mitähän on yleensä verot noissa 240 volvoissa? vm. -88... autossa ei oo veroja maksettu, mut seuraava katsastus on vasta kesällä.... olkaa ystävällisiä volvomiehet ja kertokaas, paljon ne verot suunnilleen on, että pääsee tinkaamaan.... =D
haen huomennavolvon pihaan..
2
93
Vastaukset
- Toota mooses
Voi hyvinkin jäädä arvoitukseksi sinulle ,mutta annan vinkin löydät tiedon itsekkin jos vain viitsit mennä tullin sivuille...
Ainakin itse löysin tiedon sieltä helposti ja nopeasti.... - assssssssss
Katso täältä, tarkoitat vanhaa ns. käyttömaksua. Vanhoilla autoilla menee kokonaispainon mukaan.
http://www.trafi.fi/verotus/ajoneuvovero/veron_rakenne_ja_maara
Olisiko tuo vero n. 125 - 155 euroa sinun autossasi ?
Itselläni on 945 farmari 1993, ja kai sen pian näkee mitä maksaa.
Katso rekisteriotteesta kokonaispaino.
Eihän tässä mistään ulkomailta tuotavan auton verosta kysymys ole, vai mitä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131125
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait85845Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18669Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275632- 77608
- 104584
- 60584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet89445