Ahneus tuo eliitin syöpä
Pieni lapsi ja sen työtön äiti
Rikkaan eliitin lyömä
Ainut mahdollisuus on paskahommat työnä
Jatka räppiä!
12
193
Vastaukset
- 666
Amis teiniviiksi sen siitti.
Lapsen synnyttyä sille isyys riitti.
Mitäs paljaalla antoi,vastuuta en kanna.
Toivottavasti ei anna toisen luuserin paljaalla panna.
Mutta ole huoleti,yhteiskunta,eliitti,elättää.
Jopa äidin jonka sait selättää.
Ainut mahdollisuus on paskahommat työnä.
Koska sinä luuseri sait panna sinä yönä.
Jou man - 666!
Jou jou juuri niin on käynyt
jos on tyhmä ei tarvitse rahaa
jos rikas sen ottaa ni ei se oo pahaa
siivoaa vessaa imppaa tolua
asuttaa pikku asunto solua
jouluna nakkipaketti ja yks lahja
pennusta kasvaa yhteiskunnan tahra
Suomessa pärjää kun on älliä
kuka nyt auttaisi tyhmää pälliä
siivoa sitä hiton vessaa
telkusta saat nähdä hyvinvoivaa pressaa
Kokoomus voittaa Sauli on mmenestyjä äänestä 6 - HEVI -HEIKKI
ÄÄNESTÄ 3 JA LOPETA RÄPPI--- tai pannaan ruuvipenkkiin lätärin näppi
- ++++++++++++++++++++
Haudi hai ja esson baari,
temarin kamuilla on samovaari - 666!
Tasavero Suomeen ja Sauli Niinistö pressaks numero 6
- KATUJYRÄ yKÄ
Numero 3 on kunnon hepulla ( soini )
ääniä se kauhoo isolla repulla.
Timo ajaa Suomen parasta
eikä se sulta mitään varasta.
Porvari alistaa aina heikkoa
myös sinua , Tuulaa ja Veikkoa.
Naamaltaan se muistuttaa peikkoa
eikä se tunnista ees Hakulisen Veikkoa.........................- 666!
Sauli on paras jätkä
siloin tällöin palaa sätkä
verot alas se on jees
liiat verot on perseest
ei haittaa jos joku ei pärjää
omapahan on vika ei se oo mälsää
ei ole oikein et liikaa on taksaa
rikas jo muutenkin kaiken maksaa
muista siis kokoomus ja pärjää ite
köyhä raukka ei tiedä mite!
Sauli siis tahtoo äänesi numero 6 - 666
666! kirjoitti:
Sauli on paras jätkä
siloin tällöin palaa sätkä
verot alas se on jees
liiat verot on perseest
ei haittaa jos joku ei pärjää
omapahan on vika ei se oo mälsää
ei ole oikein et liikaa on taksaa
rikas jo muutenkin kaiken maksaa
muista siis kokoomus ja pärjää ite
köyhä raukka ei tiedä mite!
Sauli siis tahtoo äänesi numero 6Keksippä kuule oma nimimerkki
Amisviiksi erkki.
Mut ei siihenkään taida riittää oma älli
Yhteiskunnan rahoilla elävä luuseri pälli.
Jou luuseri
- räppikingi
Pillut haisee kuselle jee jee tsägä tsägä tsäää
- rajaseudun Rambo
amisviiksien sähköinen aivotoiminta hakkaa taas entteriä............... HEHEHEHEHEH
yh-äitien liimanhaistelija takakamari-karit onanoivat vaaliyönäkinitsensä uneen Batman-peitteen ja Aku-Ankka -tyynyn alla / päällä ja ilman valoja... ranteen turvoksissa ja nokka täys herneitä....... - Up
Nostatusta
- OllinKurja
Ovi aukesi vitusti. Alkoi kutittamaan palleja, ja arvasin että kohta on suussa iso kasa idean poikasia.
Idean pojat paskoivat useilla eri variootioilla paskaa minun kuistilleni siiistissä silkkisessä paskapaketissa. Oli juuri sellainen fiilis kuin Obama olisi kussut Muhamed Alin eli Klein kassiuksen suuhun. Kusi puhdisti kyllä kusipään hampaat ja pään, mutta ei vitutusta.
Katosin sianpaskassa havumetsien ritarin isän hovihuoran kakkakikkaremetsän mesihuorakämmenen enon paskahuoran ea-persehuora lesbon pussihuoran tunneleihin kuin eahuoran isän veli konsanaan.
Chip and dale thompson nuoli nännejään nussiessaan miguel indurainin postilaatikkoa sisältä päin moonwalk-panoliikkellä. Posti saapui ja orava kuittasi paskansa sulkijalihaksensa nöyhtäkikkareelle pienellä give&go-liikkeellä. Tänään olisi se päivä kuin paska liikkuisi kuin kusi!
BUJAKA VITTU!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504