Mitkä insinöörit pääsee johtajiksi?

kolikko ingenjöör

Millä insinöörinpapereilla pääsee parhaiten johtajaksi, ei toimitusjohtajaksi vaan joksikin pienemmäksi pomoksi ja palkkana vaikka 4000-4500e/kk?

9

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Master of ...

Eivät ketkään. Insinöörin koulutus on täysin turhanpäiväistä huttua. Hae suoraan opiskelemaan diplomi-insinööriksi, jos tekniikka kiinnostaa. AMK-tutkinto on tänä päivänä turha tutkinto.

• hassu nööri

Ei se ihan turha ole, jos on persoonallinen ja hauska insinööri niin se auttaa paljon.

• 12+12

Diplomi-insinöörit.
      Persoonallinen?
      Hauska?
      Insinööri?
      Jos joku tarjoaisi johtajaksi persoonallista ja hauskaa insinööriä, niin katsoisin sen paperit hyvin tarkasti läpi, että mistä niitä valeinsinöörejä oikein valmistuu.

• Perus-inssi

Täällä kirjoittelee hauska ja persoonallinen perus-inssi, joka on johtavassa asemassa menestyvässä firmassa Aasiassa. Näillä täysin turhilla papereilla olen 30v ikävuoteen mennessä saavuttanut johtavan aseman ja 7000euron nettoansiot kuukaudessa. Ei hullummin perus-inssiltä, turhilla papereilla. Pitäisi kai vielä hakea ne dippipaperit, jotta ei olisi ihan turha tyyppi.

• totta mooses

Mutta minäpä tienaan ton 7 donaa jo viikossa ja ihan Suomessa. Revi siitä Perus-inssi

• Perus-inssi

No hyvä palkka teille tressaantuneille yrittäjille siellä Suomessa sallittakoon. Oletettavasti olet joku näytön äärellä raatava nörtti. Ehkä jopa dippinörtti.

Minäpä nautinkin 2kk lomista vuodessa ja viettelen ne kuukaudet haluamassani kohteessa, jonne maksetaan bisnettiluokan liput ja edustusmajoitukset. Lisäksi asun Aasian liikenteen ja kaupan pääkaupungissa, 350neliön kattohuoneistossa ja firman maksaa vuokrat ja laskut. Minulla on autokuljettaja, siivooja ja kokki. Puhelin etu, edustustili ja lapsieni koulunkäynti kustannetaan (yhteensä 300k/vuosi). Euron arvon luisuessa sinä köyhdyt ja minö rikastun, koska saan palkkani muussa valuutassa. Minulle on valmiiksi pedattu paikka Aasian alueen VP:nä, joten parin vuoden päästä voimmein jo puhua huomattavasti suuremmasta palkasta ja eduista.
      Ai niin, 6kk henkilökohtaiseen tulokseen perustuva bonus jäi mainitsematta. Lisäksi se, että olen opiskellut Aasian kulttuureita ja kieliä, alueen parhaissa yliopistoissa (ihan mitäänsanomattomilla perus-inssin papereilla). Puhun sujuvasti 6 eri kieltä. Lisäksi olen todella komea, juoksen cooperissa 3200m ja nostan penkistä 140kiloa. Minulla on myös ISO muna.

Revi siitä nörtti.

• Tukkisaksi

Siita isosta munastako?? Tulen ja repäsen..??

• Perus-Inssi
        Tukkisaksi kirjoitti:

Siita isosta munastako?? Tulen ja repäsen..??

Äläpä Sihvonen uhhoo!!!

• pomon pomo

Eivät ne insinöörinpaperit ole se olennaisin osa johtajaksi pääsemisessä! Johtajan tehtävä on johtaa, joten johtamiskyky on se tärkein pointti.

Tunnen yhden rakennusinssiksi toista vuotta opiskelevan, joka on koulun ohessa raksalla työnjohtajana. Hänellä on siihen kykyjä, osaa käsitellä miehiä työmaalla ja homma hoituu. Palkka nyt tietysti on mitä on, mutta eiväthän viikkotunnitkaan tietysti täyteen tule.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe