ota susta sit selvää...

mietteliäs nainen

Välillä tujotat mua ppitkään kun kuvittelet etten huomaa ja välillä olet kun en olisi olemassakaan ..mitä tpitäisi tästää päätellä ???

36

1910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KoKeNuT KaKkAa

      Epävarmuus hänen puoleltaan. Kokemus puhuu....

    • ??????????

      Ja miten epävarmaa/ujoa miestä kannattaisi lähestyä ?

      • sadlakdjaklkjlsda

        Ihan samalla tavalla, kuin ketä tahansa muutakin. Vedät jossain vaiheessa sivuun ja pyydät kahville tai jotain. Mitä hävittävää sinulla on?


      • holeinmysoul
        sadlakdjaklkjlsda kirjoitti:

        Ihan samalla tavalla, kuin ketä tahansa muutakin. Vedät jossain vaiheessa sivuun ja pyydät kahville tai jotain. Mitä hävittävää sinulla on?

        Outoa että se on joillekin niiiiiin jeleppoa. Niinkuin sinulle.


    • ota susta sit selvää

      miten epävarmaa/ujoa naista kannattaisi lähestyä ?

    • hakuammuntaa

      Ei ainakaan näin !

    • Ei ole

      no miten.

    • w46hje5ty7uruk

      Lähestyt niinkuin lähestyisit jotain kaveriasi.

    • 12+19

      Seuraavan kerran kun mies tuijottaa niin teet:

      Tuijotat takaisin
      alat vienosti hymyilemään
      ja huudat keuhkojesi pohjasta "VITTUAKOS TUIJOTAT RUNKKARI?!"

    • ainiin

      Puhutko kokemusten syväällä rintaäänellä ???

    • Anna palaa!

      Lähestyin ujoa/epävarmaa miestä.
      Olen huomannut, kuinka hän aina välillä tuijottaa kun luulee, etten huomaa. Välillä katsoin takaisin ja hymyilin. Tänään sitten keräsin rohkeuteni ja pyysin hänet syömään kanssani. Oli se sen arvoista!

      Nyt olen TOSI retkussa!

      • blääääääääääääääää

        ja bläää sulle !


    • AP

      En ole epävarma tapaus mut pelkään että mies säikähtää jos eten omalla tavalla

    • jaahaaasooo

      niinpä

    • asodjasdjklasjdklasd

      Omalla kohdalla tuollainen käytös ainakin viestii vain epävarmuudesta. Loppujen lopuksi olen kuitenkin ihastunut, nyyh. Esimerkiksi tänäänkin vain jäädyin, kun istuin "liian lähellä" häntä.

      • olipakerranelämää

        Miksi nykyään pitää harkita kaikkea ..liikaa


    • AP

      Miten siis haluisit hänen toimivan ?

      • Työnnä se sinnne

        Työntävän kyrvän vittuun tietysti, mitäs muutakaan.


      • fdsfsdfsfsfdf
        Työnnä se sinnne kirjoitti:

        Työntävän kyrvän vittuun tietysti, mitäs muutakaan.

        pistä muna pilluun, ah ah!


    • halloooooooooooooooo

      No ???

    • tietämätön

      minulla jokseenkin sama tilanne!! ks. En tiedä mitä tekisin enää...

      • AP

        Muuten hyvä idea mutta hän ei ole fb :ssä


    • aivanniin77777777777

      haastetta elämään,,,,,,

    • hmmmmmmmmmmmmmmm

      en todellakaan ota !

    • näinpä näin

      Päätellä....se on kiinnostunut, mutta varattu.

    • ap

      ei oo varattu

    • ujotopi

      Näinkin on joskus käynyt ja omalla kohdallani on ollut kyse ujoudesta.

      • pohdinnanääressä

        Juoksisitko karkuun jos nainen tekee aloitteen ? ;)


      • ujotopi
        pohdinnanääressä kirjoitti:

        Juoksisitko karkuun jos nainen tekee aloitteen ? ;)

        En juoksisi, vaan ilahtuisin kovasti :)


    • en mä tiedä

      Saattaa olla myös että muistutat jotakin toista ihmistä ja se pistää katsomaan.

    • metuuuuuuuuuuuuuuuuu

      Edelleen kysymysmerkkinä ....

    • tottaseon

      Sinä vain......sa minut huomiseen jaksamaan

    • AP

      jotain kuitenkun tapahtui :)

      • Arvaa kuka

        Sinä vain...pystyit mulle voimaa antamaan...
        ja tauski.Tapahtuu,ihmeellisiä tuntemuksia.Mutta,yksi mutta,joskus voi tulla katumus
        ja kaikki tuntuu turhalta..niin turhalta,haluat tai et..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe