Kannattaako sijoittaa?

Onko tämä hyvä?

Tämähän vaikuttaa mielenkiintoiselta, kannattaako sijoittaa? Onko kellä kokemuksia?
" Graalia.com tarjoaa valuuttakaupankäyntiä avustavia ratkaisuja yrityksille, yhteisöille, harrastajille ja ammattilaisille. Kehitämme jatkuvasti uusia ratkaisuja jäsentemme käyttöön MetaTrader 4 -alustoille.
Graalia.com tarjoaa valuuttakaupankäyntiä avustavia ratkaisuja yrityksille, yhteisöille, harrastajille ja ammattilaisille. Kehitämme jatkuvasti uusia ratkaisuja jäsentemme käyttöön MetaTrader 4 -alustoille "

22

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cleet

      on on helevetin hyvä et huomaakkaan kuinka rahasi kat siis nousee kuin felix lintu
      graalia on ostanut valuuttakauppa palveluita finfx jonka johtaja on kylläkin ex wincapitalainen, lukee siellä KO;n kirjoissa

    • Tila Ponderosa

      Vieläkö ehtii liittyä ylälinjaan, en halua tunkiksi joka maksaa kaiken niinkuin Wincaputissa.
      Tuotto 400-6300 % vuosi ?

      • ota ja omista

        "Vieläkö ehtii liittyä ylälinjaan, en halua tunkiksi joka maksaa kaiken niinkuin Wincaputissa.
        Tuotto 400-6300 % vuosi ?"

        Sinun elämääsi tulee aina liittymään vain tunkin rooleja.;)
        Näin se vain menee, viksut pärjää aina, sinä et!


      • --öööööö--
        ota ja omista kirjoitti:

        "Vieläkö ehtii liittyä ylälinjaan, en halua tunkiksi joka maksaa kaiken niinkuin Wincaputissa.
        Tuotto 400-6300 % vuosi ?"

        Sinun elämääsi tulee aina liittymään vain tunkin rooleja.;)
        Näin se vain menee, viksut pärjää aina, sinä et!

        on hyvä kun edes itse pitää itseä fiksuna tyyppinä, vessan pyörittäjistä puhutaan yleisesti kylläkin aivan muuta


    • ihaa ihaa.

      kannatta varmaankin ottaa asiassa yhteyttä lämpöpumppumieheen.
      lämpöpumppu on itse oppinut valuuttakaupan aasintuntija ja tuntee myöskin muulin.

    • tuuli tuo vuoti vie
      • annun kalunen

      • lämpöähanuriin

        Äkkiäkös tuollainen pipsautetaan 20 maksavalla rupluutilla


    • 0000000000000000000

      Maiskutelkaamme Maiks! MJAIKS!Valtio vie rahat mitään ei jää

      • vouvouvouti

        --MJAIKS!Valtio vie rahat mitään ei jää --

        saattaa olla että monelle ei jää kuin reikä per seeseen.


    • vouvouvou

      minulla on kyllä sellainen käsitys että siellä per seessä on kyllä jokaisella reikä ihan jo valmiiksi. en tosin tiedä suolimurojen hanureista.

      mutta jospa tämä tieto helpottaa suolimuroa; rahat kyllä jäävät ihan omaan näppiin.

      • joulupipsi housussa

        --rahat kyllä jäävät ihan omaan näppiin. --

        hieno homma, ja hannu lyö varmaan kohta todisteet pöytään pätkän kanssa.


      • keksi jotain älykäst
        joulupipsi housussa kirjoitti:

        --rahat kyllä jäävät ihan omaan näppiin. --

        hieno homma, ja hannu lyö varmaan kohta todisteet pöytään pätkän kanssa.

        --rahat kyllä jäävät ihan omaan näppiin. --

        hieno homma, ja hannu lyö varmaan kohta todisteet pöytään pätkän kanssa. .................."

        Miksi löisi kohta todisteita pöytään, koska hovioikeushan kokoontuu vasta n. vuoden päästä? Sullako pienmmät pätkäaivot, kuin herne?;)


      • jussa78
        keksi jotain älykäst kirjoitti:

        --rahat kyllä jäävät ihan omaan näppiin. --

        hieno homma, ja hannu lyö varmaan kohta todisteet pöytään pätkän kanssa. .................."

        Miksi löisi kohta todisteita pöytään, koska hovioikeushan kokoontuu vasta n. vuoden päästä? Sullako pienmmät pätkäaivot, kuin herne?;)

        --
        Miksi löisi kohta todisteita pöytään, koska hovioikeushan kokoontuu vasta n. vuoden päästä? Sullako pienmmät pätkäaivot, kuin herne?;) --

        niin, hannuhan varttuu muutamankymmenen itsemurhaa lisää. kuka niitä todisteita jaksaa.


      • Sikäli vouvouvou'n tieto on virheellinen, että viimeisimpien tietojen mukaan rakastettu johtaja Kim Jong-il ei ulostanut tai virtsannut koskaan. Mies oli täysin umpipussi, mutta eli silti lähes seitsämänkymppiseksi.

        Tämä pohjoiskorealainen tieto on tietysti samaa sarjaa kuin se, että sponssit välttäisivät vankeustuomion.


      • Älä Tapa!
        jussa78 kirjoitti:

        --
        Miksi löisi kohta todisteita pöytään, koska hovioikeushan kokoontuu vasta n. vuoden päästä? Sullako pienmmät pätkäaivot, kuin herne?;) --

        niin, hannuhan varttuu muutamankymmenen itsemurhaa lisää. kuka niitä todisteita jaksaa.

        " niin, hannuhan varttuu muutamankymmenen itsemurhaa lisää. kuka niitä todisteita jaksaa "

        Niin miksi ei Hannu halua todistaa, että homma toimi? Hän joutuu vankeuteen ja joku taas tappaa itsensä,
        ÄLÄ TAPA ITSEÄSI WC:N TAKIA, SE ON VAIN RAHAA!


      • maksun aika.
        Älä Tapa! kirjoitti:

        " niin, hannuhan varttuu muutamankymmenen itsemurhaa lisää. kuka niitä todisteita jaksaa "

        Niin miksi ei Hannu halua todistaa, että homma toimi? Hän joutuu vankeuteen ja joku taas tappaa itsensä,
        ÄLÄ TAPA ITSEÄSI WC:N TAKIA, SE ON VAIN RAHAA!

        saas nähdä miten suurkusettajat tulevat maksamaan menetetyt ihimishenget ?


    • Mistä

      Hannulle on löytynyt noin kaamea puku???

      • Cleetti (keski)

        Osti sen Anttilasta ennen lähtöä euroopan turneelle !

        Turneen program

        1. Tilit tyhjäks
        2. Servon tyhjennys
        3. Asiakasrekisterin tallennus
        4. Nöttösen mökin osto
        5. Toimimattoman robluutin kehittely
        6. Nöttösen mökin sotkeminen
        7. uuden identiteetin hankkiminen
        8. pakoilu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe