omasta kokemuksesta olen huomannut että naiset olettavat iän perusteella hallitsevan tiettyjä asioita.mitenkä vaikuttaa ujous kokemattomuus siihen kuinka olette kiinnostuneita alkamaan seurustella.ja eräs huomio minkä tehnyt niin monesti naiset olettavat että kaikilla on halu päästä heti sänkyyn kait muutenkin voi tutustua.
asiallisia vastauksia
kysymys naisille
4
368
Vastaukset
- dtggfgggggj
Ujous, kokemattomuus jaaaa..... ei ne mua ainakaa haittaa varsinkaa jos tykkään miehestä ,ei ne ratkaseva osa oo , turha ny hyvvää miestä hukkaa heittää:D.
Eikai ny kaikki naiset oleta ,että mies haluaa heti sänkyyn O-O?
OOt kyll tulkinnu väärin ,ellei kyse sitte oo yhen illan jutuista, :)
Ainaki jos mies haluaa vakavaa suhdetta , nii ei ne taijja harkita heti menemistä sänkyyn.
Mutta jotkut naiset ei kai tykkää ns. kokemattomista tai ujoista miehistä ainakaan ne jotka on erittäin itsevarmoja JA joilla ei riitä kiinnostus tälläseen mieheen.?
Mutta ei mua ainakaan haittaa ujo mies , oikeastaa muhun "uppoo" erilaiset miestyypit alffat, kokemattomat, perus jne..... - mistä sen tietäis
eipä se päällepäin näy, monessako suhteessa mies on ollut vai onko ollut yhdessäkään. Monilla on naisia työkavereita, siskoja, ystäviä, naisystäviä, naapureita, harrastekavereita sun muuta elämässä. Ei se näy, eikä kuulu etukäteen, jos asiaa ei mene tivaamaan. Ja jos joku kysyy, niin miehenä en suoraan vastaisi. Olen tosin nainen, mut jos olisin mies.
- yo soy tranquila
Mä en halua itselleni ihan poikaa, mutta en kenenkään ukkiakaan.Joten jäljelle jää mulle se ravintolavieras joka on varhaiskeski-ikäinen kuten määää myös.
25-45v. miehet ovat mun ulottuvuuksissani, sanoisin.Koska olen urapolkujen älykkö, en usein mene ravintolaan juomaan kaalia täyteen.Viihdyn satunnaisesti esim. Lehtovaarassa ala carte-ruuan äärellä. Nestepitoinen juhliminen ei kuulu elämääni.Irtosuhteet tapahtuvat omalla painollaan ilman erityisempää hakua ja usein olen pitkiä jaksoja aika eristyksissä muista ihmisistä kokonaan.Tällä hetkellä etsin ryhmää jossa voi treenata kielitaitojaan.Haluan mennä keskustelunurkkaukseen joka illanistujaisissa.Booli ei maistu. - 66se20
tuntuu vaikka ihan kaveria/ystävää haen niin näin 45v oletetaan jo olleen seurusteluja takana .mutta mistä niitä saa kun aina tarvii olla jo kokemusta.en tietenkään kysyttäessä tarkkaa lukua kertonut vaan muutama yritys.etenkin jos itseä nuorempiin yhteyttä koittaa niin tulee sellainen tunne että seksiä olisin hakemassa kun vastauksia lukee.siirryttävä vaan vanhempiin niin jos niille riittää kaveruus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471227
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462