Rakastunut varattuun naiseen?

Yksin jäänyt M

Elin onnellisesti avoliitossa naisystäväni kanssa kunnes tutustuin paremmin naiseen joka oli hänen entisiä kavereitaan ja varattu. Tuo nainen vieraili aina joskus, milloin milläkin asialla kun tuttavia oltiin. Todella harvakseen pidimme netissä yhteyttä.

No ystävyys tai kaveruus hällä ja naisystävälläni katkesi. Nainen alkoi kuitenkin pommittaa minua ensin netissä, sitten (tyhmyyttäni) Facebookissa käskin hänen soittaa ja sanoin että aikaisemminkin on ollut puhe, että soittaa vaan kun on asiaa ja minua tarvitsee. Sitten alkoi aina toisillaan soitella ja viestitellä, yleensä viestiin vastasin soitolla.

Myöhemmin omassa parisuhteessa alkoi mennä huonosti, eipä ollut kummemmin kaveriakaan kenen kanssa jutella.. Ehkä siksikin pidin siihen naiseen yhteyttä. Huomasinhan minä toki että hän oli kaunis, ihana ja kiltti (ehkä liiankin)...

Myöhemmin huomasin ihastuneeni. Tavattiin sitten muutamia kertoja, milloin kahvilla ja milloin iltaa viettäen. Emme koskaan edenneet fyysisellä tasolla koska tuo nainen ei halunnut pettää miestään, mutta kerran humalassa tunnusti ihastuneensa minuun ja vastasin samoin.

Sen jälkeen on ollut hiljaista.. Nyt huomasin naisen jopa poistaneen minut Facebookin kavereista, eikä ole enää vastannut puheluihin kun olen joskus yrittänyt soittaa. En olisi uskonut että jään kaipaamaan tällä tavalla.

Kelpasin siis hetkeksi kainaloksi ja lohduttajaksi joka on valmis kuskaamaan milloin vaan ja auttamaan?? Pahinta on että menin laittamaan suhteen poikki avovaimooni noiden tunteiden tunnustamisen jälkeen.

10

659

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

No ehkä päätti jatkaa miehensä kanssa satuttamatta ketään enempää?

• Nennainen

uuuu, onpa söps

• Miapetra

Jaa vai liian kiltti nainen, ehkä syynä sitten on se ettei halunnut loukata? Tai ei olisi uskaltanut edetä niin parempi laittaa kokonaan yhteys katki? Jos on tunnustanut ihastuneensa niin ei se tuskin heti katoa.
      Ota yhteyttä ja kysy suoraan mutta jos nainen on edelleen varattu ja haluaa suhdettaan jatkaa niin kunnioita sitä.

• la deleja

Tiesit mihin varattuna alat. Alusta alkaen tiesit, mitkä on vaihtoehdot. Jotkut tietää vastuunsa heti, toiset oppii kantapään kautta. Sitoutunut on sitoutunut.
      Pahinta ei ole noista mikään vaan se, ettet ymmärrä mikä on oma osuutesi asiassa. Se ratkaiseva.

• NiinNIIN..

No sehän on hyvä kun laitoit poikki avovaimoosi koska olithan siihen valmis jos joku parempi tulee eteen. Hänhän oli varalla vain siinä. Tuo toinen teki viisaasti sillä kun ottaa etäisyyttä ei voi syntyä enempää läheisyyttä. Tällä tavoin välttää kiusaukset ja hänellä oli valinnan paikka. Hän teki valinnan.

• Juuri petetty nainen

Jumalauta, mies, etkö tajua?? Nainen oli varattu... Ja ehkä hän jäikin kiinni rysän päältä (sinulle viestejä tms laittaessaan)... Suhteenne kenties katkesi siihen, että hän halusikin jatkaa sen toisen kanssa.... Hän haluaa jatkaa toisen kanssa ja unohtaa sinut ja sinun täytyy antaa asian vaan olla! Älä helvetissä ota yhteyttä! Ehkä hän yrittää parhaillaan pelastaa suhteensa ihmiseen, jota hän EHKÄ tosissaan rakastaa.... Olen "onnellinen puolestasi", että suhteesi avovaimoosi katkaisit, koska et ollut ansainnut häntäkään....
      Anteeksi, jos sanoillani loukkaan sinua, mutta olen tätä mieltä ja kyllähän maailmaan mölyä mahtuu! 29

• Sori.

Kuulostaapa tutulta. Kultaseni, olet kohdannut pelinaisen. Hänelle riitti että sai sinut koukkuun, ihastumaan, hullaantumaan. Se tyydytti häntä muttei hän halunnut pettää miestään. Eikö hän tehnyt sen selväksi alusta saakka?

Ihastuminen ja flirtti on elämää. Pelinainen kyllä osaa olla kaunis ja liian kiltti. Tavoittamattoman ihana.

Oletko ajatellut että minun hurmaamisesi oli vain lopullinen niitti hänen ja avopuolisosi ystävyyden päättymiseen? Olen pahoillani, mutta taisit olla vain pelinappula naisten pelilaudalla. Se, jonka saalistuksella avovaimosi ex-ystävä voitti koko pelin ja sai näpäytettyä vielä exääsi.Sori, sinua käytettiin hyväksi. Näin se kuule menee, ei me naiset niin lutusia olla.

• .............

Näin sanoisin itsekin että se otti tuon miehen vähäksi aikaa että saa satutettua sitä entistä kaveriaan. Miksi heillä meni välit poikki?

• jees jees.

Sama juttu minulla ennen kun tapasin nykyiseni, joka on paras, mitä voi saada.

• mieti nyt itse vähän

No, monella täällä on sitä viisautta monin verroin enemmän kuin sinulla. On aivan oikein sinulle, että jäät miettimään omia tekojasi, ja nuolemaan näppejäsi.

Ota nyt sentään edes opiksi ja ymmärrä että parisuhde on vakava asia, ja sen loukkaaminen on vakava rikkomus. Sekä sinun että ihastuksesi kohteen.

Onnistuit rikkomaan toiminnallasi jo toisen. haluatko rikkoa toisenkin ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe