Alakerran naapurien puheet kuuluvat häiritsevästi hellan päältä seinästä keittiön ilmastointiaukosta ikäänkuin he olisivat samassa huoneistossa. Milläköhän tuo olisi vaimennettavissa?
Naapuri keittiössäni
3
86
Vastaukset
- Pitäis auttaa.
Kannattaa ottaa yhteyttä Lvi-liikkeeseen, nimittäin uudemmissa asunnoissa(niissä joissa ei ole huoneistokohtaista ilmanvaihtoa) käytetään hormissa äänieristyspatruunaa eli patruuna työnnetään sinne hormin suuhun, sen läpi kulkee ilma, mutta eristää hyvin, tietenkin parhaan tuloksen saa, jos patruuna olisi joka asunnon hormissa, mutta kyllä sillä omalta kohdaltaankin saa äänet vaimennettua.
Otat mitat hormin suuaukosta, että oikea koko tai pyydä joku Lvi mies käymään, niin löytyy kyllä tilaamalla patruunoita.- se torvi
Talo on vanha mutta alakerran naapuri on uusi. Onkohan tuo sellainen asennus joka menisi taloyhtiön maksettavaksi?
- pitäsi auttaa
No luulen, että taloyhtiö ei korvaa, päinvastoin, jos sieltä kysyt, niin sanovat, että ei saa laittaa, eli laitata se itse ja älä kysy, ei se ilmanvaihtoa sekoita kun ilma sen läpi kulkee, mutta noin ne luulevat usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483