alkoholisti..ei se muuksi muutu vaikka täällä kuinka kirjoittelette,jättäkää alkoholistit rauhaan ja edetkää elämässänne!!
Alkoholisti on aina
5
150
Vastaukset
- Tieto herättää
Alkoholismista ja -teista pitää puhua, jotta tieto, käsitys ja ymmärrys lisääntyy ja mahdollisimman harva päättää valita elämäntehtäväkseen aivojensa pellolle juomisen. Puhuminen / kirjoittaminen auttaa asiaa aina, tietoa pitää levittää, muuten siitä ei ole mitään hyötyä.
- Puhukaa ja puhukaa
Niin pitää, sillä sen vuoksi nyt tuhotaan perheitä ja paljon.
Onnettomia lapsia on valtavasti. - Raitisäijä
Älä puhu paskaqa
Itse join 20 vuotta tauotta, sitten 15 vuotta selvinpäin eli ei yhtään.
Nyt vanhoilla päivillä olen yrittänyt opetella edes viiniä ruoan kanssa sivistyneesti ottamaan mutta eihän siitä mitään tullut.
Ei enää maistu.
Alkoholisti olin varmasti kaikilla kriteereillä ja koko sukuni on viinaan kuollut tavalla tai toisella.
Tupakanpolton lopettaminen otti ehkä vieläkin enemmän luonnolle mutta sekin onnistui :-) - Kerro ihmeessä
Olen sitten yksi harvoista, mutta varmasti tuo 20 vuotta juomista teki aika suuren loven elämääsi, ulkonäköösi ym.
Muuten miksi joit tuon 20 vuotta ja miten sitten pääsit eroon juomisesta, mikä oli niin suuri asia, että pääsit kuiville.- viinan kiroaja
En ole Raitisäijä mutta itsekkin join yli parikymmentä vuotta ja lopetin naulan kantaan.
Muisti alkoi rakoilemaan, hermosto revitty, kränää tuli pienimmistäkin asioista perheenjäsenten ja pelkoa ulkopuolisten kanssa.
Aloin pelätä karriäärini puolesta, kohta saan potkut.
Lisäksi lapseni näkivät miten juodaan "hienosti": eri maiden viinejä viiniä joka aterialla, konjakkia kahvin kanssa jne. He todella kärsivät, yrittäen itsemurhaa ja sekoittaen viinaa ja huumeita, viiltelyä, opintojen keskeytystä, todellista sielun tuskaa. Ja minä vain join. Ei tietenkään umpikänniä, sehän ei olisi ollut "hienoa", muuta tarpeeksi kuitenkin että aivot sekoontuivat.
Lapseni selvittyä hengissa ties kuinka monesta itsemurhayrityksestään, vihdoin minä , idiootti, avasin silmäni ja kotimme puhdistettiin viinasta.
Oluet ja "arvoviinit" ja kaikki viinat kaikissa eri muodoissaan vain vessanpöntösta alas.
Tuosta on kulunut useita vuosia, Lapsemme ovat saaneet henkisen minuutensa takaisin ja perheemme on selvä ja raitis. Kukaan meistä ei tarvitse viinaa eikä huumeita.
Elämä on kaunista, niin paljon on tullut tuhottua mutta teen kaikkeni että voin antaa perheelleni takaisin sen rakkauden ja hyvyyden jonka viina minulta vei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571