Mistä viiskymppinen mies löytää naisen. Onhan noita treffipalstoja, mutta miten löytää naisen ihan livenä parhaiten?
Mistä löytää naisen
5
146
Vastaukset
- mieeees
Hyvien harrastusten parista ja miksei jostain palstoiltakin hyvällä onnella.
- yksi ehdotus
Hanki koira. Sen kanssa lenkkeillessä tutustuu ihmisiin helposti ja voit tavata jonkun kivan vapaan naisen. En tiedä onko se parhain tapa, mutta koiralenkiltä minä miehen löysin itselleni, eli kokeiltu on.
- koiranmami50+
Pitää odottaa kesää että näkee onko koirankusettajamiehellä sormus. eikä sekään todista mitään, voi silti olla varattu vaikkei sormusta olisikaan =)
Se onkin haasteellista. Itse olen ollut välillä hyvinkin aktiivisesti mukana erilaisessa yhdistystoiminnassa eli sieltä olisi voinut löytää ja nykyisinkin pyörin tietyissä tapahtumissa. Muut menot ovatkin sitten satunnaisempia eli joskus viikonloppuisin voin liikkua stadin yöelämässä mutta en kovin usein.
Omat uudet miestuttavani olen löytänyt pääasiassa yhteisten ystävien kautta.- vapaa, varovainen
vastaavassa elämäntilanteessa oleva viiskymppinen nainen helsingistä pohtii samoja ajatuksia, paitsi että mistä löytää kunnollisen, luotettavan miehen...deiteissä tuntuu enimmäkseen olevan seksin vonkaajat ja elämän vammauttamat ikäiseni miehet.
Vihjeitä ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh822005Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57624
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako205580- 47517
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482