Siis kaikki ppojat ja miksei ny tytötkin kertokaa miten saisin yhen mua vuoden vanhemman pojan kiinnostuun musta? ja siis en oo ikinä jutellu sille enkä mitään mutta oon vaan katellu sitä välitunneilla :) Eli vinkkejä tulemaan olisin niistä kiitollinen :D
Moi oon tyttö 13w ja haluun tietää miten saan pojat kiinnostuun
5
251
Vastaukset
- Ikävä sanoa
Minä tiedän: odotat vielä ainakin 5 vuotta, että alat näyttämään ja vaikuttamaan naiselta.
Varaudu kuitenkin siihen, että tuo tuleva mies ehtii kadota jonkun toisen kainaloon.- ensi vuonna toisin
Kyllä riittää 3 vuotta jopa 1-2.
Älä välitä tuon kateellisen mummon puheesta ollenkaan.
- excb
No mikset vaan mene kysymään vaikka ... paljonko kello on .... ketä äänestäsit pressaksi ... mitä kuuluu... siis ihan mitä vaan. Eihän se maailma voi yhteen kysymykseen kaatua, ja jos hän vastaa, niin seuraava askel on helpompi. Ei voi sanoa mihin ottamasi askel johtaa, ja sehän tästä elämästä hienon tekeekin. Itse sain nuorena pakkeja kunnes kasvoin naisen mittoihin ja sitten alkoikin vientiä olla, joten ei kannata huolestua jos ei noin nuorena ole säpinää.
- 13wpoika
ei niin vaan pitää olla hyvä tyyli ja kannataa kertoo tunteistaan
- lifemocker
menet rohkeasti juttelemaan.
se on 1. askel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462