Jatka räppiä!

Vasen!

Ahneus tuo eliitin syöpä
Pieni lapsi ja sen työtön äiti
Rikkaan eliitin lyömä
Ainut mahdollisuus on paskahommat työnä

12

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 666

      Amis teiniviiksi sen siitti.
      Lapsen synnyttyä sille isyys riitti.
      Mitäs paljaalla antoi,vastuuta en kanna.
      Toivottavasti ei anna toisen luuserin paljaalla panna.
      Mutta ole huoleti,yhteiskunta,eliitti,elättää.
      Jopa äidin jonka sait selättää.
      Ainut mahdollisuus on paskahommat työnä.
      Koska sinä luuseri sait panna sinä yönä.

      Jou man

    • 666!

      Jou jou juuri niin on käynyt
      jos on tyhmä ei tarvitse rahaa
      jos rikas sen ottaa ni ei se oo pahaa
      siivoaa vessaa imppaa tolua
      asuttaa pikku asunto solua
      jouluna nakkipaketti ja yks lahja
      pennusta kasvaa yhteiskunnan tahra
      Suomessa pärjää kun on älliä
      kuka nyt auttaisi tyhmää pälliä
      siivoa sitä hiton vessaa
      telkusta saat nähdä hyvinvoivaa pressaa

      Kokoomus voittaa Sauli on mmenestyjä äänestä 6

    • HEVI -HEIKKI

      ÄÄNESTÄ 3 JA LOPETA RÄPPI--- tai pannaan ruuvipenkkiin lätärin näppi

    • ++++++++++++++++++++

      Haudi hai ja esson baari,
      temarin kamuilla on samovaari

    • 666!

      Tasavero Suomeen ja Sauli Niinistö pressaks numero 6

    • KATUJYRÄ yKÄ

      Numero 3 on kunnon hepulla ( soini )
      ääniä se kauhoo isolla repulla.

      Timo ajaa Suomen parasta
      eikä se sulta mitään varasta.
      Porvari alistaa aina heikkoa
      myös sinua , Tuulaa ja Veikkoa.

      Naamaltaan se muistuttaa peikkoa
      eikä se tunnista ees Hakulisen Veikkoa.........................

      • 666!

        Sauli on paras jätkä
        siloin tällöin palaa sätkä
        verot alas se on jees
        liiat verot on perseest
        ei haittaa jos joku ei pärjää
        omapahan on vika ei se oo mälsää
        ei ole oikein et liikaa on taksaa
        rikas jo muutenkin kaiken maksaa
        muista siis kokoomus ja pärjää ite
        köyhä raukka ei tiedä mite!
        Sauli siis tahtoo äänesi numero 6


      • 666
        666! kirjoitti:

        Sauli on paras jätkä
        siloin tällöin palaa sätkä
        verot alas se on jees
        liiat verot on perseest
        ei haittaa jos joku ei pärjää
        omapahan on vika ei se oo mälsää
        ei ole oikein et liikaa on taksaa
        rikas jo muutenkin kaiken maksaa
        muista siis kokoomus ja pärjää ite
        köyhä raukka ei tiedä mite!
        Sauli siis tahtoo äänesi numero 6

        Keksippä kuule oma nimimerkki
        Amisviiksi erkki.
        Mut ei siihenkään taida riittää oma älli
        Yhteiskunnan rahoilla elävä luuseri pälli.

        Jou luuseri


    • räppikingi

      Pillut haisee kuselle jee jee tsägä tsägä tsäää

    • rajaseudun Rambo

      amisviiksien sähköinen aivotoiminta hakkaa taas entteriä............... HEHEHEHEHEH

      yh-äitien liimanhaistelija takakamari-karit onanoivat vaaliyönäkinitsensä uneen Batman-peitteen ja Aku-Ankka -tyynyn alla / päällä ja ilman valoja... ranteen turvoksissa ja nokka täys herneitä.......

    • Up

      Nostatusta

    • OllinKurja

      Ovi aukesi vitusti. Alkoi kutittamaan palleja, ja arvasin että kohta on suussa iso kasa idean poikasia.
      Idean pojat paskoivat useilla eri variootioilla paskaa minun kuistilleni siiistissä silkkisessä paskapaketissa. Oli juuri sellainen fiilis kuin Obama olisi kussut Muhamed Alin eli Klein kassiuksen suuhun. Kusi puhdisti kyllä kusipään hampaat ja pään, mutta ei vitutusta.

      Katosin sianpaskassa havumetsien ritarin isän hovihuoran kakkakikkaremetsän mesihuorakämmenen enon paskahuoran ea-persehuora lesbon pussihuoran tunneleihin kuin eahuoran isän veli konsanaan.
      Chip and dale thompson nuoli nännejään nussiessaan miguel indurainin postilaatikkoa sisältä päin moonwalk-panoliikkellä. Posti saapui ja orava kuittasi paskansa sulkijalihaksensa nöyhtäkikkareelle pienellä give&go-liikkeellä. Tänään olisi se päivä kuin paska liikkuisi kuin kusi!

      BUJAKA VITTU!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe