Kyllästynyt naisiin

Etelän_poika

Mä oon niiin kyllästyny naisiin, mun entisen tyttöystävän tunteet on ku tuuliviiri, vaihtelee kokoajan. Ollaan erottu jo useamman kerran hänen tahdostaan, ja aina eron jälkeen ollaan oltu joku aika pitämättä mitään yhteyttä mutta joka kerta kyseinen nainen on sitten ottanut yhteyttä ja halunnut palata yhteen koska ns. rakastaa minua niin paljon, ei pärjää ilman minua yms. mutta minkä takia hän on aina näitten sanomisien jälkeen halunnut taas erota, tai itse hän on syyksi sanonu koska hänestä ei toimi tai tunteet hiipuneet yms. Itse sitten rakastan häntä niin paljon että olen aina halunnut palata yhteen, mutta rajansa mullakin, ei tuollaista jaksa, Olen nyt päättänyt että jos hän vielä haluaa takaisin yhteen niiin aijon sanoa ei, koska arvattavissa että taas käy uudelleen ero. Mutta kertokaa minulle että miksi naiset tekevät nuin? leikkivätkö vain tunteilla? vai mikä siinä on..... enkä sitten yleistä kaikkia naisia, joitakin omakohtaisia kokemuksia vain.

2

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • drhytru

No sulla nyt on käynyt sellainen ikävä flaksi, että oot bongannut ilmielävän tuuliviirin. Tyttöystävä lukeutuu niihin paskamaisiin ihmisiin, jotka eivät osaa olla yksin ja kuvittelevat tekevänsä suurenkin rakkauden teon pompottelemalla toista sisään ja ulos elämässään. Sama tahti jatkuu just niin kauan kuin annat sen jatkua. Ehkä tyttö sanomasi ein jälkeen uskoo, että nytpä tuli pompoteltua yksi kerta liikaa.

Kaikki naiset eivät tosiaan ole tuollaisia - uskallanpa väittää, että harvat ovat. Taitaa olla aikas nuori ja lapsellinen tämä typykkä..? Tuskin voi vielä naiseksi sanoa kuin iältään, koska ei kerro kypsän aikuisen käytöksestä hänen touhunsa. Keskenkasvuisen touhuja, kuin olisi pikkulikka karkkikaupassa yrittämässä päättää, nuolaiseeko tikkaria vai ei.

Jatkossa sun pitää itse omaksua tiukempi linja: joko seurustellaan/ollaan parisuhteessa tai sitten ei olla. Ei ole mitään vaihtoehtoja, vaan ero on sitten ero eikä ovi jää raolleen tulla takaisin.

• alamummo

Tytön tunteet vain pyörivät edestakaisin, ja hän seurailee niitä. Valitse ensi kerralla vähän tasaisempi tapaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe