oot tainnu löytää jonkun muun
täytyy vaan unohtaa:(
24
1538
Vastaukset
- Ei ole
muita!
Ei ole ollu,
eikä tule! - <3
Susta tykkään,
elämä vaan on just nyt vähä vaiheessa...
Yksin oon, älä huoli :)- s
- Tykkäys ei lopu
Tiedän että tykkäät, pitäiskö sittenkin olla unohtamatta? Katos etten vaan vieraannu sinusta. Hyvä on sitten, 'pitkin hampain' suostun..
- s
Tykkäys ei lopu kirjoitti:
Tiedän että tykkäät, pitäiskö sittenkin olla unohtamatta? Katos etten vaan vieraannu sinusta. Hyvä on sitten, 'pitkin hampain' suostun..
joooooo ei unoheta ei:P
- ääyyy
yhes ois ihonanpaa yää
- niisku neiti
ääyyy kirjoitti:
yhes ois ihonanpaa yää
Taasko sä nyyhkit siel, mut joo, kaksin aina kaunihimpi.
- saisi olla poissa
Niinhän se meni minullakin. Tuli kyllä tosi surullinen olo. Ei ole mikään sujunut muutamaan päivään. On vain ihmeellinen olo. Turha, mitätön, tyhjää ja elämä ei maistu. :( Posliininukke joka putosi ylimmältä hyllyltä hidastetusti. Huomaa kohtalonsa odottavan, mutta huutaa äänettömästi kaikkien ihanien muistojen vilistäessä silmissä. :(
- Jiiii-i-i-i (m)
Ketään muuta en edes pysty kuvittelemaan. Jäit ikuisesti sydämeeni :)
- yesbox
koska olet varattu .....
- ensaasuamielestä
En ole kauaa. Etsin asuntoa.
- Karu totuus
- KS
Sinkku saa olla vieläkin ja pitkään
- vähä kiinnostais
Mitä ihmettä, ootsä sinkku
- vanhapiika ;)
vähä kiinnostais kirjoitti:
Mitä ihmettä, ootsä sinkku
No oon, näin on vaan päässy käymään...
- KS
vanhapiika ;) kirjoitti:
No oon, näin on vaan päässy käymään...
Joo niin on päässyt käymään,mut ehkä se prinsessa vielä löytyy
- c'mon ihmiset
VOISITTEKO IHAN OIKEASTI LOPETTAA TÄMMÖISET TYPERÄT TÄYSIN POINTITTOMAT PELLEILYT JA SOOLOLEIKIT? Kun täällä on oikeasti niitäkin, joilla olisi jotain oikeaakin asiaa/kysyttävää.
- haloooo
no keskittysit sit niihi omiin asioihis etkä määkis täällä
- älä unohda minua
en ole enkä osaa olla kenenkään muun kanssa olet ainoa jota olen rakastanut,/seurustellut. paha olla kun asiat ei selviä puhua täytyisi mutta en uskalla aloittaa pelkään että olen menettänyt sinut ja sinä olet ottanut katseen muualle miksi sattuu niin paljon jo ajattelu että olen menettänyt sinut ainiaaksi miksi elämän täytyy olla näin vaikeaa voi toivon kädet ristissä että asiat vielä korjaantuisi.
- tööt!
Älä lässytä , ole mies, kohtaa pelkosi, puhu, ja siirry elämässä eteenpäin.
- :)
Hih.. Olen vapaa kuin lintu!!!
:)- olisitpa,,
yks kottarainen.
- red bull
Minä myös :D
Jahka kevät saapuu niin tämä kyyhky ottaa ja levittää siipensä,
hiiteen miehet, nainen on onnellisimmillaan itsenäisenä.
kuurrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr - :)
red bull kirjoitti:
Minä myös :D
Jahka kevät saapuu niin tämä kyyhky ottaa ja levittää siipensä,
hiiteen miehet, nainen on onnellisimmillaan itsenäisenä.
kuurrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrItsenäinen nainen on onnellisin olento!!!
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483