Tämähän vaikuttaa mielenkiintoiselta, kannattaako sijoittaa? Onko kellä kokemuksia?
" Graalia.com tarjoaa valuuttakaupankäyntiä avustavia ratkaisuja yrityksille, yhteisöille, harrastajille ja ammattilaisille. Kehitämme jatkuvasti uusia ratkaisuja jäsentemme käyttöön MetaTrader 4 -alustoille.
Graalia.com tarjoaa valuuttakaupankäyntiä avustavia ratkaisuja yrityksille, yhteisöille, harrastajille ja ammattilaisille. Kehitämme jatkuvasti uusia ratkaisuja jäsentemme käyttöön MetaTrader 4 -alustoille "
Kannattaako sijoittaa?
22
209
Vastaukset
- Cleet
on on helevetin hyvä et huomaakkaan kuinka rahasi kat siis nousee kuin felix lintu
graalia on ostanut valuuttakauppa palveluita finfx jonka johtaja on kylläkin ex wincapitalainen, lukee siellä KO;n kirjoissa - Cleet
http://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:7qgoh3xQMM8J:www.freewebs.com/giigarfield/graaliaan sijoittaminen_JPK.pdf graalia.com&hl=fi&gl=fi&pid=bl&srcid=ADGEESg9heVYGEPcYyKwLuuwYoLV4dFKkAWeKKzfTnK2_LemYetDiAUMflGS6xZFUlUxIPTtOSHxpg3lquUQHuvBDJdtjaXunOFyzdKNwHiWYlq32kmlDkdm2tEvMwFTAO818k1XP20i&sig=AHIEtbSXwIYW66mbOPD0zBPfH_ZFNHVxOA
on lisenssipörssia,kumuloitumista yms. - Tila Ponderosa
Vieläkö ehtii liittyä ylälinjaan, en halua tunkiksi joka maksaa kaiken niinkuin Wincaputissa.
Tuotto 400-6300 % vuosi ?- ota ja omista
"Vieläkö ehtii liittyä ylälinjaan, en halua tunkiksi joka maksaa kaiken niinkuin Wincaputissa.
Tuotto 400-6300 % vuosi ?"
Sinun elämääsi tulee aina liittymään vain tunkin rooleja.;)
Näin se vain menee, viksut pärjää aina, sinä et! - --öööööö--
ota ja omista kirjoitti:
"Vieläkö ehtii liittyä ylälinjaan, en halua tunkiksi joka maksaa kaiken niinkuin Wincaputissa.
Tuotto 400-6300 % vuosi ?"
Sinun elämääsi tulee aina liittymään vain tunkin rooleja.;)
Näin se vain menee, viksut pärjää aina, sinä et!on hyvä kun edes itse pitää itseä fiksuna tyyppinä, vessan pyörittäjistä puhutaan yleisesti kylläkin aivan muuta
- ihaa ihaa.
kannatta varmaankin ottaa asiassa yhteyttä lämpöpumppumieheen.
lämpöpumppu on itse oppinut valuuttakaupan aasintuntija ja tuntee myöskin muulin. - tuuli tuo vuoti vie
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011122214989932_uu.shtml
rahojen perintä alkaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- annun kalunen
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011122214989932_uu.shtml
HIENO JOULULAHJA ! kiitos krp:lle ja oikeuslaitokselle. - lämpöähanuriin
Äkkiäkös tuollainen pipsautetaan 20 maksavalla rupluutilla
- 0000000000000000000
Maiskutelkaamme Maiks! MJAIKS!Valtio vie rahat mitään ei jää
- vouvouvouti
--MJAIKS!Valtio vie rahat mitään ei jää --
saattaa olla että monelle ei jää kuin reikä per seeseen.
- vouvouvou
minulla on kyllä sellainen käsitys että siellä per seessä on kyllä jokaisella reikä ihan jo valmiiksi. en tosin tiedä suolimurojen hanureista.
mutta jospa tämä tieto helpottaa suolimuroa; rahat kyllä jäävät ihan omaan näppiin.- joulupipsi housussa
--rahat kyllä jäävät ihan omaan näppiin. --
hieno homma, ja hannu lyö varmaan kohta todisteet pöytään pätkän kanssa. - keksi jotain älykäst
joulupipsi housussa kirjoitti:
--rahat kyllä jäävät ihan omaan näppiin. --
hieno homma, ja hannu lyö varmaan kohta todisteet pöytään pätkän kanssa.--rahat kyllä jäävät ihan omaan näppiin. --
hieno homma, ja hannu lyö varmaan kohta todisteet pöytään pätkän kanssa. .................."
Miksi löisi kohta todisteita pöytään, koska hovioikeushan kokoontuu vasta n. vuoden päästä? Sullako pienmmät pätkäaivot, kuin herne?;) - jussa78
keksi jotain älykäst kirjoitti:
--rahat kyllä jäävät ihan omaan näppiin. --
hieno homma, ja hannu lyö varmaan kohta todisteet pöytään pätkän kanssa. .................."
Miksi löisi kohta todisteita pöytään, koska hovioikeushan kokoontuu vasta n. vuoden päästä? Sullako pienmmät pätkäaivot, kuin herne?;)--
Miksi löisi kohta todisteita pöytään, koska hovioikeushan kokoontuu vasta n. vuoden päästä? Sullako pienmmät pätkäaivot, kuin herne?;) --
niin, hannuhan varttuu muutamankymmenen itsemurhaa lisää. kuka niitä todisteita jaksaa. Sikäli vouvouvou'n tieto on virheellinen, että viimeisimpien tietojen mukaan rakastettu johtaja Kim Jong-il ei ulostanut tai virtsannut koskaan. Mies oli täysin umpipussi, mutta eli silti lähes seitsämänkymppiseksi.
Tämä pohjoiskorealainen tieto on tietysti samaa sarjaa kuin se, että sponssit välttäisivät vankeustuomion.- Älä Tapa!
jussa78 kirjoitti:
--
Miksi löisi kohta todisteita pöytään, koska hovioikeushan kokoontuu vasta n. vuoden päästä? Sullako pienmmät pätkäaivot, kuin herne?;) --
niin, hannuhan varttuu muutamankymmenen itsemurhaa lisää. kuka niitä todisteita jaksaa." niin, hannuhan varttuu muutamankymmenen itsemurhaa lisää. kuka niitä todisteita jaksaa "
Niin miksi ei Hannu halua todistaa, että homma toimi? Hän joutuu vankeuteen ja joku taas tappaa itsensä,
ÄLÄ TAPA ITSEÄSI WC:N TAKIA, SE ON VAIN RAHAA! - maksun aika.
Älä Tapa! kirjoitti:
" niin, hannuhan varttuu muutamankymmenen itsemurhaa lisää. kuka niitä todisteita jaksaa "
Niin miksi ei Hannu halua todistaa, että homma toimi? Hän joutuu vankeuteen ja joku taas tappaa itsensä,
ÄLÄ TAPA ITSEÄSI WC:N TAKIA, SE ON VAIN RAHAA!saas nähdä miten suurkusettajat tulevat maksamaan menetetyt ihimishenget ?
- Mistä
Hannulle on löytynyt noin kaamea puku???
- Cleetti (keski)
Osti sen Anttilasta ennen lähtöä euroopan turneelle !
Turneen program
1. Tilit tyhjäks
2. Servon tyhjennys
3. Asiakasrekisterin tallennus
4. Nöttösen mökin osto
5. Toimimattoman robluutin kehittely
6. Nöttösen mökin sotkeminen
7. uuden identiteetin hankkiminen
8. pakoilu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473