vaikea päätös..

Lintu

Tutustuin noin 4 vuotta sitten yhteen egyptiläiseen opiskelijaan ( asui saksassa, mutta oli vaihto-oppilaana suomessa) . Päätimme matkustaa yhdessä Egyptiin ja niinpä kävikin. Kesällä 2009 menimme yhdessä egyptiin hänen vanhemmilleen, Haluan myös korostaa, että kyse ei ollut parisuhteesta vaan puhtaasta kaveruudesta. Egyptissä tutustuin tämän kaverini kaveriin ja siihen ihmiseen minä ihastuin. Tultuani takaisin Suomeen ajattelin et se oli vaan pikkuihastus ja jatkoin elämäni normaalisti Suomessa. Pääsin töihin erääseen yritykseen ja elämä jatkui normaalisti . Pidin kokoajan kuitenkin yhteyttä tähän kyseiseen jätkään FB:n kautta, mutta ihan vaan kaverina myös.

Suortin työharjoittelujaksoni eräässä yrityksessä, siellä tapasin ihanan Suomalaisen miehen. Pidin hänestä ja aloitimme seurustelun työharjoittelujaksoni jälkeen. Nyt olemme seurustelleet noin 2 vuotta. Miehessä ei ole mitään vikaa. Kohtelee minua kuin prinsessa, en maksa vuokra enkä muutenkaan osallistu muuhun kuin ruokaan silloin tällöin. Olen vieläkin opiskelija ja hän kannustaa minua keskittymään opiskeluun.

Nyt tämä egyptiläinen mies sanoi tykkäävänsä minusta ja haluaisi seurustella kanssani niin, että jonain päivänä muuttaisin Egyptiin. mutta...en tiedä miten ajatella..pidän myös hänestäkin, mutta siitä en ole sanonut hänelle. En osaa edes kirjoittaa ajatuksiini tähän..Meillä on samalainen kulttuurii, pidämme samoista asioista, kuuntelemee sama musiikkia. Suomalaiseen kulttuuriin en ole ikinä samaistunut. Nyt on alkanut tuntua, että miten elämäni olisi toisen miehen kanssa?
en uskalla jättää / menettää nykyistä miestäni..mitäs jos toinen ei onnistuiskaan? enkä muutenkaan keksi mitään syytä siihen miksi jättäisin..minua käy häntä sääliksi ja tuntuu tosi pahalta kaiken jälkeen mitä hän on minulle tehnyt jättäisin ja menisin toisen kanssa..mutta tuntuu vaan etten ole yksinkertaisesti onnellinen vaikka hän onkin aivan ihana mies.
Tuntuu, että kaipaan miestä omasta kulttuuristani..ja olen myös pitkään halunnut pois suomesta, koska vihaan suomen talvea.. en tiedä mitä tekisin..päätöksen tekeminen olen todella vaikeaa...

2

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wsffs

Ambomaalle vaan takaisin.

• 342342

Jos olet muslimi, niin silloin kannattaa muuttaa sinne egyptiin muslimien pariin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      2005
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      624
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      205
      580
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      47
      517
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe