanin ilman huoraamistakin.
- 23
4+7 kirjoitti:
Joo mutta fiksu nainen ei oo heti jalat levällään jos joku ukko lausuu pari kohteliasta sanaa. Fiksu nainen osaa löytää oikeen kumppanin ilman huoraamistakin.
Onko se rehellisyys ja aitous liian iso vaatimus miehelle?
- Aitous?
23 kirjoitti:
Onko se rehellisyys ja aitous liian iso vaatimus miehelle?
Ei oo. Mutt on tossa pari 'neitoa' heittäny pyyhkeen kehään, kun en ihan ekalla kerralla oo pyrkinyt saman peiton alle. Mä haluun olla varma kaverista, ennenku...
- sen pituinen se
Mikäs vika huoraamisessa on? Minä ainakin oon heti jalat levällään kun saan miehen narrattua mukaani. Sitäpaitsi, mieshän siinä se huora on, HAHAA!
- yksinkertaista
Riippuu siitä onko nainen haku päällä. Onko hänellä tarve saada jostain syystä mies. Sama pätee miehiinkin. Kyllä miehen saa iskettyä jos hänellä on haku päällä.
Esim. itsellä (nainen) ei ole minkäänlaista tarvetta saada miestä joten mitkään iskukonstit ei tehoa. Päinvastoin ne ärsyttää. - rimpsdiwe
Minusta aloittajan vinkki miehille oli lähinnä seksiin liittyvä. Ja voisi sanoa että kai sillä jotain pösilöitä saa. Mutta oikeasti hyvää seksiä saa vain sillä, että nainen tahtoo miestä - siihen ei kikkailuja tarvitse. Tosin helppo naisena sanoa :) Joku mies vain sytyttää.
Naurettavaa esittää teorioita että "naisiin pätee tämä ja naiset ovat tällaisia.." vaan voisi ihan kertoa oman vinkkinsä jos niin välttämättä haluaa -yleistämättä.
Ja kommentoijat: onko intohimoinen seksi, jota molemmat osapuolet rakastavat, oikeasti huoraamista? Melkoisen vanhojen piikojen puhetta -tai sitten idioottien miesten, jotka uskovat että nainen on luutu jolla pyyhitään lattiaa.- 1+1=3
Eiks se homma oo mualiman alusta lähtien ollu molempien sukupuolien vaistoissa miärätty, jotta se lissääntyis se immeeiisten suku. Ka, jotta naesiin pättee niät ja miähii nuat vua on se tokkiisa haaskoo molemmillennii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514