Yritättekö miehet iskeä lautoja ollenkaan?

tyttöjen nurkka!

Onko niin, että jos joku baari saa pienirintaisen maineen, sinne ei tule enää paria etsiviä miehiä, vaan se jää pelkäksi juottolaksi?

Jos mies on koko elämänsä ajan vain nähnyt keskenään samankaltaisia eli normaalikokoisia naisia, kyllästyykö hän yllätyksettömyyteen, ja masentuu, ottaen sapattivapaata tärkeästä työstään paloauton kuljettajana? Voiko yhteiskunta kaatua jos povipommeja ei ole, ja onko toinen ongelma se, että yhtäkkiä kaikki naiset ovat niitä uhkeita bootynaisia?Eli pitää olla marginaalinen privileegi-ryhmä,joilla on etuoikeuksia isorintaisuuteen? Se on hyvin konkreettista: miljonäärin vaimolla on varaa saliinitäytteisiin plastisella.

10

771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepulistajeejejeje

Kyl mä ainakin. Itseasiassa ne laudat on yleensä tiukempia muualta, joten ei se suuri miinus ole. ;)

• mies

Tuo riippuu aikalailla siitä että mitä mies lähtee etsimään sieltä baarista... Jos etsii yhden illan juttua kiinnittää helpommin huomion tisseihin tai peppuun.... Jos taas koittaa löytää jotain pidempää (joka baarista on epätoden näköistä...) niin kiinnittää huomiota helpommin muihin ominaisuuksiin kuten luoteeseen, huumorintajuun yms...

• MATtiMAALTAjju

Lautoja-------on sekin nimitys naisesta, ihan kun olisi kauppatavaraa jotenkin, ilmeisesti Lauta tarkoittaa pieniintaista naista, siis pitäisi ilmeisesti olla isot tissit ja sitten kun niiden kanssa on hikoillut päivän niin rintojen alle kerääntyy valkoista tahnaa joka HAISEE KAMALALTA, mutt kun kerran iso on muotia niin samankaltaiuudet hakevat hakeutuvat toistensa seuraan----tahnoineen-
      Pienet kiinteät rinnat ovat kauniit ja naiselliset, ja pieni peppu, jos on päinvastoin niin minua ainakin iljettää.

• DkuppiD

Ei kyllä keräänny mitään tahnaa rintojen alle, edes kesäkuumalla päivien patikkareissulla vaikkei pesulle pääse..

T. D-kuppi

• Huohhh

Suihku on keksitty?

• asiaan tutustunut

henkilökohtaisesti innostun enemmän jos naisella on pienet rinnat, vaikka ei isommatkaan rinnat ole mikään ehdoton ei.

Mielestäni on myös hieman omituista laittaa rintarauhasten päälle silikonia.

• Kaikkikäyp

Rintojen koolla ei ole väliä.

Luonteella, yhteisellä kemialla ja vetovoimalla on ainoastaan merkitystä.

Yhden illan jutuissa voi olla eri tavoitteet, kun ei sitä tulevaa puolisoa sieltä baareista tms. kuitenkaan etsitä.

• mmmmppph

Eihän sitä ikinä tiiä. Jos löydät kivan naisen niin voithan aina kysyä puhelinnumeroa - ei koskaan tiiä mitä saattaa tapahtua :)

• jokuvaannn

Kävi niin, että yksi "lauta" tuli flirttaileen ja iskemään mua. Yleensä pidän enemmän pienitissisistä kuin isoista. Mutta osoitin, että en ole kiinnostunut. :D

Prkl, kun nähy persettä, kun tuli istuu viereen:D

• Kyllä44343

Vastaus otsikkoon: Kyllä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2225
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1828
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      176
      1373
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      233
      836
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      761
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      759
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      607
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe