Poikaystävä epäröi suhteen jatkamista

sydän sykkyrällä

Koko tuttavuutemme ajan poikaystävä on epäröinyt suhteen jatkamista säännöllisin väliajoin, mutta ei ole sitten kuitenkaan halunnut erota. Miehet eivät jätä jäädäkseen yksin eli koska hänellä ei ole uutta parempaa naista katsottuna, hän tulee aina lopulta siihen lopputulokseen että voi jatkaa minun kanssani. Hän sanoo tykkäävänsä minusta, mutta ei näköjään tykkää läheskään tarpeeksi kun haluaa kokoajan erota. Olen niin väsynyt. Itse olen todella ihastunut häneen ja haluaisin että hän olisi onnellinen minun kanssani. Pitäisikö minun vain olla se rohkea, erota ja kestää vielä hänen vonkaamisensa sen jälkeen? Haluan niin paljon olla hänen kanssaan, mutta samalla tiedän, että jos hän joku päivä rakastuu oikeasti johonkin toiseen naiseen, hän jättää minut epäröimättä kuin märän rukkasen... Vai voinko toivoa ettei niin koskaan käy?

4

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin mä näkisin

Jollei se osaa päättää rakastaako sua vai ei niin teidän suhde on vaan edes takas soutamista niin kauan et todella otat eron siitä. Pääset varmaan helpommalla jos otat eron vaikka se koville ottais mut sanot miehelles et sä et jaksa sitä edes takas soutamista kovin pitkään. Et päätöksiä on tehtävä suuntaan tai toiseen.

• hjklöä

Älä jatka. Tuollainen tilanne ei koskaan päädy onnelliseen loppuun. Ero on edessä ennemmin tai myöhemmin, eikä se tee sinulle psyykkisestikään hyvää elää jatkuvan stressin alla.

• wrtgrv

minulla tyttöystäväni kanssa juuri samanlainen tilanne, hän myös haluaa vähän väliä erota ja sitten taaas palata yhteen. itsekin pitää alkaa kunnolla miettimään että kannattaako sitten enää jatkaa. alan kyllä olemaan sitä mieltä että lopullinen ero taitaisi olla paras vaihtoehto.

• adele112

Surullista, kun tuntee koko ajan olevansa vaan "kakkosvaihtoehto".... Mulla vähän sama fiilis miesystäväni kanssa. Hän on hiljattain eronnut ja musta tuntuu, että olen hänelle vain väliaikainen lohtu, kunnes löytyy se uusi "suuri rakkaus".
      Muutama kuukausi ollaan treffailtu ja viimeksi kun viittasin puheessani ensi kesään, hän sanoi siihen että "luuletko että me ollaan silloin vielä yhdessä...".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1943
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      201
      675
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      192
      556
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe