ketä osallistuu, huippukisa

liiton sivuila kutsu

8

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • painiliiton pelleily

      Tuollahan nuo kutsutut on painiliiton sivuilla:

      48 kg Sarianne Savola - Mitä ihmettä? Eipä ole näkynyt naista SM-kisoissa kahteen vuoteen, eipä juuri muuallakaan. Paitsi hävämässä tyyliin yksi matsi ja kotiin. Miksi tämä taas lähetetään ulkomaille häviämään?
      55 kg Petra Olli Ok, Olli näytti jälleen SM-kisoissa mistä on tehty.On näyttänyt muutamassa muussakin paikassa. Ei pelkää kisaamista kuten näemmä kilpasiskonsa.
      55 kg Tiina Ylinen Eipä tämäkään nainen kunnioittanut läsnäolollaan SM-kisoja. Pitääkö lähteä ulkomaille asti häviämään Ollille?
      Miehet 60 kg Jarmo Hyytiäinen Tämä ok, Suomen mestari! Ja muutenkin Hyytiäisten valtaa on ollut 60 kg sarja. Varsinkin kun AV:lla ei ole viedä oikeutta edustaa Suomea.
      60 kg Jukka Hyytiäinen tämäkin ok, olisi voinut olla tämäkin kaveri mestari.
      60 kg Niko Kettunen ylemmän mestari - ok valinta
      60 kg Matias Savola Mitä mitä mitä? Mitäs merittejä tällä kaverilla on lähteä kisaamaan Suomen edustajana? SM viitonen ja kuutonen viime vuodelta. Mahtavia saavutuksia toden totta. Onko edes kilpaillut muualla. Pelleilyä.
      66 kg Jonas Honkanen Siis mitä ihmettä tämänkin kaverin osalta. Noh, sentäs SM-mitalisti
      74 kg Rolle Rantala (vain kilpailut) tämä ok.Mestarismies.

      Pitääkö tästä listasta päätellä että kenen taustalta löytyy voimaa ja poweria ja vaikutusvaltaa niin ne lähtee. Vaikkei olisi minkäänlaisia saavutuksia ja näyttöjä. Savoloiden varsinkin ja Honkasen olisi syytä pärjätä pirun hyvin. Savoloilla ei ole edes SM-mitalin esittää osaamisestaan. Ellei jaksa vedellä niin aina voi mennä opettamaan lapsukaisia ylempään sarjaan. Vai käykö niin että lapsukaiset opettavat jo näitä?

      • huom

        Honkanen voitti Kettusen Sm-kisoissa mutta miehet painivat sarjassa ristiin


      • Babyllonnia

        No näähän nyt sitte kaikki näyttää närhen munat tuolla kisassa. Ellei mitaleille pääse, niin turha lähettää enää yhtään minnekään. Uusia kavereita kehiin, ellei ole parempia, niin vapurit ja naiset sitten harjoitelkoon ja leireilköön ja kisailkoon kotimaassa.

        Katsotaan kuka ja ketkä "lunastaa" seuraavat kisaliput.

        Eikös muuten Helsinki Open ollut Filan turnaus vapureille? Oliko näistä ketä paikalla? Naisista jälleen vain Olli, muut loisti poissaolollaan. Miehistä taisi painia vain Hyytiäisistä toinen ja Honkanen, Syitä on varmaan monia miksi ei osallistuttu, mutta tosiaisia on, että aika moni oli poissa.

        Mutta nyt sitten joka kaveri ja nainen näyttää mistä suomi-ihmiset on tehty. Jokainen tulee kotiin mitali plakkarissa niin kukaan ei kyseenalaista enää mitään! Ja ne ketkä ei tule, tyytyvät pienempiin leikkikehiin ja kasvattavat kokemusta. Reilua eikö?


      • eeeeeee
        Babyllonnia kirjoitti:

        No näähän nyt sitte kaikki näyttää närhen munat tuolla kisassa. Ellei mitaleille pääse, niin turha lähettää enää yhtään minnekään. Uusia kavereita kehiin, ellei ole parempia, niin vapurit ja naiset sitten harjoitelkoon ja leireilköön ja kisailkoon kotimaassa.

        Katsotaan kuka ja ketkä "lunastaa" seuraavat kisaliput.

        Eikös muuten Helsinki Open ollut Filan turnaus vapureille? Oliko näistä ketä paikalla? Naisista jälleen vain Olli, muut loisti poissaolollaan. Miehistä taisi painia vain Hyytiäisistä toinen ja Honkanen, Syitä on varmaan monia miksi ei osallistuttu, mutta tosiaisia on, että aika moni oli poissa.

        Mutta nyt sitten joka kaveri ja nainen näyttää mistä suomi-ihmiset on tehty. Jokainen tulee kotiin mitali plakkarissa niin kukaan ei kyseenalaista enää mitään! Ja ne ketkä ei tule, tyytyvät pienempiin leikkikehiin ja kasvattavat kokemusta. Reilua eikö?

        Eihän liitto maksa mitään mies vapureitten kisoista tai leireistä. Bulgarian reissu menee samalla kaavalla. Liiton "lähettämisethän" ovat vain varataan lentoliput ja ilmoitetaan kisoihin. Lasku tulee jokaiselle perässä joko seuralle tai itselle.


      • Ahaaaaaaaa
        eeeeeee kirjoitti:

        Eihän liitto maksa mitään mies vapureitten kisoista tai leireistä. Bulgarian reissu menee samalla kaavalla. Liiton "lähettämisethän" ovat vain varataan lentoliput ja ilmoitetaan kisoihin. Lasku tulee jokaiselle perässä joko seuralle tai itselle.

        Ohos, ovatpa sitten seurat ja/tai painijat varoissaan kun voivat tuolla lailla leireillä ja kisata.

        Elikkä elikkä, voiskos tuonne (tai mihin Filan kisaan vaa) ilmoittautua kuka vaa? Näinkö nääki on tehneet ku tuntuu osa lähtijöistä olevan vähä kummallisia nimiä,

        Maksaako liitto sitte krekoleirit ja kisat?

        Entäs naiset? kuka ne maksaa?


    • totta.surkeen

      läpinäkyvää .

    • just joo...

      Siis vapurithan leireilee ja kisaa aina omasta pussistaan tai seuran. Ne kiertelevät leireillä kenellä on rahaa lähteä. Krekossa valitaan porukka koska reissaavat liiton kustannuksella.

      • Uskottavuus koetuksella

        Viikonloppuna nähdään,kuinka nuoruus jyrää 55kg sarjassa,siis naisissa,olishan se kiva nähdä 48kg:kin,onko nuoruus sielläkin valttia,mutta kun ei koskaan osu samoihin kisoihin,mikähän siinäkin on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe