PEKKA HAAVISTO, vasemmiston yhteinen vaihtoehto

Haans.

Suosittelen keskittämään äänet jo ensimmäisellä kierroksella. Näin siksi, että nyt pelataan EK:n (työnantajaleirin) vaihtoehtoja vastaan:

On näet jo nyt täysin varmaa, että uusliberalisti Lipposesta ei tule presidenttiä. Tämä "demarin" kaapuun pukeutunut änkyräporvari ei kelpaa enää rividemarillekaan, onhan juuri eliitti-"demari" kusettanut rivaria kaikkein eniten, vehkeilemällä yhdessä porvarileirin kanssa samaa porvaripolitiikkaa ajaen. Muuten...Huomasitko kuinka viekkaalla tavalla:
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=597394

Tämä tarkoittaa, että jää vain yksi vaihtoehto, PEKKA HAAVISTO.

Näin yksinkertaisesti tästä syystä ja myös siksi, että Timo Soinilla on edessään paljon tärkeämpää tehtävää eduskunnassa:
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=518769


PS. Haavisto myös juuri siksi, että olemmehan myös seksuaalisesti liberaaleja.

10

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Autoilla pitää

      Taidanpa äänestää Niinistöä. Ei tartte olla ihan niin paljon huolissaan työsuhdeautostaan ja siitä, että pidetään sen vuoksi roistona.

      Pelastatte maailman ilman minua ja minä menen töihin sillä autolla, kun en julkisilla pääse.

      • duunari!!!

        Juu Niinistö! Ei kiinnosta liito-oravien pelastus tai Masaiheimon ihmisoikeudet!
        Enempi kiinnostaa Suomalainen TYÖ ja hyvinvointi joka luodaan TYÖLLÄ!


      • småglari
        duunari!!! kirjoitti:

        Juu Niinistö! Ei kiinnosta liito-oravien pelastus tai Masaiheimon ihmisoikeudet!
        Enempi kiinnostaa Suomalainen TYÖ ja hyvinvointi joka luodaan TYÖLLÄ!

        Niinistö on tehnyt hyvin selväksi mielipiteensä suomalaisesta duunarista.

        Ei paljon koiranpaskaa kummempi.


      • värisuora!
        duunari!!! kirjoitti:

        Juu Niinistö! Ei kiinnosta liito-oravien pelastus tai Masaiheimon ihmisoikeudet!
        Enempi kiinnostaa Suomalainen TYÖ ja hyvinvointi joka luodaan TYÖLLÄ!

        hahhahah pölkkypäät, tajusitteko edes, mitä ne tosiasiasiallisesti tällä kertaa juonittelivat sopulilaumojen pään menoksi:
        http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=703530
        (natoveivaus valinnan varmistututua)

        Irtisanomisaaltoa ei päästetty sopuin äänestystä häiritsemään:
        http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=701010


    • Palkkatyö kunniaan

      Kuka tuossa haaviston pressaksivalinnassa tulisi maan "maan äidiksi" Eguadorilainen puppelihomo, ei helpetissä.

      • työläiset yhtykää

        JOKAINEN duunari SAK:lainen äänestää Haavistoo yli miljoona ääntä!
        Koska työläisten voitto takaa turvallisuuden ja työtä! Laitetaan porukallaa EK:n ukoille luu kurkuun ja näytetään kellä on valta valta on KANSALLA!!
        Vain sosialismilla voi voittaa siis HAAVISTO!!!!!

        NYT on muutoksen aika herrat työihin!!!


      • työläiset yhtykää
        työläiset yhtykää kirjoitti:

        JOKAINEN duunari SAK:lainen äänestää Haavistoo yli miljoona ääntä!
        Koska työläisten voitto takaa turvallisuuden ja työtä! Laitetaan porukallaa EK:n ukoille luu kurkuun ja näytetään kellä on valta valta on KANSALLA!!
        Vain sosialismilla voi voittaa siis HAAVISTO!!!!!

        NYT on muutoksen aika herrat työihin!!!

        Suuri EK:n kusetus on tapahtunu vasemmisto pelattiin ulos vaalihuijauksella!
        Paras ehdokas Arhinmäki putos vääryydellä nyt Haavisto.

        No ek tarvii oikeisto pressan joka pitää työttömyyttä yllä ettei palkat nousisi.
        Arhinmäki olisi poistanut työttömyyden viikossa duunareista olisi tullut johtajia.
        Olis nähty herrat töissä mutta kun..........!

        Seuraaviin vaaleihin eu vaali tarkkailijat!

        "kuka tarvii työttömyyttä järjestelmä kapitalistinen"


    • YTK:lainen

      Jipii, näin se meni oikein, kyttyrät ja kamelit suohon. Kyllä on mukavaa mennä taas töihin kun on oikea presidentti ohjaksissa, jipiiii.

      • pahtaa pitkää päivä

        Kun saa Kokoomus piskaa niin jaksaa


    • myös ytk:lainen

      Hahaa, kuinkas kävi, väsemmistö, häävistö ei pärjännyt. Nyt on meidän linja, YTK:n ja muiden rahallisten etuja nyt ajetaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe