Wincapita, Joulu ja taas ahistaa

Joulun kunniaksi ateisti Shahov puhkesi laulamaan joululauluja. Tämä kuitenkin oli liikaa ahdistuksen vallassa käpristeville capinauteilla ja viesti poistettiin.

Jumalan siunausta ja rauhallista Joulua kaikille pienipäisille.

17

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerran loppuun satu joulun saa
      Suru säveliä sumentaapi
      Kerran silmän täyttää kyyneleet
      Virtaa vuolahina tuskan veet
      Siks' oi tähtisilmät, loistakaatte!

      Ps. meinaisi ihan unohtua tuo joululaulu

    • Cleet

      ai, että saa hävetä kun käy maailmalla näistä tuulipuku-wincapita-valuuttakauppiasta. Se ei haittaa että heillä meni sijoitukset reisille kun johtajana oli pelihimoinen veijari. voi voi kuinka saa hävet olla Suomalainen maailmalla muutes nauretaan Suomalaisten tyhmyyttä sijoittaa rahojaan passkaan. ja sitten yhdessä äänessä valittaa,valittaa viranomaisia kun he vaan tekee työtään ei mitään ajojahtija yms. Tyhmiä oli nämä wincapita sijoittajat syyttää voitte vain itseänne ihan kaikesta! mutta älkää enää kokeilko sijoittamista tai tredauksesta puhumuttakaan

      • mie vaan kysyn

        Sie taisit nusaista tämän naapurin nikin ihan pysyvästi?


      • Cleet
        mie vaan kysyn kirjoitti:

        Sie taisit nusaista tämän naapurin nikin ihan pysyvästi?

        Onneksi Ripa tulee joka kotiin !
        Punanuttu päälle ja kuorossa laulaa Poplari vihreä tönttulätsä (hankkija)

        Maa on niin kaunis, valuuttakuppa on niin per siis tä


      • ColumbonJoukuStondis

        Siellä maailmallahan nämä vielä heppoisemmat kudelmat eivät käy tunkkeihin kuin häkä, kuten sellaisissa pikkumaissa kuin Yhdysvallat, Venäjä jne. Kiinassa suurin osa jengistä elää niin takaperoisessa maailmassa, että siellä tekisi Nisiän öljyheikkikin kovaa tiliä. Siellä voisi alkaa myymään väärennettyjä karhun mulkkuja ja muuta kivaa, kun ovat lähes kaikki eläimensä tappaneet sukupuuttoon. Suomalainen tunkki on vielä fiksu, kun verrataan siihen jengiin mitä maailmalta löytyy.


    • Cleet

      ei meillä ole sama nikki hällä toisella on iso l ja mulla pieni:)

    • Shahov

      Olen luonnollisesti pahoillani, en tahtonut pilata kenenkään Wincapitalaisen joulua hiukan mauttomilla joululaulu väännöksillä.

      Huumori on vaikea taiteenlaji. Tällainen amatööri tulee väkisinkin loukkanneeksi jotain tahoa, yleensä tahattomasti.

      Yritetään vielä..

      JOULUPUU ON takavarikossa.
      Melody: Finnish folk melody
      Lyrics: suolimurot

      Joulupuu on takavarikossa, poliisi on jo ovella. Ulosottomies
      ripustettu ompi kuusen oksalle.
      Kuusen pienet japanilaiset kynttilät valaisevat kauniisti.
      Ympärillä tunkit laulelevat jurosti.
      Kiitos sulle, Kailajärvi, valuuttakauppiaamme,
      kun sä tulit vieraaksemme, toit joululahjamme.

      Tämä on, jos mahdollista, vielä huonompi kuin se ensimmäinen versio, mutta huomatkaa, että se on nyt vähemmän ennalta syyllistävänpi sponsoreita kohtaan. Japanilaiset kynttilät viittaavat maan mainion magneettimiehen maailman mittakaavassa mehevään tutkimukseen. Viittaus ulosottomiehen kurjaan kohtaloon on vertauskuvallinen, eikä kenenkään pidä moiseen ryhtyä.

      Laulun sanoma on se, ettei koskaan kannata luopua unelmista. Paistaa se päivä vielä sponsorin risukasaankin.

      Hyvää Joulua ja parempaa uutta vuotta kuin 08, toivottaa korpikommunisti kolmammessa polvessa.

      • Heippahei627

        Hannu Kaalisjärvi olis tyytyväinen anteeksipyyntöösi, mutta isot pojat ovat laittaneet perinnän nyt pyörimään, niin eipä ehdi ...


      • Duoda, duoda taas. Kun niitä rakkaita joululauluja ei saisi väännellä, ei saisi kehoittaa ripustamaan ulosottomiestö kuuseen, eikä muutenkaan kehoittaa välivaltaan.

        Pysytään näissä perinteisissä ja kauneissa laulussa vaan, jookos.

        Kun maas on hanki ja järvet jäässä ja silmä
        turvonnut sponssin on, kun pipsit pitkän on matkan
        päässä ja kerho autio, lauluton, käy lämmin henkäys
        talvisäässä, kun joulu on, kun joulu on.


    • Cleet

      hannu oi hannu PELASTA eurooppa,pelasta maailma pelasta hannu
      europpa on menossa konkkaan niin eikö ylivaluuttakauppias vois vähä treidata robottinsa kanssa euroopalle vähän käteistä? HANNU PELASTIT RAUTARUUKINKIN PELASTA EUROOPPA

    • halleluuuujaaa

      rukouksen voimaa.

      hannu meidän joka olet kohta taas vankilassa.
      pyhitetty olkoon sinun sellisi.
      tulkoon sinun robottisi.
      tapahtukoon sinun treidaus käskysi niin suonenjoella, lapualla kuin lohjallakin.
      anna meille tänäpäivänä meidän jokapäiväinen miljoonamme.
      ja anna meille meidän rötöksemme anteeksi, niin mekään emme anna anteeksi niille jotka ovat robottiasi vastaan rikkoneet.
      äläkä saata meitä vankeuteen, vaan päästä meidät kuin koira veräjästä.
      sillä sinun on robotti, fxtraideri, ja serveri iänkaikkisesti.
      aamen.

    • CLeet

      Hyviä uutisia. 100 000 toillta rosvottua rahaa ei ole ulosotossa 10 vuoden kuluttua kuin n260.000 euroa, toki se voi olla myös yli 400.000 euroa, korkotasosta riippuen. Toivottavasti kaikilla on varastettu summa tallessa, että voi maksaa heti sen pois. Pankista kun on hankalaa saada lainaa, jos vakuudet on ulosmitattu, eikä ole antaa pantiksi kuin oma tuulen huuhtoma perse.Mutta hyvää joulua kaikille.

      • ohoh :O :O :O

        Kylläpäs joulu suolinkaisia ahistaa :O


      • Kuka tämä epäröijä?
        ohoh :O :O :O kirjoitti:

        Kylläpäs joulu suolinkaisia ahistaa :O

        Alkuvuoden uusien sijoittajien mukaantulo mahdollisti 15.1.08 tuottojen maksut sijoitustileille. Myös kotiutukset MB-->Nordea onnistuivat, tosin muutaman päivän viiveellä.

        Tämän jälkeen on tapahtunut merkittävä muutos Wincapitan toiminnassa ja rahoitusjärjestelyissä. WC:n johto vahvisti säätiön perustamisen ja jäsenet ovat aktiivisesti sijoittaneet sijoitustilivarojaan säätiön osuuksiin. Virtuaalirahan sijoittaminen säätiön osuuksiin on monen jäsenen mielestä houkuttelevaa, koska tällöin syntyy edunsaajan oikeus säätiön tuleviin tuottoihin ja toisaalta välttyy pääomatuloverolta joka tuottoja nostettaessa (yli sijoitetun pääoman) realisoituu.

        WC:n sulkeminen aiheutti vaikeuksia tuottojen maksatukseen ja toiminnan jatkuminen on vaatinut klubin avoimeksi julistamisen.

        Klubi ei sijoita asiakkaan varoja vaan kehittää, tuottaa ja myy tuotetta: FX Trader signals ja myöhemmin TX Trader Autopilot. Sijoittaja maksaa tuotteesta hyvää hintaa ja koska tuleva säätiö omistaa tulevaisuudessa kaiken niin siihen sijoittaminen tuntuu monen jäsenen mielestä mielekkäältä.

        Kymmenien miljoonien eurojen rahasijoitusten kerääminen on vaatinut paljon työtä. Koska jäsenille näytetty sijoitustoiminta on ollut erittäin tuottavaa, on ollut helppo perustella uusille sijoittajille clubin toimivuutta. Lisättynä sillä että on näytetty sponsorin todellista tilannetta netin ääressä.

        Klubin tuotto on ollut niin hyvää että jäsenten sijoitustileille erääntyy maksettavaksi seuraavan puolen vuoden aikana järkyttävän isoja summia rahaa. Mikäli muutama kauan mukana ollut sijoittaja ja lähes kaikki uudet sijoittajat haluavat kotiuttaa varojaan klubista, syntyy seuraava iso rahoitusongelma. Miten tämä ratkaistaan?

        Ei julkistetulla valuutta-alustalla käydyt wincapitan valuuttakaupat ovat myös varsin kuuma peruna. WC:n valuutta-alustalleen sijoittaman rahan määrän pitäisi olla volyymiltaan jo niin suurta että heikompaa hirvittäisi. Vaikka vipu on erittäin suuri niin todellista suurella volyymilla tapahtuvaa valuuttakauppaa ei välttämättä capitan toimesta kuitenkaan käydä. Luultavimmin muutama (1-3) WC:n treidaaja käy kauppaa pienemmillä summilla kuin mitä jäsenten panostukset antaisi luvan olettaa. Vaikka puhutaankin maailman likvideimmästä valuuttaparista, niin panostusten/ tuottojen euromääräinen volyymi ei hoidu pienissä piireissä.

        Mikäli Wincapita jatkaisi suljettuna seuraavat puoli vuotta ja ei keräisi rahaa säätiöön eikä mihinkään muualle ja kaiken tämän jälkeen suoriutuisi tekemillään valuuttakaupoilla tuottojen maksatuksista sijoittajien nostopyyntöjen jälkeen, sijoittaisin itsekin varojani siihen.


      • Joulun toivelahjat
        Kuka tämä epäröijä? kirjoitti:

        Alkuvuoden uusien sijoittajien mukaantulo mahdollisti 15.1.08 tuottojen maksut sijoitustileille. Myös kotiutukset MB-->Nordea onnistuivat, tosin muutaman päivän viiveellä.

        Tämän jälkeen on tapahtunut merkittävä muutos Wincapitan toiminnassa ja rahoitusjärjestelyissä. WC:n johto vahvisti säätiön perustamisen ja jäsenet ovat aktiivisesti sijoittaneet sijoitustilivarojaan säätiön osuuksiin. Virtuaalirahan sijoittaminen säätiön osuuksiin on monen jäsenen mielestä houkuttelevaa, koska tällöin syntyy edunsaajan oikeus säätiön tuleviin tuottoihin ja toisaalta välttyy pääomatuloverolta joka tuottoja nostettaessa (yli sijoitetun pääoman) realisoituu.

        WC:n sulkeminen aiheutti vaikeuksia tuottojen maksatukseen ja toiminnan jatkuminen on vaatinut klubin avoimeksi julistamisen.

        Klubi ei sijoita asiakkaan varoja vaan kehittää, tuottaa ja myy tuotetta: FX Trader signals ja myöhemmin TX Trader Autopilot. Sijoittaja maksaa tuotteesta hyvää hintaa ja koska tuleva säätiö omistaa tulevaisuudessa kaiken niin siihen sijoittaminen tuntuu monen jäsenen mielestä mielekkäältä.

        Kymmenien miljoonien eurojen rahasijoitusten kerääminen on vaatinut paljon työtä. Koska jäsenille näytetty sijoitustoiminta on ollut erittäin tuottavaa, on ollut helppo perustella uusille sijoittajille clubin toimivuutta. Lisättynä sillä että on näytetty sponsorin todellista tilannetta netin ääressä.

        Klubin tuotto on ollut niin hyvää että jäsenten sijoitustileille erääntyy maksettavaksi seuraavan puolen vuoden aikana järkyttävän isoja summia rahaa. Mikäli muutama kauan mukana ollut sijoittaja ja lähes kaikki uudet sijoittajat haluavat kotiuttaa varojaan klubista, syntyy seuraava iso rahoitusongelma. Miten tämä ratkaistaan?

        Ei julkistetulla valuutta-alustalla käydyt wincapitan valuuttakaupat ovat myös varsin kuuma peruna. WC:n valuutta-alustalleen sijoittaman rahan määrän pitäisi olla volyymiltaan jo niin suurta että heikompaa hirvittäisi. Vaikka vipu on erittäin suuri niin todellista suurella volyymilla tapahtuvaa valuuttakauppaa ei välttämättä capitan toimesta kuitenkaan käydä. Luultavimmin muutama (1-3) WC:n treidaaja käy kauppaa pienemmillä summilla kuin mitä jäsenten panostukset antaisi luvan olettaa. Vaikka puhutaankin maailman likvideimmästä valuuttaparista, niin panostusten/ tuottojen euromääräinen volyymi ei hoidu pienissä piireissä.

        Mikäli Wincapita jatkaisi suljettuna seuraavat puoli vuotta ja ei keräisi rahaa säätiöön eikä mihinkään muualle ja kaiken tämän jälkeen suoriutuisi tekemillään valuuttakaupoilla tuottojen maksatuksista sijoittajien nostopyyntöjen jälkeen, sijoittaisin itsekin varojani siihen.

        Uudet tuotteet:
        - Wincapita hattu, p..vahvistettua huopaa
        - Itkuliina
        - Kauko-ohjattava Felix lintu (käy paskalla hatussa)
        - APM mittari Wlan yhteydellä
        - Wincapita pinssi, hehkuu kun sponzi lähestyy
        - Wincapita SIM kortti (Gay3 liittymä))
        - Karvanopat, pinta haalistettua, sopii esim toyota vm.88 ruosteenväriin
        - Peräkammarin tipukalenteri, kuvia Felix linnusta
        - Pöydällä kävelevä robbotti, yrittää kähveltää pipsipussia ja tilata lippua Pattaylle
        - Wincapita näppis erikoisuutena 400% näppäin
        - Wincapita CD levy, kappaleet, Takaisin Pattajalle, Tummat silmät ja ruskea reikä, Wessanistuin ja heiniä paali, Rikoo on wincapitalaisella ruma, 10 muuta huippu renkutusta.
        - Wincapita kalsarit, reijät edessä ja takana
        - Tiirikka sellin oveen

        Jokainen tuote on Wincapita logolla varustettu, myös aikaisemilla nimillä GiiClub ja Winclub tuotteita saatavissa rajoitetusti.


    • hyviä tuotteita.

      paljonkohan maksaisi koko paska ? jos saisi lisänä vielä valuuttamessiaan ikonin.

      • P. Uppeli

        Kalsarit kiinostaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe