Vuoden nuori urheilija 2011

jdiahdj

31

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jepujeejoo

      Olisiko mahdollista ehdottaa tuohon vuoden urheilijakisaan vielä vuoden joukkueeksi Roostersia. Perusteena se, että joukkue eteni mahtavan tsempin, erinomaisen valmennuksen ja ennennäkemättömän sisun johdosta Vaahteraliigan seitsemännelle sijalle. Ottaen olosuhteen huomioon saavutus hakee vertaistaan suomalaisessa urheiluhistoriassa.

      • dcbngn

        JUSSILALLA EI OLLU MITÄÄ JAKOO EDES B JUNNU FINAALISSA PORVOOTA VASTAAN JA MIKI OILI 100-0 PAREMPI!!! TAITAAVAAN OLLA NIIN ETTÄ OIKEAJOUKKUE RATKAS TÄSSÄKIN TAPAUKSESSA EIKÄ PELAAJA. KUKA NOI VALINNAT TEKEE. HALTTUNEN VISSIIN NIINKUN AINA ENNENKIN YKSINÄISELLÄ PÄÄTÖKSELLÄ?? HALTTUNENHAN ON TUNNETTU ROOSTERS FANI NIIN NÄIN SIINÄ SITTEN AINA KÄY!!! PERUSTELUSITA PUUTTU ENÄÄ ETTÄ JUSSIOLA OLI AUTTAMASSA ROOSTERSSIN KUNNIAKKAALLE TOISEKSIVIIMEISELLE TILALLE VAAHTETRRALIIGASA.!!!1


      • 3+6
        dcbngn kirjoitti:

        JUSSILALLA EI OLLU MITÄÄ JAKOO EDES B JUNNU FINAALISSA PORVOOTA VASTAAN JA MIKI OILI 100-0 PAREMPI!!! TAITAAVAAN OLLA NIIN ETTÄ OIKEAJOUKKUE RATKAS TÄSSÄKIN TAPAUKSESSA EIKÄ PELAAJA. KUKA NOI VALINNAT TEKEE. HALTTUNEN VISSIIN NIINKUN AINA ENNENKIN YKSINÄISELLÄ PÄÄTÖKSELLÄ?? HALTTUNENHAN ON TUNNETTU ROOSTERS FANI NIIN NÄIN SIINÄ SITTEN AINA KÄY!!! PERUSTELUSITA PUUTTU ENÄÄ ETTÄ JUSSIOLA OLI AUTTAMASSA ROOSTERSSIN KUNNIAKKAALLE TOISEKSIVIIMEISELLE TILALLE VAAHTETRRALIIGASA.!!!1

        Ottaako noin koville, että sä oot paskaseuran johtomiehiä? Sun paskajengistä haluaa kaikki järkevät ihmiset veke. Ne onkin jo lähteny sieltä. Oisko aika kattoa peiliin ja miettiä miks sun jengis on niin paska, että kaikki haluaa veke. Oisko ehkä sun oma vikas? Mietipä sitä poika. Teillä ei oo ikinä ollut jakoa yhtään missään eikä tuu ikinä olemaan. Mä toivon, että sua vituttaa oikein paljon kun sun paskajengistä äijät tajuaa lähteä Roostersiin tai TAFTiin. Ja kyllähän se näyttää vituttavankin, ai että mua naurattaa!!!


      • iujh
        dcbngn kirjoitti:

        JUSSILALLA EI OLLU MITÄÄ JAKOO EDES B JUNNU FINAALISSA PORVOOTA VASTAAN JA MIKI OILI 100-0 PAREMPI!!! TAITAAVAAN OLLA NIIN ETTÄ OIKEAJOUKKUE RATKAS TÄSSÄKIN TAPAUKSESSA EIKÄ PELAAJA. KUKA NOI VALINNAT TEKEE. HALTTUNEN VISSIIN NIINKUN AINA ENNENKIN YKSINÄISELLÄ PÄÄTÖKSELLÄ?? HALTTUNENHAN ON TUNNETTU ROOSTERS FANI NIIN NÄIN SIINÄ SITTEN AINA KÄY!!! PERUSTELUSITA PUUTTU ENÄÄ ETTÄ JUSSIOLA OLI AUTTAMASSA ROOSTERSSIN KUNNIAKKAALLE TOISEKSIVIIMEISELLE TILALLE VAAHTETRRALIIGASA.!!!1

        Halttusella ei ole mitään tekemistä Roostersin kanssa.


      • xcfkan cvk v
        iujh kirjoitti:

        Halttusella ei ole mitään tekemistä Roostersin kanssa.

        Ai ei ole muka?!


      • 13+3
        xcfkan cvk v kirjoitti:

        Ai ei ole muka?!

        Ei ole.


    • huvittavaa, sir

      Butchers voitti A,B ja C-junnujen mestaruudet, mutta roostersista on 3 kaveria ehdolla world teamiin hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihiihihihihihihihi

      • 123451423

        Mitäs luulet mistä ne ehdotukset sinne world teamiin on menossa. Ettei vaan menisi roost........eipäs kun liiton kautta.


      • 10+12

        Kerro toki kenet Butchersista olis pitäny valita noiden Roostersin äijien tilalle. Mukava välillä kuulla asiantuntijan arvioita.


      • 3+3=6
        10+12 kirjoitti:

        Kerro toki kenet Butchersista olis pitäny valita noiden Roostersin äijien tilalle. Mukava välillä kuulla asiantuntijan arvioita.

        No tuota, jos ehdotuksen tekee esim Heikkinen (Roo/SAJL) ja Noronen (Roo/SAJL), niin sen on pakko olla objektiivinen.


      • 19+14
        3+3=6 kirjoitti:

        No tuota, jos ehdotuksen tekee esim Heikkinen (Roo/SAJL) ja Noronen (Roo/SAJL), niin sen on pakko olla objektiivinen.

        Siis kuka sieltä Butchersista olis pitäny ottaa noiden äijien tilalle? Sehän meitä nyt kiinnostaa kun tästä alettiin kitisemään.


      • siinä sulle
        19+14 kirjoitti:

        Siis kuka sieltä Butchersista olis pitäny ottaa noiden äijien tilalle? Sehän meitä nyt kiinnostaa kun tästä alettiin kitisemään.

        MIcky Kyei. Vaikka onkin rb, niin pelasi viime kaudella slottina ja oli joukkueensa paras kiinniottaja. RB:nä ei kauheasti ole eroa jussilaan, kun on seuraillut junnumatseja tässä pari vuotta.

        RECEIVING GP No. Yds Avg TD Long Avg/G
        -------------------------------------------------
        Kyei M 10 41 529 12.9 6 56 52.9


      • 6+15
        siinä sulle kirjoitti:

        MIcky Kyei. Vaikka onkin rb, niin pelasi viime kaudella slottina ja oli joukkueensa paras kiinniottaja. RB:nä ei kauheasti ole eroa jussilaan, kun on seuraillut junnumatseja tässä pari vuotta.

        RECEIVING GP No. Yds Avg TD Long Avg/G
        -------------------------------------------------
        Kyei M 10 41 529 12.9 6 56 52.9

        Ihan hyvä urheilija, ei siinä mitään. Mutta tilastojen valossa ja muiden näyttöjen valossa ei Jussilan veroinen. Jussila oli juoksutilaston kolmas viime kaudella (!) ja jätti taakseen monta jenkkiä. Aina voidaan spekuloida mitä Micky olisi tehnyt, mutta toteutuneiden numeroiden valossa valinta näiden välillä on selvä.


      • 6+3
        6+15 kirjoitti:

        Ihan hyvä urheilija, ei siinä mitään. Mutta tilastojen valossa ja muiden näyttöjen valossa ei Jussilan veroinen. Jussila oli juoksutilaston kolmas viime kaudella (!) ja jätti taakseen monta jenkkiä. Aina voidaan spekuloida mitä Micky olisi tehnyt, mutta toteutuneiden numeroiden valossa valinta näiden välillä on selvä.

        Ihan miten lukuja haluaa tulkita ja asettaa järjestykseen. Jussila oli 7.2 keskiarvolla vasta jaetulla 8:nnella sijalla. Yardeja/peli tuli 101 koska oli ainut joka siellä ylipäätään teki mitään ja jolle annettiin palloa. Roostersin ka./ottelu juosten 116,8 pitäs kertoa jo jotain siitä.


      • 19+6
        6+3 kirjoitti:

        Ihan miten lukuja haluaa tulkita ja asettaa järjestykseen. Jussila oli 7.2 keskiarvolla vasta jaetulla 8:nnella sijalla. Yardeja/peli tuli 101 koska oli ainut joka siellä ylipäätään teki mitään ja jolle annettiin palloa. Roostersin ka./ottelu juosten 116,8 pitäs kertoa jo jotain siitä.

        Mä tulkitsen niitä lukuja sillä tavalla, että isompi luku on pienempää parempi.

        Tässä vielä noita saavutuksia SAJL:n sivulta (HUOM!) siitä uutisesta, jossa kerrottiin Jussilan ehdokkuudesta vuoden nuoreksi urheilijaksi:

        - kiilasi itsensä miesten maajoukkueen pelaavaan kokoonpanoon (niin myös Micky)
        - vaihto-oppilaana 2010-2011 oli Utahin osavaltion paras etenijä Layton Acadamy high schoolin riveissä (epävirallisesti ensimmäinen eurooppalainen, joka on kyennyt tähän) (tarkoittaa, että Micky ei ole siihen pystynyt)
        - Vuoden 2011 Vaahteraliiga Tulokas (edelleen Micky jää toiseksi)
        - etenijätilaston kotimainen kärkinimi Vaahteraliigassa (kärki tarkoittaa sitä, että on paras)

        Minä en mollaa Mickyä, mutta jos sanoo, että Mickyn pitäisi olla tuolla Henen tilalla, niin syitä täytyy etsiä muualta kuin miesten fudissaavutuksista.


      • 7+9
        6+3 kirjoitti:

        Ihan miten lukuja haluaa tulkita ja asettaa järjestykseen. Jussila oli 7.2 keskiarvolla vasta jaetulla 8:nnella sijalla. Yardeja/peli tuli 101 koska oli ainut joka siellä ylipäätään teki mitään ja jolle annettiin palloa. Roostersin ka./ottelu juosten 116,8 pitäs kertoa jo jotain siitä.

        Myöhänen ja Lievonen molemmat kymmenen parhaan vastaanottajan joukossa. Kannattaa yleensä tsekata faktat ennenku alkaa tilittämään.


      • 16+14
        19+6 kirjoitti:

        Mä tulkitsen niitä lukuja sillä tavalla, että isompi luku on pienempää parempi.

        Tässä vielä noita saavutuksia SAJL:n sivulta (HUOM!) siitä uutisesta, jossa kerrottiin Jussilan ehdokkuudesta vuoden nuoreksi urheilijaksi:

        - kiilasi itsensä miesten maajoukkueen pelaavaan kokoonpanoon (niin myös Micky)
        - vaihto-oppilaana 2010-2011 oli Utahin osavaltion paras etenijä Layton Acadamy high schoolin riveissä (epävirallisesti ensimmäinen eurooppalainen, joka on kyennyt tähän) (tarkoittaa, että Micky ei ole siihen pystynyt)
        - Vuoden 2011 Vaahteraliiga Tulokas (edelleen Micky jää toiseksi)
        - etenijätilaston kotimainen kärkinimi Vaahteraliigassa (kärki tarkoittaa sitä, että on paras)

        Minä en mollaa Mickyä, mutta jos sanoo, että Mickyn pitäisi olla tuolla Henen tilalla, niin syitä täytyy etsiä muualta kuin miesten fudissaavutuksista.

        Mites koulujen taso-ero?


      • 3+10
        16+14 kirjoitti:

        Mites koulujen taso-ero?

        Minkä koulujen? Mitä jos nyt lässytyksen sijaan listaisit vaikka ne Mickeyn saavutukset tähän. Sä voit spekuloida vaikka maailman loppuun, mutta ei se tosiasioita muuta. Yks tosiasia on, että sun mielestä Mickey nyt vaan on parempi, vaikka mikään objektiivinen tekijä ei sitä tue. Joten turha jatkaa.


      • 16+17
        19+6 kirjoitti:

        Mä tulkitsen niitä lukuja sillä tavalla, että isompi luku on pienempää parempi.

        Tässä vielä noita saavutuksia SAJL:n sivulta (HUOM!) siitä uutisesta, jossa kerrottiin Jussilan ehdokkuudesta vuoden nuoreksi urheilijaksi:

        - kiilasi itsensä miesten maajoukkueen pelaavaan kokoonpanoon (niin myös Micky)
        - vaihto-oppilaana 2010-2011 oli Utahin osavaltion paras etenijä Layton Acadamy high schoolin riveissä (epävirallisesti ensimmäinen eurooppalainen, joka on kyennyt tähän) (tarkoittaa, että Micky ei ole siihen pystynyt)
        - Vuoden 2011 Vaahteraliiga Tulokas (edelleen Micky jää toiseksi)
        - etenijätilaston kotimainen kärkinimi Vaahteraliigassa (kärki tarkoittaa sitä, että on paras)

        Minä en mollaa Mickyä, mutta jos sanoo, että Mickyn pitäisi olla tuolla Henen tilalla, niin syitä täytyy etsiä muualta kuin miesten fudissaavutuksista.

        - Vuoden 2011 Vaahteraliiga Tulokas (edelleen Micky jää toiseksi)"

        Heh, ja tämä "Objektiivinen päätös" perustuu mihin. Edelleenkin se on vain yhden roosters-myönteisen henkilön tekemä mielipidekirjoitus SAJL:ssä.

        Voinhan minä kertoa vaikka että rajaritareiden centeri on vuoden paras pallonkäsittelijä ja koskenut eniten matsissa palloon pudottamatta sitä kertaakaan kauden aikana?


      • 11+16
        16+17 kirjoitti:

        - Vuoden 2011 Vaahteraliiga Tulokas (edelleen Micky jää toiseksi)"

        Heh, ja tämä "Objektiivinen päätös" perustuu mihin. Edelleenkin se on vain yhden roosters-myönteisen henkilön tekemä mielipidekirjoitus SAJL:ssä.

        Voinhan minä kertoa vaikka että rajaritareiden centeri on vuoden paras pallonkäsittelijä ja koskenut eniten matsissa palloon pudottamatta sitä kertaakaan kauden aikana?

        Edelleenkään ei niitä perusteluita kuulu. Kerro nyt mitkä ne Mickyn saavutukset on, minkä perusteella se pitäis laittaa Henen tilalle? Ei sen pitäis noin vaikeeta olla, jos ne kerran on olemassa. Muuten on ihan turha lässyttää jotain Butchers-fantasioita.


    • 20+7

      Ei sinne mennä joukkueena, yksilölliset taidot ja tulokset ratkaisevat.
      Turha toivoa kutsua jos ei pääse allaoleviin tuloksiin:
      Varmaan myös muilla tuloksilla on väliä. kilpailu on varmasti kovaa.
      Vuoden 2010 World Team -pelaajien keskiarvot:
      Pelipaikka


      Pituus cm Paino kg Penkki kg Kyykky kg Rinnalleveto kg
      DB 184 83 120 150 95
      DL 193 124 130 200 100
      LB 186 99 135 190 100
      QB 191 91 115 150 70
      OL 197 136 155 220 125
      RB 181 92 115 185 95
      WR 178 84 110 165 100
      http://www.sajl.fi/-/artikkeliarkisto/?num=28427 , voima tulokset selkeämpänä taulykkona
      ei taida moni "vaahteraliiga jyräkään" päästä noihin tuloksiin.

      • wr21

        Loppujenlopuksi noi tulokset eivät ole edes kovin ihmeellisiä jos ajatellaan urheilijoita jotka treenaavat tosissaan,kyllä jokaisen futarin pitäisi noihin päässä omilla pelipaikoillaan vaikka unissaan (jos viitsii treenata)....tosin maddenin pelaaminen on mukavampaa


      • 16+8
        wr21 kirjoitti:

        Loppujenlopuksi noi tulokset eivät ole edes kovin ihmeellisiä jos ajatellaan urheilijoita jotka treenaavat tosissaan,kyllä jokaisen futarin pitäisi noihin päässä omilla pelipaikoillaan vaikka unissaan (jos viitsii treenata)....tosin maddenin pelaaminen on mukavampaa

        Jaha... Kyllä noihin OL-tuloksiin ainakin saa tehdä pitkän aikaa systemaattista ja kovaa treeniä. En vähättelisi.


      • 9090323

        Eiköhän ne "jyrät" pääse. Tai jos ei pääse nii aika huonolla mallilla...


    • 15´12

      noi tulokset ovat 19 v kavereiden tekemiä. kyllä ne hyviä tuloksia ja vaattivat paljon treeniä.

    • 33

      Senkin voi ottaa huomioon, että luvut ovat keskiarvoja, joka tarkoittaa sitä, että on myös monta pelaajaa, jotka ei noihin tuloksiin yllä.

      • 19+17

        ...ja vastaavasti monta pelaajaa, jotka ylittää noi tulokset...


      • Ja on myös monta pelaajaa joiden tulokset ovat noita parempia=keskiarvo


    • 33

      Joo, näin on ja nuo ylittävät tulokset tuossaa iässä alkaa olla jo todella kunnioitettavia lukuja.

    • 22

      Harmi vaan, että suomessa se kolmosdivarin kiekkoilijakin on kovempi urheilija mitä jenkkifudari.

      • 12+6

        Ei se mikään harmi ole. Se on tätä päivää ja realismia. Se on se todellisuus mikä on sen kulissin takana mitä ihmiset näkevät telkkarista NFL-huippumatseissa että pelaajat ovat muka kovia, nopeita ja atleettisia. Sitten jos erehdytään paikanpäälle katsomaan "huippufutista" vaahteraliigaan niin karu totuus paljastuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe