täytyy vaan unohtaa:(

surullinen:(

oot tainnu löytää jonkun muun

24

1538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole

      muita!
      Ei ole ollu,
      eikä tule!

    • <3

      Susta tykkään,
      elämä vaan on just nyt vähä vaiheessa...
      Yksin oon, älä huoli :)

      • s


      • Tykkäys ei lopu

        Tiedän että tykkäät, pitäiskö sittenkin olla unohtamatta? Katos etten vaan vieraannu sinusta. Hyvä on sitten, 'pitkin hampain' suostun..


      • s
        Tykkäys ei lopu kirjoitti:

        Tiedän että tykkäät, pitäiskö sittenkin olla unohtamatta? Katos etten vaan vieraannu sinusta. Hyvä on sitten, 'pitkin hampain' suostun..

        joooooo ei unoheta ei:P


      • ääyyy

        yhes ois ihonanpaa yää


      • niisku neiti
        ääyyy kirjoitti:

        yhes ois ihonanpaa yää

        Taasko sä nyyhkit siel, mut joo, kaksin aina kaunihimpi.


    • saisi olla poissa

      Niinhän se meni minullakin. Tuli kyllä tosi surullinen olo. Ei ole mikään sujunut muutamaan päivään. On vain ihmeellinen olo. Turha, mitätön, tyhjää ja elämä ei maistu. :( Posliininukke joka putosi ylimmältä hyllyltä hidastetusti. Huomaa kohtalonsa odottavan, mutta huutaa äänettömästi kaikkien ihanien muistojen vilistäessä silmissä. :(

    • Jiiii-i-i-i (m)

      Ketään muuta en edes pysty kuvittelemaan. Jäit ikuisesti sydämeeni :)

    • yesbox

      koska olet varattu .....

      • ensaasuamielestä

        En ole kauaa. Etsin asuntoa.


    • Karu totuus
    • KS

      Sinkku saa olla vieläkin ja pitkään

      • vähä kiinnostais

        Mitä ihmettä, ootsä sinkku


      • vanhapiika ;)
        vähä kiinnostais kirjoitti:

        Mitä ihmettä, ootsä sinkku

        No oon, näin on vaan päässy käymään...


      • KS
        vanhapiika ;) kirjoitti:

        No oon, näin on vaan päässy käymään...

        Joo niin on päässyt käymään,mut ehkä se prinsessa vielä löytyy


    • c'mon ihmiset

      VOISITTEKO IHAN OIKEASTI LOPETTAA TÄMMÖISET TYPERÄT TÄYSIN POINTITTOMAT PELLEILYT JA SOOLOLEIKIT? Kun täällä on oikeasti niitäkin, joilla olisi jotain oikeaakin asiaa/kysyttävää.

      • haloooo

        no keskittysit sit niihi omiin asioihis etkä määkis täällä


    • älä unohda minua

      en ole enkä osaa olla kenenkään muun kanssa olet ainoa jota olen rakastanut,/seurustellut. paha olla kun asiat ei selviä puhua täytyisi mutta en uskalla aloittaa pelkään että olen menettänyt sinut ja sinä olet ottanut katseen muualle miksi sattuu niin paljon jo ajattelu että olen menettänyt sinut ainiaaksi miksi elämän täytyy olla näin vaikeaa voi toivon kädet ristissä että asiat vielä korjaantuisi.

      • tööt!

        Älä lässytä , ole mies, kohtaa pelkosi, puhu, ja siirry elämässä eteenpäin.


    • :)

      Hih.. Olen vapaa kuin lintu!!!

      :)

      • olisitpa,,

        yks kottarainen.


      • red bull

        Minä myös :D
        Jahka kevät saapuu niin tämä kyyhky ottaa ja levittää siipensä,
        hiiteen miehet, nainen on onnellisimmillaan itsenäisenä.
        kuurrrrrrrrrrrrrrrr
        rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
        rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


      • :)
        red bull kirjoitti:

        Minä myös :D
        Jahka kevät saapuu niin tämä kyyhky ottaa ja levittää siipensä,
        hiiteen miehet, nainen on onnellisimmillaan itsenäisenä.
        kuurrrrrrrrrrrrrrrr
        rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
        rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

        Itsenäinen nainen on onnellisin olento!!!

        :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe