Voitin sossun Hallinto-oikeudessa

sossulle "pataan"

Päätöksessä lukee mm.
"Hallinto-oikeus kumoaa ******* kaupungin yksilöasian jaoston tekemän päätöksen ja palauttaa sen viranhaltijalle uudelleen käsiteltäväksi. Valittajalle tulee myöntää elokuun 2011 toimeentulotukena vielä ***,*** euroa."
... ja lukee siinä kyllä paljon muutakin. Koko päätös kun on 8-sivuinen.
Taisi olla kuitenkin aika selvä tapaus kun ei viipynyt Hallinto-oikeudessa kun vähän yli 3 kuukautta.

Olen kirjoittanyt asiasta aikaisemmin tuolla, nimimerkillä "Onni potkaisi":
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9945190

...ja tuolla, nimimerkillä "simputusta?"
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10065883

Mitähän yrittävät seuraavaksi? Vai jokohan olis maksun aika?

14

1194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petu...
    • sossulle "pataan"

      Eikä siinä vielä kaikki. Tuli jo aikaisemmin sossulle "pyyhkeitä" aluehallintovirastosta.
      Asia koski mm. rekisteriselosteen nähtävänäpitoa ja sitä ettei neuvonnan henkilökunta tiennyt yhtään mitään koko henkilötietolaista, saati sitten rekisteriselosteesta. Huomautus tuli myös sähköpostiasioinnin vaikeuttamisesta vaatimalla toimeentulotukihakemus allekirjoitettavaksi ehtona tuen maksamiselle.

      Toivottavasti sossu oppi jotain .... eli ei ainakaan kannata kyykyttää ihan ketä tahanssa, esim. meikäläistä xD

    • tuyiliuoö

      Minkähän takia noin fiksu jätkä ei ole töissä, kaikenlaisia loisia sitä joutuukin elättämään...

      • mitä saivareita !

        samaa mieltä. jos nyt olisin asioitasi hoitava sossu, vinkkaisin työkkäriin että näytät olevan sen verran fiksu kaveri että orjaharjoittelu tai kurssi pitäisi saada aikaiseksi mahdollisimman äkkiä sekä ainakin yksi työhönosoitus / viikko.


    • sossulle "pataan"

      Oon nyt puolipivätöissä ja juuri siksi tuo virhe pääsi tapahtumaan. Koko prosessi on ollut erittäin raskas henkisesti.
      Jos joku ottaa tälläsen yli 50-kymppisen "jäärän" töihin niin olen käytettävissä, mutta se on ihan ensimmäinen ehto että orjatöihin enkä muutenkaan kyykyttettäväksi suostu.

    • sossulle "pataan"

      Asia on tältä osin loppuun käsitelty, tänään oli elokuun 2011 toimeentulotuen maksupäivä.

      • Loiset kuriin

        No, sitten voitkin ryypätä nekin rahat.

        Tuleeko sinulle loiselle mieleen, mistä ne rahat ovat peräisin?
        Joku muu on tehnyt työtä, jotta sinä saat raapia persettäsi tekemättä mitään.

        Kaltaisiasi oikeuslaitoksen kuormittajia on tässä maassa ihan liikaa.


    • sossulle "pataan"

      Jos sinä ryyppäät kaikki rahasi se on sinun asiasi, minä en niin tee.

      Rahat on hallinto-oikeuden päätöksellä minun, ei sinun tai kenekään muunkaan.
      Raavi vaan sitä persettäsi kun sinusta ei muuhun ole, minun tapoihin se ei kuulu.

      Kaltaisiasi kateellisia idiootteja on tässä maassa ihan liikaa, enkä ota neuvojasi vastaan rahankäyttöni enkä muunkaan elämiseni suhteen. Toivottavasti tukehdut kiukkuusi.

      Juuri tällaisia tapauksia varten oikeuslaitos ja varsinkin hallinto-oikeus on olemassa, ihan liikaa tapahtuu sossun tekemiä laittomuuksia tässä maassa, vain murto-osa uskaltaa/osaa hakea laillisia oikeuksiaan kuten minä. Ennen hallinto-oikeutta on välissä on vielä jokin "perslautakunta" joka koostuu "vasemman jalan saappaista" ja tehtävänä on siunata sossun tekemät virkarikokset, nostaa kokouspalkkoita ja vaikeuttaa oikeuden toteutumista.

    • kaksyks

      Hyvä että olet jaksanut asiasta valittaa ja onneksi olkoon että vielä voititkin!

    • sossulle "pataan"

      Kiitos kannustuksesta. Oikeestaan aika selvä juttu tuo oli, mutta eihän noista koskaan tiedä..... Jännä paikka oli se kirje avata jossa päätös oli, postista piti hakea ja bussipysäkillä jo avasin. Jos olisin hävinny niin kyllä olisin hakenut valituslupaa KHO:sta, tuosta päätin jo etukäteen. Tosin eihän sitä tiedä hakeeko sossu valituslupaa vaikka maksoivat, vielä kerkeevät, jos noin käy niin sitten vaan KHO:een jos tarvii.
      Nopee tuo prosessi oli, vain vähän yli 4 kk, olin varautunu pidempäänkin. Aikoinaan KELA:n kanssa meni vakuutusoikeudessa lähes 3 vuotta asumistukijutussa, senkin voitin sitten lopulta vaikka vakuutusoikeuden perustelut olivat kyllä erilaiset kun minun.
      Mun ominaisuuksiini kun ei kuulu periksiantaminen.

    • sossulle "pataan"

      Ja taas tuli sossulle "pataan" HaO:ssa. Kyseessä laiton vyörytys.

      Sain tänään postissa eilen tehdyn HaO:n päätöksen jossa sossu joutuu maksamaan lisää toimeentulotukea viime kesäkuulle koska huhtikuussa saamani lopputili ei ollut käytössä enää kesäkuussa. Sossu ei varmistanut sitä että rahaa on TOSIASIASSA käytössä sinä aikana jolle kertaluontoinen tulo on jaksotettu.

      BUAHHAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

    • patapata1

      Jos näitä kirjoituksia linkittää esim. sossuun, niin saavatko tietää että kuka on lähettänyt??

    • hyvä_kai

      Olisi paljon enemmän päätöksestä hyötyä jos sen voisit laittaa jonnekin nettiin kokonaan luettavaksi. Toki henkilökohtaiset tiedot voit poistaa. Onnistuisiko?

      • patapata1

        Koitetaampas;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9726
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2847
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      170
      2634
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1449
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe