Miehet mitä tämä tarkoittaa?

cupidchokhold

Meidän parisuhde on muuttunut, itseasiassa ollaan enemmän kavereita oltu jo melkein 2 vuotta. En ole ikinä pettänyt. Ollaan 20 vuotiaita.

Kuukausi sitten törmäsin todella kivaan mieheen ja meillä oli heti alusta lähtien järkyttävä silmäpeli, ja minusta tuntui siltä että Amorin nuoli ois osunut minuun, jo luulin että näen harhoja, en vain voinut uskoa silmiäni. Hänestä huomasi kuinka sekin haluisi tutustua minuun ja oli ihan myyty mies.

Mutta sitten yritin kylmästi välttää näitä tunteita koska olen kuitenkin jonkinäköisessä parisuhteessa. Ja yritin olla törmäilemättä tähän tyyppiin, mutta jotenkin meni aina siihen että törmäiltiin.

Sitten loppujen lopuksi meni suoraan siihen että seurusteltiin kahdestaan koko illan aikana ja suudeltiin. Ihan kun vanha pariskunta. Mies sen jälkeen pahoitteli ja kertoi minulle että se on todella pahoillaan et se on sen syy mutta että se pitää minusta.

Noo yritin unohtaa ja mennä eteenpäin. 3 viikko sen jälkeen näin sen taas baarissa ja koitin välttää. Se ite meni ihan paniikkiin kun näki minua. Jossain vaihees taas törmättiin kirjammellisesti ja sitten oli vain pakko jutella. Taas oltiin koko ilta yhdessä mutta molemmat todella varovaisia. Pientä halailua.

Sitten kun piti lähteä suudeltiin. Ja tujotettiin toisiaamme.

Mitä tämä mies meinaa??? Pelimies vai ihastunut? vai mitä?

Minusta tämä on todella outoa että molemmat välttää ettei tulis ongelmia mutta silti ollaan kokoajan törmäilty.
Onko se joku kohtalo? Ihan kun joku haluaisi että nähdään toisiaamme. Mä jo kaverille sanoin että piru vie eikö vaa pääsee piiloon??

En ikinä ihastu ja olen aika rentona näiden asioiden kanssa, mutta tällä kerralla tuntuu siltä että pitäisi yrittää.

6

594

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cupidchokehold

Jos tämä olisi ollut vain perus baariisku ei se kyllä toista kertaa jatkuisi? Varsinki kun ei suoraan mihinkään seksijuttuihin mennyt.

• Ei mitään sittenkään

Luin ensin että Cupic cock hold, mutta se olikin lukihäiriö.

• ExPimp

Ihastumista ei koskaan kannata laittaa parisuhteen edelle ellei ole valmis siihen, että ihastumisen haihduttua paljastuukin epäsopivampi kumppani kuin mitä se edellinen oli. Toki olet vapaa tekemään mitä haluat ja minusta seurustellessa nyt ei tarvitse niin tiukka olla, kunhan on rehellinen asiasta kaikille osapuolille.

Olet jutellut kaksi iltaa ihmisen kanssa ja mietit ilmeisesti useamman vuoden juttua. Sori vaan mutta ei se 360 iltaa vuodessa tule olemaan samanlaista tunteiden vuoristorataa :). Mies ei pidä sinusta vaan ensivaikutelmasta jonka sai.

Ei tuossa ole kyse mistään kohtalosta eikä mistään semmoisesta. Tapasit vaan tyypin joka on ihastuttava ja sellaisia tyyppejä on paljon enemmän. Sanot, ettei sinulle noin koskaan tapahdu, mutta kyllä sullekin niin käy, kuten nyt käytäntö osoittaa.

Etsit syytä jatkaa käytöstäsi miettimällä taikauskoisesti kohtaloa ja yrittämällä baari-ihastumiseen liittää jotakin maagista ja ihmeellistä ja miten mahtavaa ja erikoista ja tarkoitettua kaikki tämä on.

Ota nyt vaan aikuisen lailla vastuu tapahtuneesta ja siitä mitä aiot tehdä. Älä sysää vastuuta kohtalouskomuksen tai minkään muun piikkiin kuin sen, teetkö järjellisen vai tunteellisen päätöksen ja sano sitä sellaiseksi kuin se on.

Tuossa tapahtuneessa ei ole yhtään mitään erikoista.

• Follow your heart :)

• rewtwgfgr

Mies on luultavasti pelimies ja on päässyt juuri siihen mitä tavoittelemme. Nainen luulee että välillämme on jopa jotain taikaa, kuin saduissa. Pelimies tunnisti persoonasi eikä sen takia ole tehnyt mitään suorempia ehdotuksia. nyt kun nainen alkaa olla sulaa vahaa, pesää tulee pikimmiten.

• komea mies28vee

Sanotaan näin, että kyllä se pelimieskin jossain vaiheessa haluaa sen oman naisen jonka kanssa sitoutua. Yleensä pelimiehet eivät jaksa käyttää noin paljon aikaa yhteen naiseen elleivät ole oikeasti tosi kiinnostuneita.

Näin miehen suusta sanottuna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe