Nyt piikille mars mars

|==|,|,|,|==--

H3N2 tulee. Oletko valmis riskiryhmäläinen?

Me sukulaisen kanssa olemme jo aikaa sitten kausi-rokotuttaneet itsemme.
Rokotteessa on torjunta-osia myös tuohon H3N2-virukseen joka taas tänä talvena vie ihmisiä teho-osastolle.

Nyt kipin kapin lähimpään terveysasemaan. Nyt riskiryhmäläinen saa rokotteen tuota vastaan ilmaiseksi !

61

244

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • |==|,|,|,|==--

      Kansalaisten tekemän tietosanakirjan mukaan tuo virus tappaa 36 000 ihmistä joka vuosi yksinomaan Yhdysvalloissa. Mitähän se Suomessa tarkoittaisi ?
      400-500 tänä talvena ? Satoja teho-osastolle henkihieverissä ?

    • |==|,|,|,|==--

      Samaisen
      kansalaisten tietokirjan
      mukaan
      vuonna 1968-1969
      se tappoi
      miljoona ihmistä.
      Mutta se on
      alkanut
      lisääntymään
      viime aikoina.
      Ja mutatoituu
      koko ajan ?

    • asdvsfv

      Olet aina yhtä herttainen niine vanhempine sukulaisinesi. Onko teillä oikein Umbrot ja Reebokit ja semmoinen nuppipäinen lämpöinen mummobaskeri kuten kunnon tuulipukuväellä kuuluu?

    • zcdsf

      Oletko aloittaja itse voimasakkilainen? Paljonko nousee penkistä?

      • Ex punttimies

        Voimasakkilainen?
        Miten lihasten koko korreloi älykkyyteen?


      • asdcasf
        Ex punttimies kirjoitti:

        Voimasakkilainen?
        Miten lihasten koko korreloi älykkyyteen?

        Riski meinaa voimakasta ja sakki porukkaa tai ryhmää, joten jos kuuluu riskiryhmään niin miksei silloin voisi ajatella olevansa riski eli voimakas. Riskien ryhmä, vahvojen joukko, voimakkaden sakki...sitä rataa


      • |==|,|,|,|==--
        asdcasf kirjoitti:

        Riski meinaa voimakasta ja sakki porukkaa tai ryhmää, joten jos kuuluu riskiryhmään niin miksei silloin voisi ajatella olevansa riski eli voimakas. Riskien ryhmä, vahvojen joukko, voimakkaden sakki...sitä rataa

        Haha - läppä lentää :D :D

        No onhan tässä lunta luodessa ja moniytimistä järeämpää tietotekniikkaa kanniskellessa tullut vähän riskimmäksikin.


      • vähän järkee
        Ex punttimies kirjoitti:

        Voimasakkilainen?
        Miten lihasten koko korreloi älykkyyteen?

        No norsulla ainakin on isotaivot. Tiedä sitten, mihin se tuota kapasiteettia tarvii?


      • pareeta uutta vuotta
        |==|,|,|,|==-- kirjoitti:

        Haha - läppä lentää :D :D

        No onhan tässä lunta luodessa ja moniytimistä järeämpää tietotekniikkaa kanniskellessa tullut vähän riskimmäksikin.

        Ei ainakaan tänä talvena ole pahemmin lunta tarvinnut luoda. Ensi vuodesta ei sitten tiedä.


    • zsvsdf

      No, sinähän suojaat sitten siinä samalla minutkin kätevästi, joten miksi lähtisin ottamaan

    • asdfvs

      Kamoon nyt aloittaja hei. Kun kaksi neulottua sälliä tapaavat toisensa, niin sehän on vähän sama kuin se, että sekä miehellä että naisella ois Näkki yhteishyvän aikana. Siitä tuloo aika ilotonta ja hankalaa. Vain toinen tarvii sen

      • tyrnimarjoja poskeen

      • vihdoin järkipuhetta
        tyrnimarjoja poskeen kirjoitti:

        Kausi-influenssarokotteen haitat ja tehottomuus ovat edelleen ongelmana.
        http://www.rokotusinfo.fi/yhd/tiedotteet/tiedote_111122_html

        Niinpä, mutta nuo haitat pystyy kyllä helposti ohittamaan, kun malttaa mielensä eikä osallistu tuollaiseen puutteellisesti testattujen piikkipirujen jakotilaisuuksiin. Kuten Puskakin totesi, hyvä käsihygienia ja vitamiinien riittävä saanti on kaiken A ja O.


      • ei hööpötettävä
        vihdoin järkipuhetta kirjoitti:

        Niinpä, mutta nuo haitat pystyy kyllä helposti ohittamaan, kun malttaa mielensä eikä osallistu tuollaiseen puutteellisesti testattujen piikkipirujen jakotilaisuuksiin. Kuten Puskakin totesi, hyvä käsihygienia ja vitamiinien riittävä saanti on kaiken A ja O.

        ja mitä enemmän hoopotettavat käy piikillä niin tottahan toki flunssat muuntautuu ja tarvitaan entistä enemmän mömmöjä nahkaan että sillä lailla


      • asdfvsdb

        Ja mikäli molemmat voivat luottaa toisiinsa ja ovat toistensa eka panot eli vaikkapa ihan perinteinen kristillinen aviopari niin kortsua ei tarvita lainkaan. No tietenkin jos ei oo varaa tai tarkoitusta raskauttaa toista osapuolta niin sitten tarvii vaikka Sulttaanin, mutta kyllähän se kortonki yleensä kielii jonkinlaisesta salailusta, etenkin irtosuhteissa


      • ruiske 567
        tyrnimarjoja poskeen kirjoitti:

        Kausi-influenssarokotteen haitat ja tehottomuus ovat edelleen ongelmana.
        http://www.rokotusinfo.fi/yhd/tiedotteet/tiedote_111122_html

        Kausipiikkien teho-ongelmat koskee vain vanhuksia, koska heillä immuunisysteemiä on vaikea saada hereille.

        Sen sijaan jopa rokoteskeptikot myöntävät (elleivät salaillen vaikene siitä),
        että työikäisillä ja eritoten nuorilla teho on osoitettu. Teho on parhaimmillaan 80-90%.


    • asdcsdf

      Saavatko ruisranteiset sitten kans ne rokotevahinkokorvausrahat töhlön pörssistä loppuikänsä vai pitääkö heidän omilla rahoillaan ostaa lääkkeet?

    • Ota ihmeessä useampi

      piikki, niin ei tarvitse kitua kauaa!!!!

      • kitutikku

        Ja muista aloittaja että Ruutu-Pete kaiken korvaa, Ruutu-Pete, tietenkin.

        Lisäksi kuulin muistaakseni jostain että on vesikepakon lisäksi tulossa markkinoille myöskin piereskelyä, röyhtäilyä, haukottelua, hikkaa, puutumista, punastumista, aivastelua, itkua, yskimistä, kompastumista, liukastumista, peräänajoa, kiroilua, kieleenpuremista, naulaanastumista, vasaralla sormeen lyömistä, bänksejä, sähkökatkoja, kännykän katoamista, bensan loppumista ja ennenkaikkea, rokotteiden käytön lopettamista EHKÄISEVÄT rokotteet.
        Aattele miten turvallista, terveellistä, nolotonta, kiusaantumatonta ja epäkuolettavaa elämäsi ja muidenkin elämä on kaikkien noiden ottamisen jälkeen


    • |==|,|,|,|==--

      Turha muuten luulla että joku teollisuuskemikaalilla tehty D-vitamiini suojaa.
      Ei edes auringonotto auta.
      Muutenhan lämpimissä Aasia, Afrikan ja E-Amerikan auroikoisisa maissa ei olisi influenssaa lainkaan. Mutta se on harhaluulo. Influenssa jylläilee sielläki.
      Ja kymmenet tuhannet lapset kualee kipiästi koskien ja huutaen.

      • kaikki selväksi

        No voi hyvänen aika, etkö muistanut tai tiennyt, miten huonosti auringonvalo auttaa tummaihoisia saamaan tarpeeksi D-vitamiinia. Siksihän maahanmuuttajillekin sitä juuri syötetään tablettien muodossa.Se ei muuten ole mikään teollisuuskemikaali, vaan ihan luonnosta peräisin.


      • ruiske 567
        kaikki selväksi kirjoitti:

        No voi hyvänen aika, etkö muistanut tai tiennyt, miten huonosti auringonvalo auttaa tummaihoisia saamaan tarpeeksi D-vitamiinia. Siksihän maahanmuuttajillekin sitä juuri syötetään tablettien muodossa.Se ei muuten ole mikään teollisuuskemikaali, vaan ihan luonnosta peräisin.

        Minusta meksikolaiset, espanjalaiset ja aussit ei ole kamalan tummaihoisia.
        Silti näissä aurinkoisissa maissakin influenssapandemiat jyllää ihan samoin.
        vrt espanjantauti..

        Kun tautigeenit löytää aukon elimistöstä ,mikään D ei auta. vrt rabies jolla 99% kuolleisuus-


    • niin mäkin teen

      Niinpä, D-vitamiini tulee lampaan villasta. Siksi onkin hyvä talvisin käyttää villasukkia, etteivät räkätaudit iske!

    • |()===||||||==-

      Ei tule itsekseen. Se villa käsitellään teollisuuskemikaaleilla, joista yksi on
      natriumhydroksidi.
      Naapurikylässä yksi lapsi kuoli tuohon I luokan myrkkyyn.
      Eikä se villa sisällä sitä D:tä vaan se pitää säteilyttää keinotekoisella UV:lla (jota kenties elohopealampuilla tehdään).

      Että se siitä "luonnollisuudesta"..

      • tuon tiennyt

        D-vitamiinia saadaan myös Itämeren silakasta. Siinä elohopeakin on luonnollisessa muodossa eikä ole läheskään niin haitallista kuin rokotteissa.


      • )((/)/&(%/
        tuon tiennyt kirjoitti:

        D-vitamiinia saadaan myös Itämeren silakasta. Siinä elohopeakin on luonnollisessa muodossa eikä ole läheskään niin haitallista kuin rokotteissa.

        Luonnollisessa muodossa? Älähän nyt. Se elohopea on peräisin saasteista ja on jopa vaarallisemmassa muodossa kuin rokotteesta saatu.

        Olitko tosissasi, vai oliko tarkoituksesi vain rakentaa hatara olkiukko?


      • 35
        tuon tiennyt kirjoitti:

        D-vitamiinia saadaan myös Itämeren silakasta. Siinä elohopeakin on luonnollisessa muodossa eikä ole läheskään niin haitallista kuin rokotteissa.

        Kauanko kesti, kun kävit laittamassa itsellesi plussaa ja asialliseen vastaukseen miinusta. Silläkö luulet tosiasioiden muutuvan. Eivät faktat lapsellisella kiukuttelulla muutu miksikään.


      • pöiygpyg
        35 kirjoitti:

        Kauanko kesti, kun kävit laittamassa itsellesi plussaa ja asialliseen vastaukseen miinusta. Silläkö luulet tosiasioiden muutuvan. Eivät faktat lapsellisella kiukuttelulla muutu miksikään.

        Kiukuttelu näyttää jatkuvan. Ei uhmaikäinenkään sanaa usko.


      • mutualistinen
        pöiygpyg kirjoitti:

        Kiukuttelu näyttää jatkuvan. Ei uhmaikäinenkään sanaa usko.

        Heheh


    • |()===||||||==-

      Nuo parat ei tiedä että 60-luvulla merikotkien muniin alkoi kertyä elohopeaa ja että raskaana oleville elohopea-kaloja ei suositella.

      Toivottavasti hällä ei ole raskaus alussa..

    • Suositukset

      > raskaana oleville elohopea-kaloja ei suositella.

      Raskaana oleville elohopeat suoraan suoneen!

    • 22

      Mikä rokote annetaan "suoraan suoneen". Uskottavuutesi on jatkuvan valehtelusi takia mennyt jo ajat sitten. Kaltaisesi Pelle kirjoittaa vain itselleen.

      • D325OH

        Varmaan tarkoitti SUORAAN VERENKIERTOON.


      • oyfo7ft
        D325OH kirjoitti:

        Varmaan tarkoitti SUORAAN VERENKIERTOON.

        Kyllä ne haitta-aineet mahalaukustakin verenkiertoon menevät suurimmalta osin.


      • ruiske 567
        D325OH kirjoitti:

        Varmaan tarkoitti SUORAAN VERENKIERTOON.

        Laitappa sokeripala suuhun mutta älä niele mitään. Tai nitro, niin verenkiertoon menevät ja aivoihinkin asti. Potilaat ja hoitajat ja lääkärit tietää tämän,

        Mutta tämä luontaisintoilujengi ei tiedä lääketieteestä ja ihmisfysiologiasta mitään..


    • asdvsdfb

      Paljonko maksaa sen tehosteaineen ja taudinaiheuttajien poistattaminen? Olen allerginen tehosteille enkä halua niitä taudinaiheuttajiakaan, suola-vesi-liuvvos riittää ihan hyvin. Halvemmaksi tulee maksaa siitä että rokotteesta tehdään asiakkaan vaatimuksia vastaava kuin kaikista niistä ongelmista joita tehosteaine ja taudinaiheuttajat toisivat.
      Kuunteleeko TÖHLÖ asiakastaan vai koittaako antaa litkun ihan semmoisenaan?

      • asdfsfd

        tarkotin että halvemmaksi tulee asiakkaalle teetättää rokotteesta mieleisensä kuin ottaa itselle sopimaton piikki semmoisenaan ja maksaa kallis lasku siitä jälkeenpäin


      • utiytutuyu

        Siis taudinaiheuttaja (sen rakenteet) pois rokotteesta? Oletko nyt ihan tosissasi?


      • ex-rokotenarkkari
        utiytutuyu kirjoitti:

        Siis taudinaiheuttaja (sen rakenteet) pois rokotteesta? Oletko nyt ihan tosissasi?

        Joo, totta kai olen. Kuinka mä uskaltaisin niitä taudinaiheuttajarakenteita ottaa, jos rokotteesta puuttuis ne myrkyt jotka pitää mukana olevat tautipalikat sen verran aisoissa, että keho kestää ottaa ne vastaan. Tosin voisihan siitä jättää ne tautipalikatkin pois mutta mitäpä hyötyä pelkästätehosteesta olisi.
        Tosin kyllähän tehosteetonta ja tauditonta rokotetta eli laimeaa suolaliuosta voi nauttia paljon nautinnolisemminkin, vaikka juomalla.
        En nääs enää käytä rokotteita


      • öiugp87t
        ex-rokotenarkkari kirjoitti:

        Joo, totta kai olen. Kuinka mä uskaltaisin niitä taudinaiheuttajarakenteita ottaa, jos rokotteesta puuttuis ne myrkyt jotka pitää mukana olevat tautipalikat sen verran aisoissa, että keho kestää ottaa ne vastaan. Tosin voisihan siitä jättää ne tautipalikatkin pois mutta mitäpä hyötyä pelkästätehosteesta olisi.
        Tosin kyllähän tehosteetonta ja tauditonta rokotetta eli laimeaa suolaliuosta voi nauttia paljon nautinnolisemminkin, vaikka juomalla.
        En nääs enää käytä rokotteita

        Sekaisin kuin salaman raiskaama uuniluuta on ajatuksesi rakenteista ja tehostajista. Jos et tuon vertaa ymmärrä, niin pidä pieni parin vuoden tauko, ennen kuin kommentoit taas tällä palstalla.


      • xcfgbxgf
        öiugp87t kirjoitti:

        Sekaisin kuin salaman raiskaama uuniluuta on ajatuksesi rakenteista ja tehostajista. Jos et tuon vertaa ymmärrä, niin pidä pieni parin vuoden tauko, ennen kuin kommentoit taas tällä palstalla.

        okei, ja rokotelakossa voin olla kyllä loppuelämäni, hih. Riittääpä sinulle ainakin tarpeeksi


      • Varo naarmuja
        xcfgbxgf kirjoitti:

        okei, ja rokotelakossa voin olla kyllä loppuelämäni, hih. Riittääpä sinulle ainakin tarpeeksi

        Älä sitten tongi maata. Tetanus on hoitamattomana tappava.


      • asdv
        Varo naarmuja kirjoitti:

        Älä sitten tongi maata. Tetanus on hoitamattomana tappava.

        Teta-tikku pantiin muhu ehkä talvella -97 (Hale-Bopp-komeetan näkyessä) kun koira puras peukaloon nivelen kohalle kun yritin ottaa siltä heijastinta pois. Mentiin sitten ilalla pelkästään sen takia johonki terkkariin se teta-tikku panemaan. Eiköhän se riitä.
        Täälä maalla on hankalaa olla joutumatta kosketuksiin maaperän kanssa, vaikkapa silloin ku toukokuussa puhistelee kaulimiksi muuttuneita karhin rullia. niihin kertyy aina keikenlaista roinaa nääs siinä pyörityksessä. Ei täälä maata pelkäämällä siis asiat edisty


      • ä-ugöiyggöiy
        asdv kirjoitti:

        Teta-tikku pantiin muhu ehkä talvella -97 (Hale-Bopp-komeetan näkyessä) kun koira puras peukaloon nivelen kohalle kun yritin ottaa siltä heijastinta pois. Mentiin sitten ilalla pelkästään sen takia johonki terkkariin se teta-tikku panemaan. Eiköhän se riitä.
        Täälä maalla on hankalaa olla joutumatta kosketuksiin maaperän kanssa, vaikkapa silloin ku toukokuussa puhistelee kaulimiksi muuttuneita karhin rullia. niihin kertyy aina keikenlaista roinaa nääs siinä pyörityksessä. Ei täälä maata pelkäämällä siis asiat edisty

        "Teta tikun" teho kestää kuulemma kymmenisen vuotta. -97 otettu alkaa olla jo heikentynyt.


    • motor Brumm

      Nämä on niitä ns. mahdottomia asiakkaita. Tulee neiti ja valittaa että auto pitää ääntä ja hajua. Poistamme lopuksi moottorin ja panemme polkimet. Koitamme neuvoa että kun valitti raskaaksi, että jos jättäisi sen korinkin pois kotiin niin olisi helpompi kulkea. :D

    • "dr" medico

      Nyt on ehkä vihoviimeisiä hetkiä ottaa kausi-rokotus, ennenkuin kevään taudit iskee.

      • sadvvf

        hahahahahahahhahahahahhahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahhahahhahahhahahahhahahhahahahhaahhaahahahhahaahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahhahahahahhahhahahahahahahahahahahahahah. Ei millään hyvällä, mutta ei maistu


      • polo poli polio
        sadvvf kirjoitti:

        hahahahahahahhahahahahhahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahhahahhahahhahahahhahahhahahahhaahhaahahahhahaahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahhahahahahhahhahahahahahahahahahahahahah. Ei millään hyvällä, mutta ei maistu

        Minusta vain poliorokotetta tarjottiin josku suuhun, jota vois maistaa.


      • huoleton häiskä

        Ei ole tautia vaan kuulunut, vaikka jo ennen joulua peloteltiin, että pyhien jälkeen se tulee melko varmasti. En mä sitä kyllä pelkäisi, koska pidän vastustuskykyni kunnossa vitamiinipaukkujen avulla. Otan pakastimesta joka päivä ison lusikallisen tyrnimarjoja ja karpaloita ja siemaisen D-purutabletin.


      • fddgn
        huoleton häiskä kirjoitti:

        Ei ole tautia vaan kuulunut, vaikka jo ennen joulua peloteltiin, että pyhien jälkeen se tulee melko varmasti. En mä sitä kyllä pelkäisi, koska pidän vastustuskykyni kunnossa vitamiinipaukkujen avulla. Otan pakastimesta joka päivä ison lusikallisen tyrnimarjoja ja karpaloita ja siemaisen D-purutabletin.

        Hiljaa ovat olleet lehdet, ei näy nuhailuämmiä liinaa heiluttamassa ja silmää puristamassa, ei liioin piikkailukuvia. Taitaa kuivua kokoon, sortua omaan tyhjyyteensä koko tämä henz-kampanja.


      • ketsuppi kestit
        fddgn kirjoitti:

        Hiljaa ovat olleet lehdet, ei näy nuhailuämmiä liinaa heiluttamassa ja silmää puristamassa, ei liioin piikkailukuvia. Taitaa kuivua kokoon, sortua omaan tyhjyyteensä koko tämä henz-kampanja.

        Ja tänään Ilta-sanomat otsikoi miten superflunssa tulee, joten mitä päättelet nyt ?


      • dfsfsdfgb
        ketsuppi kestit kirjoitti:

        Ja tänään Ilta-sanomat otsikoi miten superflunssa tulee, joten mitä päättelet nyt ?

        No pakkohan niien on taas kokeilla että onko kansa nyt hiukan leppyny jo, ku kerta lähes kaheksallekymmenelle pereheelle luvattiin narkkislääkerahaa. Leppyneemmälle väelle on ekä hiukan hedelmällisempää koittaa tarjota uutta piikkiä ku angstiselle. Saa nährä rupeeko tämän korvaus-uutisen jälkeen jonot kasvamaan.


      • wefaergf
        ketsuppi kestit kirjoitti:

        Ja tänään Ilta-sanomat otsikoi miten superflunssa tulee, joten mitä päättelet nyt ?

        en löytänät iltasanomien sivuilta mitään uutta nuha-uutisointia, tarkoitit varmaan aamulehteä


    • Pilleri bisnes $$$

      Tulee halvemmaksi kuin pilleribisnes.

      Riskiryhmäläinen saa ilmaiseksi.
      Pillerit veisi kymmeniä tai jopa satoja euroja.

      • riskitön

        Riskiryhmäläinen on usein itse ryhmänsä valinnut, joko tietoisesti tai tyhmyyttään. On siis väärin, että heille annetaan jotain ilmaiseksi, vaikka nyt onkin kyse vaan turhasta nuhatikusta, jota en kadehdi yhtään.


      • syntymävialline
        riskitön kirjoitti:

        Riskiryhmäläinen on usein itse ryhmänsä valinnut, joko tietoisesti tai tyhmyyttään. On siis väärin, että heille annetaan jotain ilmaiseksi, vaikka nyt onkin kyse vaan turhasta nuhatikusta, jota en kadehdi yhtään.

        Oletpa julma.

        Synnynnäiset ja geneettiset viat eivät ole itse valittuja.


    • ei uskomista

      nyt ei marsita thl yllytyksestä taas kerran huuhaa rokotteisiin vaan syödäään d-vitamiinia tuplana jos nyt edes on tälläkään kertaa suurta vaaraa flunssasta joka aina vaan muuntautuu ??ja ihmisiä taas juoksutetaan turhilla rokotteilla ja taasko vahingollisilla sellaisilla ....kuin mennä aikoina on ollut tapana

      • haiseva bisnes

        d on huuhaa rokote jolla rahastetaan satoja miljoonia
        muutenhan se tepsis aurinkoisessa afrikassa asti


    • ei höynäytettävissä
    • mummon marjat

      Voe ku se on jo ehtinnä muaha,
      onneks ehinpäs vuan rokotuksii enneku tulloo.

    • johan nyt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe