Taasen kun kunnalla oli mahdollista vetää latu santaholmaan niin siittä samatien tehtiin rakkien ulkoillureitti????????? Käsittämätöntä sakkia noi ulkoilluttajat menkääpä kerran hiihtään tallottua ja paskottua latua niin ymmärätte purkaanukseni.. ei kai ole hyötyä kunnalla pitää kaksinkertaita pyörätie verkostoa alueella kun ladut ovat käytännössä pyörätie käytössä..
Koiraihmiset pysykää pois laduilta niin suksiluistaa!!!!!!!!!!!!
LADUNTALLAAJAT!!!!!!!!!!
21
435
Vastaukset
- Jepppis
Latuja en sotke, ihan vieressä saatan koirineni kävellä.
Puhutkohan tästä metsäpätkästä-itsekkin siitä usein kuljen, hyvä on reitti.
Tehkää te hiihtäjät välillä omia latuja metsään, yleensä se umpihangessa tarpominen jää koirakoille. Saadaan teidänkin kunto kohdilleen! ;) - jappuul
Koirien ulkoiluttaminen hiihtoladuilla on kielettyä, vaikka omistajalla olisi sukset jalassa. Koiranomistajat on teidän omalla vastuulla tietää tämäkin asia, suurin osa teistä on täysin välinpitämättömiä kuspäitä jotka ajattelee vain itseään ja sesseään.
"Jeppis" hiihtoladut on tehty suksia varten, et luultavasti itse hiihdä kun luulet että nykysuksilla pystyy pitkin metsiä tarpomaan. Sinulle on tehty pyörätiet joita voit käytttää, eikä sinun tarvitste mennä koirinesi moiden hiihtokokemuksia pilaamaan - Jepppis
Kävelen latujen vieressä niin usein kuin tahdon, jos ärsyttää- en voi auttaa. Itse uraa en kuitenkaan tallo.
- öalsdkjfjöaöasldlf
Jeppis saa vetää vitun päähänsä. Kun tuut vastaan niin näytän hampaita ja murisen.
Latu-ura on hiihtäjille. Ei köntystäjille ja elukoille.
kyllä jämpti on niin. - Jepppis
Nimenomaan, SE URA, käsittäisin? Sitä en tallo.
Se muu tampattu alue on päivittäisessä käytössäni.
Ei varmaan hirmusesti pyllyä kutita, jos siellä reunassa kävelen?
Vai onko teillä kuusi metriset sukset?
Ps, murise ihmeessä, varo ettei o koira lahkeessa jos ei osaa sinua tulkita ;) - sukseton koiraton
tää on just tätä :)
Millon olis keneki puolella. Kylläpä huvittaa. Näitä on niin hauska lukia:)- Hiihtäjä1234
kävele kelekkauralla
- Jepppis
Kävelenkin, tosin harvemmin kun ei houkuttele ajatus alle jäämisestä.
Enkä kiusallani sitä ladun toista puolta kävele, en vain koe olevani kenenkään tiellä. :-)- suksikaa v*********
maksakaahan suksijat välillä latunne omasta lompakosta! ei muutkaan saa ilmaseksi harrastus-paikkoja!
- puttaalaine
Ei tartte kuitenkaa yleistää että jos yks koira on paskasa vääntäny ladule että kaikki koiranomistajat antais niitte paskoa mihi sattuu! Joojoo kylläkyllä ei tietenkään ne saa paskoa ladulle jne mutta ei kuitenkaa tartte yleistää. Ja tuskinpa nyt kovin paljo auttaa jos johonki suomi24:seen kirjoittaa tämmösestä, kirjota kuule kalevaan/rantapohjaan tekstiviestipalstalle.
- Hudopo
Reippaasti joku valopää tänään sivakoi täydellä vauhdilla kävelytietä pitkin vastaan. Kuin myös, lähen tästedes laduille kävelemään!
- JEAHBEIB
Just käytin koiran paskalla tuonne metsäpätkälle! Kunnon torttu tuli keskelle latua! Siihen on hyvä suksen pohja pyyhkäästä!
- 115kg lihaa
Itekkin käytän koirat ladulla paskalla ja valittajille annan kenkää.
- Pilipalitollo
Näinhän se toimii tyhjäpää, minäitte.
- hinttipiipari
äläs hessu valita!
- sie oot
Hähähähää!!!
- uimaripoi
Nyt ois rakeille taasen uutta sotkettavaa.. kohta ladut taasen auki.
kerätkää porukka ja eiku baanalle - Jönnis
Taidan "baanailla" nyt ennen kuin ladut edes aukaistaan, sillonhan siellä voisi kävellä kun ei ole hiihtäjiä, eikös? ;)
Oikeasti, ei siellä kukaan tahalteen tallaile latuja, jos joku joskus ladun vieressä kävelee koiriaan sinne paskattamatta, ei se varmaan ole keneltäkään pois. :) - masa
Sun pitää hankkia automatti sukset,ja kato taakses siinähän se latu tuulee perässä iliman paskoja
- Hiihmelijä
Tänään on taas ladut ajettu niin eiköhän siellä ollut taas joku valopää niitä aamulla heti tallomassa! Miksi että mene ulkoiluttamaan niitä koiria myös tuonne kuntopolulle, samalla tavalla siellä ladut talloisitte?!
- asöflkj
Saisivat kyllä kävellä jossain muualla. Siinähän on kävelytiet vejetty monneen paikkaan. Miksei se kelepaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483