Kuinka päästä eroon vippi kierteestä.. Olen nyt vuoden jo junnannut tilanteessani eikä loppua näy.. Tuli aikaisemmin töpeksittyä ja otettua vippejä, kun en muualta rahaa saanut. Lopputulos oli 10 000€ velkaa..
Nyt ollaan tultu kunnolla alaspäin, mutta yhä puuttuu 3000€. Se ei ole paljon ja siksi harmittaa, että nyt on tästä kiinni ja ulosotto uhkaa.
Nyt kertokaa rakkaat ihmiset, mistä taion tuon summan ja nopeasti?
Olen miettinyt jos saisin jostain yhden ison lainan, jota lyhentää (on helpompi maksaa yhtä isoa kuukausi erissä, kuin montaa pientä, joita ei enää voi hallita), mutta eipä pankit opiskelijoille myönnä eikä ole ketään, joka edes takaisi mokoman.
[email protected]
Massia ja nopeasti, mutta mistä ?
30
969
Vastaukset
- af35
Moi, oletko kiinnostunut olemaan mallina?
- tt
Nää alotukset on jo varmaan feikkejä valitettavasti. Niin paljon samanlaisia. Vaikka tilanne olisi tosi niin mitää oikeaa ongelmaa tuossa ei ole.Täytyyhän se tietää kun vippien kanssa lähtee pelleilemään, että ulosottoviraston asiakkuuteen se johtaa.
Toivottavasti et löydä ketään joka sen lainan sinulle takaisi. Opitpahan jotakin ja samalla pikavippifirmat pääsevät lisää negatiivisiin tilastoihin. Loppuu sekin paska.- alottaja.....
usko pois.. Läksyni olen oppinut enkä aio enää sotkeutua tällaiseen;p ja mä tuun tästä ylös, ihan sama miten, mutta tulen kuitenkin ja aloitan elämän ilman vippi velkoja
Olen kiinostunut mallina olemisesta. - tt
alottaja..... kirjoitti:
usko pois.. Läksyni olen oppinut enkä aio enää sotkeutua tällaiseen;p ja mä tuun tästä ylös, ihan sama miten, mutta tulen kuitenkin ja aloitan elämän ilman vippi velkoja
Olen kiinostunut mallina olemisesta.Usko pois niin itsekkin olen pelleillyt pikavippien kanssa, joten pata kattilaa soimaa. :-)
Tilanteet aina yksilöllisiä, mutta meitä yhdistää se, että olemme opiskelijoita. Näin jälkikäteenkin ajatellen ulosotto oli kohdallani ainut oikea vaihtoehto. Kannattaa opetella myös puhumaan siitä hölmöilystä avoimesti, se helpottaa. Sitä paitsi kävin vasta YTHS:llä hammaslääkärillä ja kyseisen aseman pöydät ovat nykyään täynnä esitteitä, jotka kertovat velkaongelmista selviämisestä. (velkajärjestely, takuusäätiö, velkalinja jne.) Perinteisiä esitteitä terveydenhoitamisesta ei siellä asemalla enään ollut, koska nuo esitteet veivät kaiken hyllytilan.
Et todellakaan ole yksin, jos se vähän lohduttaa. Ja ei siihen ulosottoon oikeasti kuole. Se voi tehdä sinulle sitäpaitsi ihan hyvää. - hahheehhee
tt kirjoitti:
Usko pois niin itsekkin olen pelleillyt pikavippien kanssa, joten pata kattilaa soimaa. :-)
Tilanteet aina yksilöllisiä, mutta meitä yhdistää se, että olemme opiskelijoita. Näin jälkikäteenkin ajatellen ulosotto oli kohdallani ainut oikea vaihtoehto. Kannattaa opetella myös puhumaan siitä hölmöilystä avoimesti, se helpottaa. Sitä paitsi kävin vasta YTHS:llä hammaslääkärillä ja kyseisen aseman pöydät ovat nykyään täynnä esitteitä, jotka kertovat velkaongelmista selviämisestä. (velkajärjestely, takuusäätiö, velkalinja jne.) Perinteisiä esitteitä terveydenhoitamisesta ei siellä asemalla enään ollut, koska nuo esitteet veivät kaiken hyllytilan.
Et todellakaan ole yksin, jos se vähän lohduttaa. Ja ei siihen ulosottoon oikeasti kuole. Se voi tehdä sinulle sitäpaitsi ihan hyvää.sellasta se porvaria leikkiminen on :D ostellaan kalliita laukkuja sun muita ja lopputulos on ulosotto miehen elätys
- tt
hahheehhee kirjoitti:
sellasta se porvaria leikkiminen on :D ostellaan kalliita laukkuja sun muita ja lopputulos on ulosotto miehen elätys
Nämä vippiasiat eivät ole sukupuolisidonnaisia. Itse ja kaksi muuta tuntemaani miestä käytimme vippimme alkoholiin. Naisista en tiedä mihin vippirahat menevät.Ulosoton hyvä puoli on ainakin se, että pikavippiongelmat tulevat päättäjien tietoon tehokkaasti. Sen liskäksi ei pääse syntymään minkäänlaista hyväksikäyttösuhdetta.
- dsdsdsds
3 000 suihin ottoa torinkulmalla
siitä ne vipit hoituu
mällejä ku sylet suustas nii hyvä miettiä ku otat kännykän kätees ja vippiä aatelet- jmdkö
hyvä mennä ulosottoon?? Näin puhuu ihminen, joka ite ei jaksanu taistella ja selvittää sotkujaan. Nyt vaan luuria käteen ja sukulaisia ym läpi. Kyllä joku onnaa;)
- tt
jmdkö kirjoitti:
hyvä mennä ulosottoon?? Näin puhuu ihminen, joka ite ei jaksanu taistella ja selvittää sotkujaan. Nyt vaan luuria käteen ja sukulaisia ym läpi. Kyllä joku onnaa;)
Ja tällä tavoin toimien pikavippifirmat ja myös itse pääsee kuin koira veräjästä. Pahinta on tieto siitä, että nuo verenimijät saavat tuosta pelkkää voittoa.
Näiden ongelmien on mentävä viranomaisten tietoon. Mitä enemmän menee niin sen parempi. Toisaalta mitä varten pitää taistella. Suomessa onneksi saa apua sotkujen selvittämiseen.
Sitä paitsi ulosottoviranomaisilla on ammattitaito ratkaista nuo sotkut. He tietävät mitä maksetaan ja milloin maksetaan. Eihän se mitään kivaa ole olla ulosoton asiakas, koska menettää taloudellisen itsenäisyyden. Mutta kyllä siitä myös oppii jotakin.
- mkjhgds
No onneksi minä en nyt ole sittenkään se, joka rupeis ulosotossa asioimaan, sain lainaa:)) Ja todellakin oon sitä mieltä, ettei ulosotossa ole mitään hyvää. Jos on jokin keino vain välttää tuollainen, ni se kannattaa.. Eiköhän vippifirmoja ehdita mollata muullakin tavalla kuin meikäläisten kustannuksella.
- Vain rehelliset
Voisin antaa pers€ttä ihan kenelle vaan. Kuka haluaa joulupers€reikää? Laita emailisi, niin otan yhteyttä. Vain rehelliset.
- w0ujv oa
.
Parasta ottaa LAINA EI PIKAVIPPEJÄ ENÄÄ.
http://www.finlinks.net/lainaataiansaitse/52 - Edullista Lainaa
Edulliset lainat ja myös nopeat pikavipit
http://tarjoussivu.net/Lainaa---Pikavippejä.php - joulupukki88888
Hyvä lista läytyy myös täältä http://www.uudetvippipaikat.fi
- Erkkiv
Jouluun tuli hassatua melkopaljon rahaa ja tilipäivä vasta 15.01.2012, otin http://tarjoussivu.net/Lainaa---Pikavippejä.php sivulta 500 euroa niin elää taas mallikkaasti tilipäivään.
- rikas mies
Vertaa paikat www.edullinenpikavippi.info myos ilman luottotietoja
- ei saa
Kuule rikas mies.... yhdestäkään pikavippipaikasta ei saa lainaa jos luottotiedot ovat menneet!!!
- ilman luottotietoja
www.edullinenpikavippi.com väittää myöntävänsä.
- ilman luottotietoja
ilman luottotietoja kirjoitti:
www.edullinenpikavippi.com väittää myöntävänsä.
Niillä on systeemi, jossa kerran pulaan joutuneet auttaa toisia palkkiota vastaan tietysti. Jos et maksa masseja, niin joku sinua auttanut ihminen jää ilman rahoja.
Hyvä systeemi mun mielestä.
- winner55
Jos ei ole luottotietoja niin ainahan voit yrittää voittaa rahaa... vai hä?
Osallistuminen on ilmaista, täältä löytyy monta kilpailua:
http://www.osallistukilpailuun.net - ghbvvv
Monia vaihtoehtoja http://www.uudetpikavipit.net
- EBIN! :D
Makel oli 150 000 euroo lainaa sit se ryösti marketin ja sai sata euroo :DDDdD ei vittu spunde sprälälää X-D
- Voi tyttörukka
Lukaisin blogiasi ja ja...ala nyt tyttöressu syömään.
Rahaa voi kaunis nuori nainen aina saada, jos pitää miehistä, mutta henki sinulta lähtee, jos "syöt" päivälliseksi kuohuviiniä, vettä ja kahvia. - SaimaRa
Tästä tuli mieleeni kauppalehden blogaus, jonka luin viime viikolla
http://talous.blogit.kauppalehti.fi/blog/24580/kielletaanko-pikalainat-ja-mika-on-koronkiskontaa
Pikalainojen kieltämiselle olisi todella vahvat perusteet. Olen nähnyt sosiaalialan liepeillä työskentelevänä liian monen nuoren ihmisen heittävän elämänsä kankkulan kaivoon, kun on joutunut pikavippikierteeseen. Ihmisellä on ihan tarpeeksi tekemistä opintolainen takaisin maksamisessa, eikä hänen todellakaan kannata enää siihen päälle ottaa mitään ristiä kannettavaksi. Ja yleensä kun nuo opiskelut venyvät aika runsaasti ihanneaikojen yli, niin joskus käy jopa niin, että opinnot täytyy keskeyttää näiden velkakierteiden vuoksi. Sitten vaan marketin kassalle makselemaan velkoja takaisin seuraaviksi viideksi vuodeksi. Tai kymmeneksi. Kova pala.
Sitten on koko tän jutun vaikutus ihmisten mielenterveyteen. Suomessa on muutenkin uusimpien tilastojen mukaan nuorilla naisilla toiseksi eniten itsemurhayrityksiä maailmassa, ainoastaan KIINA on edellä. Ajatelkaa sitä. Sen sijaan, että annetaan kaikenlaisten tällaisten firmojen tehdä mitä haluavat aivan kuin olisimme jossain villissä lännessä, niin meidän pitäisi tehdä kaikkemme suojellaksemme nuoriamme tältäkin kärsimykseltä.
Kaiken tämän valossa todella toivon, että pikavipit laitetaan kuriin ja se kiskonta, jota nämä muutamat porhot yritystensä takana harjoittavat, saataisiin säätelyyn. Pikavipit vaurioittavat ihmisiä, koska kaikilla ei ole täydellinen elämänhallinta. Ihmisiä täytyy suojella kohtuullisin keinoin tekemällä yhteiskunnasta paikka, jossa ei hitaampi tai ahdistuneempi tai sairaampi kaveri ole koko ajan lyömässä varvasta kynnykseen.
En tiedä, mikä puolue olisi tätä asiaa ajamassa. Monen poliitikon kohdalla lentää pesuveden mukana usein se kuuluisa lapsi! Saas nähdä, kuullaanko kunnallisvaalien lähestyessä avauksia tämän suhteen. Tuskinpa vain. - vippilista
www.kaikkipikavipit.net
tuossa on listattuna aika monta - rdymkrs
Vippii, massii, hilloo, rahaa, lainaa..... kaikki yhsedtä ja samasta paikasta, luotettavasti ja nopasti. http://tarjoussivu.net/Lainaa---Pikavippejä.php
- 67yhgffd
- Mursuman
Älkää ottako pikavippejä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- uhjjbbkl
Entäs ne puhelinkulut
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483