Mulla ja mun poikaystävällä tulee uutenavuotena vuosi täyteen, ollaan asuttu 2kk ny yhessä ja kohta 4kk ei oo ollu ollenkaan seksiä. En tiä mitä tehä. Poikaystäväni käy töissä ja hänellä on tosi raskas työ kun hän pääsee töistä ni menee suoraan koneelle ja siitä siirtyy jossain vaiheessa nukkumaan. Ei suostu puhumaan edes asiasta. Oon yrittäny monet kerrat mennä lähelle ja "yrittäny" tätä mutta aina se vaihtaa aihetta et hänellä on nälkä ja lähtee pois siitä. Joskus käyään kyl elokuvissa tai katotaan yhessä joku elokuva. Meillä ei hirveesti tuota läheisyyttä oo, halaillaan ja annetaan pikku pusuja mut suutelua on harvoin, välillä käy milessä et ollaanko tässä jotain kämppiksiä. mies on mua 5 vuotta nuorempi, hän on vm -92 ja mää vm -87 mut kumpikaan ei olla aiemmin kyllä oikeestaan seurusteltu, parin kk jotain säätöjä vaa takana. Ennen meillä oli seksiä 3-4 kertaa viikossa mut yhtäkkiä se vaan lopahti. Tuntuu et onko mussa jotain vikaa vai onko tuosta tullu vaa haluton tuon työn myötä? se on ollu kuitenki toukokuusta lähtien töissä tuola et mite siit yhtäkkiä ois tullu? en tiiä ennää mittää ku ei se suostu puhumaan koko aiheesta. Oon ite työtön ja aina yksin kotona, ainut paikka oikeestaan misä käyn ni on kuntosali. Mulla ei oikeen oo kavereita tällä paikka kunnalla koska muutin tänne muutama vuos sitte koulun takia ja ku valmistuttiin ni kaveritki vaihto paikka kuntaa tai sit niillä on aina jotain muuta. Perhe ja kaverit asuuki sit kaukana 700km päässä et niittäkään harvoin näkee ja tätä tää mun poikaystävä ei voi ymmärtää jos esim. haluun lähtee vähän pitemmäks aikaa pohjoseen. Joskus tässä se sano et sitä pelottaa et löyän uuen miehen. Seksi on mulle kuitenki aika tärkeetä ja kohta menee äärirajoille tää puutteessa eläminen koska alan oleen jo aika pahalla päällä :/ plää, en kyl tiä mitä tehä :/
Avoliitto ilman seksiä
31
1077
Vastaukset
- -
Jos suhteesta löytyy rakkautta kyllä sillon toista haluaa.Liian vähän yhtesitä aikaa ja seksiä johtaa lopulta eroon.Suhde tarvii niitä molempia! te ootte hirmu nuoria, jos tämä poikaystävä ei tajua vielä näitä asioita.Sun täytyy puhua niistä ja kertoa mitä haluat.
- seksitön suhde ok
mutta mites semmoisessa suhteessa tulee sitten toimia jossa on rakkautta yllin kyllin mutta toisen seksuaaliset halut täysin kadonneet? pitääkö erota sen takia ettei toista osapuolta seksi kiinnosta ja toista taas kiinnostaa normaalisti..
meillä sattuu suhteessamme olemaan tällainen tilanne.. rakkautta on vaikka millä mitalla mutta seksi ei toista osapuolta kiinnosta.. siihen on toisaalta syynsä.. mutta miten sinä esim tekisit tilanteessa jossa kumppanisi kertookin ettei halua seksiä toviin.. jättäisitkö raukkamaisesti kumppanin siinä vaiheessa?
mielestäni on erittäin typerää väittää että suhde tarvitsee seksiä.. ilman seksiä ei ole rakkautta eikä parisuhdetta.. mun mielestäni suhde ja rakkautta voi olla myös ilman seksiä.. seksi on vain lisämauste suhteeseen.. ei sen kummallisempaa.. - riippuu libidosta
seksitön suhde ok kirjoitti:
mutta mites semmoisessa suhteessa tulee sitten toimia jossa on rakkautta yllin kyllin mutta toisen seksuaaliset halut täysin kadonneet? pitääkö erota sen takia ettei toista osapuolta seksi kiinnosta ja toista taas kiinnostaa normaalisti..
meillä sattuu suhteessamme olemaan tällainen tilanne.. rakkautta on vaikka millä mitalla mutta seksi ei toista osapuolta kiinnosta.. siihen on toisaalta syynsä.. mutta miten sinä esim tekisit tilanteessa jossa kumppanisi kertookin ettei halua seksiä toviin.. jättäisitkö raukkamaisesti kumppanin siinä vaiheessa?
mielestäni on erittäin typerää väittää että suhde tarvitsee seksiä.. ilman seksiä ei ole rakkautta eikä parisuhdetta.. mun mielestäni suhde ja rakkautta voi olla myös ilman seksiä.. seksi on vain lisämauste suhteeseen.. ei sen kummallisempaa..Olen nainen 35v. ja kanssasi eri mieltä.
Osalle seksi on tärkeämpää kuin toisille.
Siis myös yksin eläessä, teini-iässä, vanhuksena jne.
Lähtökohtaisesti.
Osalle seksi on lisämauste, osalle taas se liima, joka kumppanissa vetää puoleensa. Asia, joka erottaa juuri tämän suhteen muista läheisistä, tärkeistä ihmissuhteista.
Isoja valintoja:
Riittääkö minulle "pelkkä" kumppanuus, jos suhde on muuten loistava ja kumppani todella rakas?
Vai haluanko elämääni enemmän erotiikkaa ja vääntöä, vaikken mahdollisesti enää koskaan löydäkään muilta ominaisuuksiltaan yhtä sopivaa puolisoa?
Tai löydän libidoltaan aktiivisen kumppanin, mutta hän on ehkä jo piankin vaihtelunhaluinen, ja hänen on vaikea pysyä uskollisena kymmeniä vuosia.
Ei ole raukkamaista päättää hyvää suhdetta, jos ei aio tyytyä seuraavat vuosikymmenet suhteeseen, jossa ei ole eroottista kipinää. Jos se siis on itselle tärkeää. Ja kuihtuu naisena, kun ei voi toteuttaa sitä puolta kuin yksikseen (vaikka on ihanassa suhteessa ja kaipaa oman rakkaan ihoa) Ei voi ilmaista rakkauttaan ja haluaan seksuaalisesti. Vaikka se on itselle ominaista, helppoa, välttämätöntä...
Nämä tietenkin, jos puhutaan terveistä ihmisistä. Masennus, sairaudet, työttömyys jne. ovat juttu erikseen.
Mutta sinua lainatakseni:
Mielestäni on erittäin typerää väittää, että seksi olisi _meille ihan jokaiselle_ vain lisämauste, jos se on sitä SINULLE.
.....ei sen kummallisempaa.. - sextön elämä ok?
seksitön suhde ok kirjoitti:
mielestäni on erittäin typerää väittää että suhde tarvitsee seksiä.. ilman seksiä ei ole rakkautta eikä parisuhdetta.. mun mielestäni suhde ja rakkautta voi olla myös ilman seksiä.. seksi on vain lisämauste suhteeseen.. ei sen kummallisempaa..eli on olemassa tyyppejä, jotka ei edes masturboi jne.Seksi ei vaan oo tärkeetä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Aseksuaalisuus - seksitön elämä ok
riippuu libidosta kirjoitti:
Olen nainen 35v. ja kanssasi eri mieltä.
Osalle seksi on tärkeämpää kuin toisille.
Siis myös yksin eläessä, teini-iässä, vanhuksena jne.
Lähtökohtaisesti.
Osalle seksi on lisämauste, osalle taas se liima, joka kumppanissa vetää puoleensa. Asia, joka erottaa juuri tämän suhteen muista läheisistä, tärkeistä ihmissuhteista.
Isoja valintoja:
Riittääkö minulle "pelkkä" kumppanuus, jos suhde on muuten loistava ja kumppani todella rakas?
Vai haluanko elämääni enemmän erotiikkaa ja vääntöä, vaikken mahdollisesti enää koskaan löydäkään muilta ominaisuuksiltaan yhtä sopivaa puolisoa?
Tai löydän libidoltaan aktiivisen kumppanin, mutta hän on ehkä jo piankin vaihtelunhaluinen, ja hänen on vaikea pysyä uskollisena kymmeniä vuosia.
Ei ole raukkamaista päättää hyvää suhdetta, jos ei aio tyytyä seuraavat vuosikymmenet suhteeseen, jossa ei ole eroottista kipinää. Jos se siis on itselle tärkeää. Ja kuihtuu naisena, kun ei voi toteuttaa sitä puolta kuin yksikseen (vaikka on ihanassa suhteessa ja kaipaa oman rakkaan ihoa) Ei voi ilmaista rakkauttaan ja haluaan seksuaalisesti. Vaikka se on itselle ominaista, helppoa, välttämätöntä...
Nämä tietenkin, jos puhutaan terveistä ihmisistä. Masennus, sairaudet, työttömyys jne. ovat juttu erikseen.
Mutta sinua lainatakseni:
Mielestäni on erittäin typerää väittää, että seksi olisi _meille ihan jokaiselle_ vain lisämauste, jos se on sitä SINULLE.
.....ei sen kummallisempaa.."Mutta sinua lainatakseni:
Mielestäni on erittäin typerää väittää, että seksi olisi _meille ihan jokaiselle_ vain lisämauste, jos se on sitä SINULLE"
--mutta mielestäsi on silti oikein väittää että KAIKKIEN suhteet kaatuu seksittömyyteen.. juupa juu..
noh.. sanotaanko näin että tämä on sinun mielipiteesi asiaan..
mutta herää vain kysymys jos kumppanin historiasta löytyy jotain sellaista joka estää seksin harrastamisen niin sinäkö hänet sitten jättäisit? etkä jäisi esim vierelle auttamaan toista löytämään seksuaalisuutensa takaisin? - riippuu libidosta
seksitön elämä ok kirjoitti:
"Mutta sinua lainatakseni:
Mielestäni on erittäin typerää väittää, että seksi olisi _meille ihan jokaiselle_ vain lisämauste, jos se on sitä SINULLE"
--mutta mielestäsi on silti oikein väittää että KAIKKIEN suhteet kaatuu seksittömyyteen.. juupa juu..
noh.. sanotaanko näin että tämä on sinun mielipiteesi asiaan..
mutta herää vain kysymys jos kumppanin historiasta löytyy jotain sellaista joka estää seksin harrastamisen niin sinäkö hänet sitten jättäisit? etkä jäisi esim vierelle auttamaan toista löytämään seksuaalisuutensa takaisin?"-mutta mielestäsi on silti oikein väittää että KAIKKIEN suhteet kaatuu seksittömyyteen.. juupa juu..
noh.. sanotaanko näin että tämä on sinun mielipiteesi asiaan.."
Missä kohdin väitin kaikkien suhteiden kaatuvan seksittömyyteen? En ole lainkaan tuota mieltä.
Kirjoituksessani pohditaan asiaa mm. näin:
"Isoja valintoja:
Riittääkö minulle "pelkkä" kumppanuus, jos suhde on muuten loistava ja kumppani todella rakas?"
Selvennän siis sinulle vielä, että tarkoitin tilanteen tuovan esimerkiksi tämänkaltaisia pohdiskeluja. Ja nimenomaan kaikkien suhteet eivät kaadu seksittömyyteen, koska ihmiset arvottavat tuon(kin) asian elämässään niin eri tavoin. Ei seksittömyys ole kaikille minkäänlainen ongelma, tai se on vähäinen, toisinaan surua aiheuttava seikka. Paljon riippuu myös siitä, millaiset libidot kumppaneilla on toisiinsa nähden, ja mikä on pariskunnan yleinen elämäntilanne. Seksi ei ole kaikille tärkeää. Toisille taas se on mitä nautinnollisin ja luontaisin tapa ilmaista rakkauttaan. Ns. paineita voi toki parisuhteessa purkaa itsekseenkin (ja minä ainakin teen lisäksi niinkin!) mutta seksuaalinen läheisyys rakkaimman kanssa on silti aivan omaa luokkaansa.
Se ei esimerkiksi minulle ole mikään ylimääräinen mauste, sellaisia taas minulle ovat mm.i kivat harrastukset, kiireetön kahvittelutuokio hyvän ystävän kanssa tai vaikkapa kauniin maiseman ihaileminen patikkaretken päätteeksi.
"mutta herää vain kysymys jos kumppanin historiasta löytyy jotain sellaista joka estää seksin harrastamisen niin sinäkö hänet sitten jättäisit? etkä jäisi esim vierelle auttamaan toista löytämään seksuaalisuutensa takaisin"
Vastaan jälleen jo kirjoittamallani.
"Nämä tietenkin, jos puhutaan terveistä ihmisistä. Masennus, sairaudet, työttömyys jne. ovat juttu erikseen."
- 7
Sori vain, mutta uskon että teitä ei ole tarkoitettu yhteen. Onneksi olette nuoria ja molemmilla elämä vielä alussa.
- mies35v
Mä olisin vähän puutteessa. Tuutko kylään niin harrastetaan seksiä oikein kunnolla?
- lässynlässynlää
Kyllähän sä voit tumputtaa, vai onks sun käsis jotain vikaa?
- oppeliini
Sää oot ryostämässä kehtoa!
Tuo poika on ihan lapsi sekä henkisesti että fyysisestikin. Miksi sä, vanhempi naine, et hanki itteles elämää ja hakeudu ikäistes seuraan. Jätä, hyvä nainen, tuo lapsi kasvamaan ja kehittymmää rauhassa!
Mitä sä haluut on kaukanan siitä mitä tuo poikanen tarttee tai haluu. Hän yksinkertaisesti ei ole vielä piiiiiiiiiitkään aikaan valmis intiimiin yhteiselämään naiste kaa.
Ihan rehellisesti vaa ilmota että sää oot tehny ison virhee kahlitessa lapsen jonka kuulus viettää aikaa kavereittesa kaa, käyvä toissä ja koulussa ja mennä elämässää etteenpäi. Ja että sinä haluut oma elämä ja että ehkä vuosien jälkee ku se on varttunu mieheks, se voi ettii sinut ja kattoo jospa teillä alkas synkata. - plää
Tää mies on mun elämä, muuta mulla ei oo ja en viihy ikäisteni seurassa, henkisesti ku itekki vielä oon ihan lapsi. Rakastan ja haluan olla tän pojankans ja kai mun on vaa kestettävä se ettei sitä seksiä oo. Kai se on sitte aina nii väsyny ja haluton ku raskas työ ja stressaa vieläpä.
- 19 vuotiaan äiti
Mä jo ajattelin sun kirjoituksistasi, että henkinen kehitys taitaa itselläkin olla kesken. Ei uskoisi sua millään 24 vuotiaaksi. Ehkäpä on tässä vakka (eli sinä) kantensa valinnut. Et pärjää oman ikäistesi kanssa. 19 v ei vielä ole välttämättä valmis vakavaan suhteeseen. Anna hänen vielä olla nuori, ehtii sitoutua myöhemminkin.
Seksi on parisuhteen suola ja sokeri. Se liimaa parit yhteen. Teillä kun ei kokemusta vielä siitäkään ole, niin anna ajan kulua ja eläkää nuorten elämää. - oppeliini
Mene plää toihin ja tee elantos eteen jotai. Mikä oikeus sulla on vain lahota kotona ja antaa tuon lapse lättää sua, isoa naista!
Tuo että sää "rakastat sitä" ei oo tarpeeks hyvä syy antaa toise elättää sua, tervettä ronskia naista!
jaa että tossa kyläpahasessa ei oo sulle toitä? Mikä vale! Aina on toistä jos viittii tehä!
Sunki on aika kantaa kortes kekoo jos sää aiot lohotä ton lapse taloudeesa. - entä myöhemmin?
jos alle parikymppistä kaveria kokoajan väsyttää ja sekstailu ei maistu - millainen hän on 25-vuotiaana? 35-vuotiaana?
Tilanne ei kuule ainakaan kohennu.
Onko suhteenne muuten kunnossa?
Onko hän masentunut?
Kilpirauhasen vajaatoiminta?
Vai ylipäänsä vain ei-seksuaalinen ihminen? Alhainen libido?
Aikooko hän tehdä pitkäänkin työtä, joka noin väsyttää, eikä ilmeisesti anna paljonkaan?
Teemme itse elämästämme sen näköistä, kun haluamme.
JA sinun ei todellakaan ole kestettävä seksittömyyttä. Keskustelkaa asiasta. - Jihaa#lk
oppeliini kirjoitti:
Mene plää toihin ja tee elantos eteen jotai. Mikä oikeus sulla on vain lahota kotona ja antaa tuon lapse lättää sua, isoa naista!
Tuo että sää "rakastat sitä" ei oo tarpeeks hyvä syy antaa toise elättää sua, tervettä ronskia naista!
jaa että tossa kyläpahasessa ei oo sulle toitä? Mikä vale! Aina on toistä jos viittii tehä!
Sunki on aika kantaa kortes kekoo jos sää aiot lohotä ton lapse taloudeesa."Mene plää toihin ja tee elantos eteen jotai. Mikä oikeus sulla on vain lahota kotona ja antaa tuon lapse lättää sua, isoa naista!
Tuo että sää "rakastat sitä" ei oo tarpeeks hyvä syy antaa toise elättää sua, tervettä ronskia naista!"
Oppeliinihan vois työllistää sut!
- plää
Oon kuules laittanu miljoona hakemusta ja soitellu paikkoihin mut ei ne ota mua töihi ja se ku en kaikkee pysty allergian ja atooppisen ihoni takia tekemään. Ei se mua todellakaan elätä, iha ite elätän itteni ku siihen pystyn.
- kysymys
Jospas ne työnantajat kuulee sun puheista ja lukee papereista, että oikeasti sulla on aikuisuus vielä hyvin kaukana, noin niinkuin henkisesti?
- plää
En tossa kerinny palioo vastaan ku tapahtu semmosia asioita mitä en todellakaan halua teijänkans jakaa mut se oli todella ihanaa :) mut oon aatellu lähtee vielä opiskeleen amk:hon tai aikuiskoulutukseen vaiks on 2 ammattia takana mut toisesta ei pysty töitä tekemään ku iho ei kestä, oon jopa vinyylihanskoille allerginen ja toisella alalla ei töitä oo ees. Puhelin myyjäks en ennää ikinä lähe, olin joskus melkei puol vuotta niissä hommissa, tosin kahessa eri firmassa.
Vaikka tuo työttömyystuki on pieni ni kyllä sillä ny silti saa puolet vuokrasta maksettua, ittensä elätettyä ja vielä salinki maksettua ja nythän työttömyystukiki nousee.
ja oppeliini ihan tiedoks sulle vaa et tää ei oo kylä, vaa kaupunki ja iso semmonen.
Ens viikolla lähetää kullankaa vähä lomaileen tuonne lappiin ja uueks vuojeks Ruotsiin. Mun puolesta voitas pysyä ihan kotona uus vuosi ku on vuosi päivä mut kultu haluaa viiä mut matkalle - kehdonryöstäjä
Oletko sinä oikeasti aikuinen nainen? Sitä ei taida uskoa kukaan tässä ketjussa.
- teinien äiti
Ei ole. Luulen että hän on itse 19 v tai vielä nuorempi. Ei edes teinit ole noin tyhmiä.
- sinkkumies33
Se on homo jos ei harrasta seksii sun kaa. Saaqnko mä tulla ja antaa sulle tyydytyksen kun siun mies ei siihen kykene?
- plää
Mitä vittua te ootte arvostelemaan yhtään ketään?? millon teijän mielestä ihminen on muka aikuinen?? ikäkö sen kertoo?? ja mitä helvettiä se aikuinen sitten tarkottaa?? koska mun mielestä ikä ei todellakaan kerro millon ihminen on aikuinen. Mutta sen voin kertoo et ihmisiä on erinlaisia ja onneks kaikki ei todellakaan oo tommosia paskakasoja niinku te, muka nii aikuisia, ja paskat.
Mulle on edelleen paskan hailee vaikka luulisitte mua 5 vuotiaaks koska mää ite sentään tiiän kuka mä oon. Ja ainii, sain töitä! Tää 12weee pääsee leikkiin muitten lastenkaa päiväkotiin :DDD että tuokaa vaa mulle ne kakaranne hoitoon :DDDD- eibii
A) Kypsyytesi osoitus, kun kutsut lapsia kakaroiksi.
b) en tuo :) Kun ei ole enää niin nuoria :)
- :)
Kyllä mää ainakin uskon että oot iha täys järkinnen ja 24. Hyvä että sait töitä! Mutta luulempa että teidän kannattaa ottaa vaan ihan rauhallisesti sen pojan kans sillä onhan hän nuori vielä ja silläkin on varmasti paljon opittavaa. Tottahan se on että jos on raskas ja stressaava työ niin se vie halut että eiköhän se vielä suostu :) Jaksamisia
- joopa joo
Piti sitten muka toisena kirjoittajana vääntää tuollainen "vastaus" itsellesi? Vain muutama minuutti välissä ja ihan samanlainen kirjoitusasu, eri kirjoittaja, niin varmaan..
Et kyllä ihan täysillä valoilla näytä ajelevan. Ja aikuinen ainakin tietää että kysymysmerkin jälkeen tulee iso kirjain. Ja vain tasapainoton ihminen kirjoittelee kuin keskenkasvuinen teini ja rähisee kuin mielipuoli. Tulee mieleen jonkun murkkuikäisen kiukuttelukohtaukset.
- u
Jokaisessa suhteessa on ymmärrettävää että tulee vaiheita jolloin seksi ei maistu/suju, mutta esimerkiksi 4 kuukautta on melko pitkä aika, etenkin nuorelle parille, jolla ei sinänsä ole mitään maata mullistavaa estettä seksuaaliselle kanssakäymiselle.. vaikka toki ymmärrän kyllä että stressi ja kiire vähentää haluja huomattavissa määrin. Tärkeetä mä uskoisin nyt kuitenkin teidän kohdalla olevan sen, että saisit poikaystäväsi puhumaan asiasta, koska ilman sitä ei tuo ongelma etene mihinkään suuntaan. Ois hyvä jos saisit hänet puhumaan kiireestään ja stressistään jota työ aiehuttaa, se voisi vähentää stressiä ja yhdistää teitä tavalla joka voisi lopulta johtaa myös fyysisenkin kontaktin lisääntymiseen. Mutta jos suhteessa ei puhuta eikä olla intiimisti, on vaikea kuvitella että kumpikaan osapuoli on suhteessa onnellinen? Teidän kummankaan iällä tai sillä, että miehes on sua nuorempi tuskin on niin väliä, ihmiset kehittyy ja saavuttaa kypsyyden niin eri vauhdissa ja eri iässä, että sitä en nyt tässä pitäis niin tärkeänä kuin osa edellisistä..
- Keskustelu auttaa
Siihen seksin puutteeseen on syy, kysy häneltä äläkä marise. Saattaa olla hyvinkin autettavissa, toinen vain nyt kärsii vielä enemmän.
- medee
Rakastaako miehes ees sinua?
- ei rakastanu
minulla oli tuontapasta ja syyksi sano, ettei kiinnosta ja jos kiinnostu, totes, ei tuntunu miltään...
- Aseksuaalisuus
http://fi.wikipedia.org/wiki/Aseksuaalisuus
Ois vaan kiva, jos nää kertois heti, ettei mikään seksiin liittyvä kuulu heidän elämäänsä. Omat sinkkusivustot näille?
- nainen23v_
Oikeasti lopeta nyt tuo itsellesi vastailu :) Et millään voi olla 24-vuotias, huh huh.
Jos olet niin sitten sinulla ihan oikeasti on jotain vikaa jossain.. Lukihäiriöltäkään ei vaikuta, koska tuntuu ajattelutavat olevan melko köyhiä. Luulen että tavoitteena oli nostaa vaan esille että olet nainen ja elät puutteessa. Se ei ole kuule harvinaista sekään, monessakin parisuhteessa saattaa välissä mies taikka nainen elää puutteessa. Parisuhteissa on erillaisia kausia.
Sait töitä, tarhasta ilmeisesti tai jostain päivähoidosta?
Minkä ikäisten lasten pariin pääset ja onko sinulla koulutus tuohon tai työkokemusta? Kyllä hieman arveluttaa, varsinkin jos ihan hoitajan palkkaa maksavat sinulle alusta alkaen. Entä sitten kun "ne lapset oliki ihan tylsii ja emmä enää jaksanu niinku käydä siel" ja tyyppiä ei näy enää töissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472