Miten löydän miehen uutenavuotena?

vainyksimielessä

Olen 20- vuotias nainen, ja olen lähdössä isolla tyttöporukalla juhlimaan uutta vuotta erääseen laskettelukeskukseen. Olen ollut sinkkuna aivan valtavan pitkän ajan, ja ihan suoraan sanottuna tahtoisin iskeä nyt itselleni baarista miehen, ihan vaan vaikka yhden yön seksiseuraksi hellyydenkipeyttäni helpottamaan. Mutta siis kunnon miehen, en mitään umpikännistä limanuljaskaa. En ole kuitenkaan hyvä miesten iskemisessä, ja ystäväseuraani verrattuna myös varsin kokematon ja vähän vaatimattoman näköinen, joten jään helposti kavereitteni varjoon. Tarvitsisin siis vähän vinkkejä. :) Olen tosiaan 20- vuotias, keskivertoa kurvikkaampi (en nyt kuitenkaan mikään tankki), lyhyt, iloinen, tyylikäs, pikkuisen ujo pitkätukkainen brunette. Tykkään tanssia ja jutella. Miten siis hurmaisin itselleni sopivan miehen, jolla riittäisi paukkuja mennä ihan loppuun asti kanssani?

7

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joosefgrip

Erkanet porukasta niin varmasti joku tulee ehdottamaan seksiä.

Ymmärrän jos mies kysyisi tällaista mutta että nainen kysyy miten saa seksiseuraa??

• aikuisen arvaukset

varmaan saa sitä parempaa seuraa mitä varhaisemmassa vaiheessa sen iskee (eli muualta kuin illalla sieltä räkälästä). ehtii vähän tutustuakin. jo tuo "iskeä baarista" mutta ei umpikännistä limanuljaskaa aikalailla sulkee toisensa pois. puhumattakaan että "tykkäät jutella", luuletko että siellä baarissa siitä mitään tulee.

• mun idea miehenä

Etsit suht selvältä näyttävän miehen ja sit katselet sitä silleen salaperäisesti ja hymyilet kun se näkee sut. sit se mies varmaan tulee juttelee sulle ja siitä se lähtee. Älä nyt heti ala ehdottelee mitään vaan juttelet niitä näitä ja annat miehen tehdä aloitteen. pyydät vaikka tanssimaan ja jos tykkäät tanssimisesta. hitaiden tanssiminen on aina hyvä keino ja hitaita tanssiessa katsot sitä silmiin ja siitä oon sitten hyvä suudella seuraavaksi. Loppu meneekin itsestään.

• Idistelijä

Mä keksin kanssa hyvän tavan. Meet kaverin kaa tai yksin tanssimaa ja sit lähestyt siinä tanssiessa jotaa kiinnostavaa tyyppii. Ei mitää turhii selityksii ja pelityksii.

Jos miestä ei kiinnosta sun tanssiseura, vaihdat toisee tyyppii. Huomaat kyllä nopeesti jos sitä ei kiinnosta tanssii sun kaa. Jos synkkaa ni voit vaikka pari sanaa vaihtaa.

• 26

miten meni?

• Toimi minuun

Mene vaikka baaritiskille jonkun Miehen viereen ja laitat jalan sen verran lähelle Miehen jalkaa, että se osuu Miehen jalkaan ja liikutat sitä hitaasti jonkin aikaa siinä ja lähdet siitä pois niin olen aika varma, että Mies tulee perässä vähän ajan päästä :)

• PIH8YUG

No ensinnäkin muistat sen tärkeimmän asian:
      ETTEI KANNATA OLLA LIIAN PINNALLINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2108
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      502
    Aihe