Kertokaa joku hyvä automerkki

Kerlei

jolla saisi naisen. Silloin kun aloin seurusteleen niin iskin naiseni jenkkiautolla, niitä ei nykyään juuri näy. Meni poikki ja haluan uuden.

23

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • great lover

Hommaa manneMersu ja aja paikalliseen ravipaikkaan tai lavatansseihin..jo on puoli sukua paikalla ja muutakin väkeä..vaikka poliisia..niissäkin nättejä naisia..

• justiina topakka

Oikeesti hei..Automerkillä ei ole väliä..sinun pitää iskeä nainen jossakin muualla kuin autossa,,ethän sä autolle akkaa eti vaan itselles?

• Kerlei

Täytyy se mielenkiinto jollain herättää. Olen kuitenkin niin ruma ettei naiset muuten kiinnostu. Rahaa on, mielestäni auto on paras keino näyttää se.

• Pyhä Gabriel

Ei autolla saa kuin amistyttöjä ja kullankaivajia.

• 10+13

Bemari on aina varma valinta. Myös Honda on yllättävän paljon naisten suosiossa. Nää kaks nyt tulee mieleen normi autoista. Ja mitä enemmän on rakennettu sitä paremi tietysti. Esim kalliit vanteet ja madallus.

• Kerlei

Bemaria olin vähän miettinyt itsekkin. Kumpikohan olisi parempi, joku kaksiovinen coupe vai iso 500 sarja?

• jytinä tulee
        Kerlei kirjoitti:

Bemaria olin vähän miettinyt itsekkin. Kumpikohan olisi parempi, joku kaksiovinen coupe vai iso 500 sarja?

OMG! Oletko ihan mentaalipuolelta ok?..

• N

Anteeksi nyt vain, mutta naisten kesken Bemari on useimmiten vain peniksen jatke.

Audilla irtoaa.

• ladaaa

Lada

• ei herranjesta

Eli pitäisikö mun naisena nyt selata kaikki tekniikan maailman testit ja tuulilaist ja mitä niitä nyt autolehtiä onkaan ja kiinnostua ja vertailla kaikki ominaisuudet ja muut ja tulla sitten sanomaan miehelle, että mikä olisi hänelle hyvä automerkki hänen tarpeisiinsa?
      Aletaanko tässä siis leikkimään autokauppiasta ja kysytään vähän kokemuksia eri merkeistä ja suunnitelmia auton ominaisuuksista sun muuta? Mitä sä tällä aiheella haet?

Jotenkin tökkää! Mitä sinä tarvit autolta ja mikä auto on sellainen? Sehän se sopiva on ja hyvä. Jotenkin mies saa ajaa vaikka apupyöräisellä tandemilla kunhan tykkää siitä ja tietää et se on hänelle hyvä ratkaisu ja jos joku on toista mieltä niin voipi todeta, et mulle mun tarpeisiin mun näkökulmasta tämä on paras vaihtoehto!

Vai pitääkö taas pitää itsetuntopalopuhe?

• rthtrh

Kokeile Kiiaa.

• -Janne.

Vai oikein autolla pitäs nainen "iskeä".

mitäs se nainen siitä autosta? onko oikein velka-auto ?

pikkupoikien touhua...

• bj

Ei kai normaalia naista isketä autolla vaan miehen ominaisuuksilla , ei haittaa vaikka ei edes olisi autoa lemassakaan.

• Apina

Parhaiten naisen on saanut farkkuvolvolla. Aluksi naiset saattavat kysellä missä perheesi on, mutta tajuttuaan sinun olevasi sinkku ja lapseton niin auto kyllä on pian täynä. Kaksipaikkainen pikku turbo ei naisia kiinnosta ollenkaan kuten ei lava-autokaan. Kokemusta on tästä asiasta kun katson omia autojani. Pakettiautosta (portteri, transit yms) voin sanoa sen, että se herättää ristiriitaisia tunteita. Jos sitten sattuu meno menemään pidemmälle ja nainen lämpenemään niin muista, että takana kannattaa olla pehmukkeet.

Jos siis olet sinkkumies niin osta farkkuvolvo. Unohda nämä sportit, koska niihin ei saa edes blondia kuten elokuvissa yms tapahtuu. Farkkuvolvolla saat oletettavasti kestävemmän suhteenkin. Ikävää, että möin volvoni noin 12v sitten *snif* Nyt olen 32v vanha pieru, että tuskin enää volvokaan auttaisi.

• ei kun menoksi

Ei jenkkiä.Hanki matkailuauto ja varmasti minun mielenkiinto herää.

• pösöpitääolla

Peugeot. Kyllä, se parjattu ranskalainen automerkki sulattaa mun sydämen, ihan sama minkävuoden ja mikä tahansa malli... ;D No juu, mutta tämä on mun omaa kummallisuuttani, ei taida yleisesti päteä naisiin..

• koyboy

naisen saa helpommin kun ostat lincholm continental mark 5 .olisi myynnissä osta!

• 66

hyvin mahtu amazonin takapenkillä!

• Muu suhteen sisältö

Käsittämätöntä, jos joku nainen on iskettävissä autolla. Meikäläisen mieleen ei edes juolahtaisi pitää jonkun kulkuneuvoa, oli kallis tai halpa, minkäänlaisena kriteerinä. Juttu pitää löytyä sen auton kuskista, ei mistään rekvisiitasta, mitä se sattuu omistamaan.

• 8+20

Täältä voi asiallisen palautteen saaminen olla vaikeaa, mutta mikä näistä kolmesta on mielestänne paras "tyttö-auto" noin 35v miehelle (farmari on must, muuten ostaisin Porschen)?

- C-kopan Mersu
      => http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?lang=de&id=156807840
      - 3-sarjan Bemari
      =>http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?lang=de&id=157696375
      - A4 Audi
      => suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=142657314

Muut avut kunnossa, mutta en viitsi taluttaa elämäni eevaa mihinkään pakuun, jos voin valita paremman vaihtoehdon :-)

• LK

Jos semmonen auto keksitään niin uskosin et se näkyy kyllä hinnoittelussa.

• Trabant!

Trabantilla tärppää!

• Osta MB CLS AMG, saa viitisen vuotta vanhan jo suht edullisesti ja ihmiset pitää silti huippukalliina..

Ainaki 38-v. kaverilla on (ja muutama milli tilillä/omaisuutena) nii johan 20-v kissaa pörrää äijän ulkonäköön katsomatta (ei oo hyvännäkönen äijä). Muistat si vaa maksaa baareissa 500-eurosilla! Ja sun pitäis päästä Treen kauppaseuraan ni pääset jonojen ohi baareis...

Ite oon 20-v. ja tällaisen äijän kaveri (mul ei kyl oo rahaa), on kyl aika pihi muuten paitsi naisille se tarjoo.. ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe