muijani paapoo lapsiaan aivan liikaa

olaan seurusteltu 6kuukautta ja muijalani 3lasta 3v 4v ja (11v joka asuu isänsä luona) siis täälä on ihan joka päivästä arkea että kitinää narinaa ja mähaluun mähaluun ja jos joku mukula ei saa sitä mitä haluu niiin kauhea huuto ja raivoominen asiasta 11v tyttö asuu isänsä luona ja tapaamiset on sovittu jokatoinen viikonloppu ja heti kun 11v likka on kipeeksi tullut niin soitaa äidileen että hän joutuu olemaan yksin kotona pelotaa ja muuten sitten likalla ei ole ystäviä olenkaan oman nenäkyytensä takia kun on niin koppava kun olla osaa niin eikös tämä äiti heti ruikuta noh tule tänne mielestäni kyllä 11v tytön on joh hyvä ruveta pikkuhiljaa opimaan olemaan yksikseen kotona kun kuitenkin sitten juostaan illat ostarilla missä sitten on oikeesti riski tapahtua vaaralisia asioita mutta se ei pelota mutta yksin olo pelotaa ja nuoremat mukulat jatkuvaa kitinää valitusta mähaluun sitä mähaluun tätä ja ei kun äiti tekee vain että lapsi on hiljaa MIELESTÄNI TÄMÄ ON VÄÄRIN lapsi saa siinä yli otteen ja tottuu siihen että ainakun hän kiukutelee niin saa tahtonsa läpi ja itse muija on myös vähän samaa sorttia ei voi mitään jurikaan sanoa kun heti suututaan ja ruvetaan huutamaan ja raivoomaan esim ihan vain tämä asia että mainitsin että eiköhän 11v pitäisi pystyä joh olemaan yksin kotona kun aika menee kuitenkin sillä tietokoneela olemiseen niin siitä MUIJJA sai kauheet hepulit ja jooo jooo ei varsianaista keskustelua vaan jooo jooo JA TÄMÄ SAMA ON todella usein jos jotakin sattuu sanomaan että voisi tehdä toisin niin suututaan ja aletaan raivoomaan entiedä onko tällä suhteela minkäänlaista tulevaisuuta ? olen vasta 30v ja tätäkö tämä minun elämäni sitten on

29

459

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7

Niinpä, sellaista se on "uusperheen" elämä...ja sellaisena se pysyykin, lapset menevät aina kaiken muun edelle.
      Se on ohjelmoitu norminaisen aivokoppaan sellainen toimintatapa, äijän tehtänä on hieman hillitä tätä toimintoa ettei pentuja paapota täysin piloille.
      Jos sen tekee fiksusti niin riitoja ei synny.
      Tässä tapauksessa ongelmana olet sinä joka on tullut ulkopuolelta syyttömänä tähän muijasi exän aloittamaan soppaan.

Good luck

• reta241

Tee palvelus itsellesi ja seurustelukumppanillesi ja lopeta suhde.
      Sinulla ei ole selvästikään ymmärrystä lapsiperheen elämään ja se, että sinä, AIKUINEN mies parut täällä kuin huomion kipeä pentu naisystäväsi tekemisiä, kertoo aivan tarpeeksi luonteestasi. Sinun puolestasi nainen saisi tuupata lapsensa jonnekin peräkomeroon, kunhan huomiota ja "piparia" tulisi sinulle siinä määrin kuin haluat.

Minä näyttäisin ovea just sillä hetkellä, kun miesystäväni alkaisi neuvoa minua siinä, miten lapseni kanssa elän. Ikinä eikä milloinkaan ei yksikään AIKUINEN ihminen mene tärkeysjärjestyksessä lapsen edelle - näin toimin myös itse miesystävän lapsia koskien. Lapset ovat lapsia vain hetken verran. On kokonaan oma valintasi, kestääkö hermosi lapsia elämässäsi.

• ,:n nussija

Opettele käyttämään pisteitä, pilkkuja ja välimerkkejä niin tekstisi voisi ehkä lukaistakin.

• kolmenäitimyös

Ei ole sinun muijasi vaan lastensa äiti. Ei ole tullut mieleen että lapset ovat mustasukkaisia äitinsä huomiosta ja rakkaudesta SINULLE? Jos olet majoittunut naisen ja lasten kotiin, niin korjaa luusi sieltä, muuta omaan kämppään. Tapaatte sitten vain joskus silloin tällöin, kun hän saa nuoremmilleen lapsenvahdin (isosisko voi toimia pikku korvausta vastaan). Sinulla ei ole nokan koputtamista siihen, jos 11-vuotiaalla on ikävä kotiin, äitinsä ja sisarusten luo. Tytön asiat ovat sekaisin, hän ehkä tarvitsisi ammattiapua, kuten neuvolapsykologia. Parhaiten itse autat omine mielipiteinesi pysymällä kaukana lapsista. Kiitos.

• oppeliini

sinun elämä on juuri sellaista kuin sen itse haluat tehdä sinulla on oikeus marista naisen nurkissa ja moittia sekaä naista että hänen lapsiaan sinulla on myos oikeus siirtää luusi omaan asuntoosi ja jättää äiti hoitamaan pesueensa han yrittää parhaansa ja sinua ei siihen tarvita sinaä olet liikaa tuossa perheessä

• muuten hyvä mutta kun tämä ruletti pyöriikin niin että minä teen ruuat minä siivoon minä vien lapsen tarhaan ja käyn myös ulkona lasten kanssa ja äitin aika menee ositain siihen että lepäilee tai on tietokoneela tai telvisiota katsoen

• 18+4

Joo niin varmaan. Se on sitten uskomatonta että nykyään joka ikinen lapatossu väittää vakavalla naamalla tekevänsä yksin kaiken ja muija vaan makaa sohvalla. Taidatte ihan ittekki uskoa siihen? Ikinä en ole eläissäni nähnyt että tämä väite on totta, mutta olen nähnyt lukuisia miehiä jotka oikeasti kuvittelevat tekevänsä kaikenlaista ihan sillä perusteella että sanovat tekevänsä. Jotenkin ei näytä aivoissa menevän kohdalleen se, että tekeminen ja se, että väittää tekevänsä ei ole ihan sama asia.

• talv1

sillon kun mun vanhin tyttö kävi päiväkotia niin mun silloinen ex vei mun muksun päiväkotiin joka ei ollu edes meidän yhteinen kertaakaan hän ei valittannu että hän töihin mennessään haki tai vei päiväkotiin kun mun piti tehdä vuoro työtä kyllämäkin hain ja vein muksun päiväkotiin kun kerkesin käytkö sinä töissä tai kävikö sun muija töissä kun hoidit kotia noinkin hyvin ja eiköhän joka kodissa katsota televisiota siinä missä muutkin perheet ja kyllä me kotiakin siivottiin se kumpi kerkes ja käytiin kaupassa ja yhdessä maksettiin laskut ja eiköhän siihen parisuhteeseen kuulu se että jaetaan vastuu ja silloin kun muksuni oli kipee aina sai tulla viereen nukkumaan koskaan ei sanottu et mene omaan sänkyyn ja jos otat yh äidin tiedät saaneesi muksun ja se kuuluu siihen pakettiin jos oikeesti rakastat muijaasi hyväksy että hänellä on muksu ja eiköhän jokaisella mukulalla ole jonkun näköinen uhma ikä jollain on helpompi joillakin on vaikeempi uhma ei se elämä aina ole ruusuilla tanssimista jokainen perhe toimii tavallaan mun omat vanhemmat on kuskannu mun muksua myös harrastuksiin ja hoitannu kun on muksu ollu kipeä no kertaakaan mun ex ei valittannu että hän osallistu mun mukulan hoitoon hän osallistu siihen mielellään ja piti tytöstä huolta silloin kun olin töissä että etköhän sä valita ihan turhasta jos oikeesti rakastat muijaasi hyväksy että hänellä on muksu

• kolmenäititaas

Älä siis lapsia syytä oireilusta. Tulihan se sieltä, mitä epäilinkin: äiti on huono äiti. Näin naisena uskallan kirjoittaa. Lapset eivät saa positiivista huomiota (lue yhdessä tekemistä) iltaisin/koskaan, siksi he ovat vaikeita koska ainoastaan meteli ja rääkynä tai jatkuva narina herättää "lepäilevän" äidin horteestaan. Jos aiot jatkaa saman katon alla, kuten sanoin saat asiantuntija-apua mm. neuvolasta ja sosiaalitoimesta. Jos aiot lähteä, ilmoita silloinkin kys. paikkoihin tukitoimien tarpeen selvitystä varten. Kaikki eivät vain osaa, ja myös naisilla voi olla esim. ADHD, jolloin arki on hyvin vaikeaa hoitaa kunnialla. Siihenkin muuten on lääkitystä olemassa, jos dg sattui osumaan oikeaan.

Ilman sinua sijaiskotikin voisi olla kehittävämpi paikka pikkuisille.
      Anteeksi jos aiemmat tilannearviot loukkasivat. Onkohan sinut raukka otettu kodin yleiskoneeksi p-palkalla, kun pari edeltäjääsi kyllästyi pahasuiseen, laiskaan naiseen ja lähti?

• että tällasta tänään

aika kusipäistä tekstiä!!

Ei se sinunkaan aivoissa paljon järki juokse kun vetelet yhden uunon tekstin perusteella tollasta tekstiä!! Näkemättä tai oikeasti kuulematta OIKEASTI millaista arkea tuo kuvattu perhe elää.... Mistä SINÄ tiedät, onko asia noin miten kirjoittaja sen kirjoittaa, VAI kokeeko tuo alkupeäinen kirjottaja jonkin sortin mustasukkaisuutta lasten huomioista, ja hän ei edes kestä pienintäkään pihausta lasten suunnalta... mistä SINÄ tiedät koko totuuden, kerroppa se tänne suoraan.

Ainakaan minua ton alkuperäisen kirjottajan teksti ei minua vakuuta pätkääkään siitä mikä tilanne oikeasti on.

Uskomatonta että tosiaan muutaman rivin perusteella jakelet täällä jo diagnooseja, lääkitystä ja täyttä analyysia tilanteesta. Samalla tavalla voin sinulle todeta että kuullostat aika paranoidille, joka näkee näkyjä omassa pienessä päässä, mutta ei hätää siihenkin löytyy lääkitys.

• kypsymättömälle

mene äitisi luo kasvamaan. tee miehen työ ja lähde nopeasti pois. pilaat hyvän äiti-lapsi-suhteen. lapset tarvitsevat keskeneräisinä hyvin paljon hoivaa ja huolenpitoa.

• PILAAT HYVÄN ÄITI LAPSI SUHTEEN ? mielestäni ei ole hyvä äiti lapsi suhdeta selainen että äiti suuriman osan päivää nukkuu ja jos lapsilla nälkä niin leipää leipää mutta lämintä ruokaa ei tehdä ellen minä itse sitä rupee valmistamaan olen sen monta kertaa nähnyt ja vaikka olen asiassa sitä mieltä että 3v lapsi tarvitsee useamman kerran sen lämpimän ruuan kun vain aamupala ja tarhassa tulevat ruuat ni tarviihan se tottakai vielä iltapäivälä kotona ruuan ja iltapalan ei se voi vain lepää mussutamalla elää ja TUOHON ADHD MAINITAAN NIIN ITSELLÄNI SATTUU OLEMAAN KYSEINEN ADHD JA MYÖS LÄÄKITYS SIIHEN MYÖSKIN mutta muijallani on aika kova masennut ja edelinen kumpani oli hoitanut hänen raha asioistalähtösin kaikki mielestäni täälä on juuri se ongelma että ei ole yhteistä tekemistä ja tv on se lasten lähin hoitaja jollen ite ehdota mitään muuta tekemistä nytten ehdotin jokunen aika sitten että menään pulkka mäkeen niin ei kun pitää tuojottaa telkaria tai että ei jakseta KUN VÄSYTÄÄ kysyin voinko nuoriman pojan kanssa lähteä pulkka mäkeen ni pikku poika oli heti valmis lähtemään kun mainitsin että lähdetään ulos puistoon ja pulkka mäkeen muuten esim viikonloppu saataamennä hyvinkin helposti niin että lapset ovat 24h neljän seinän sisällä eikä ulkona tule oltua yhtään ja totta kai sekin on yksi syy tähän kaikeen kiukuteluun kun ei ole sitä SÄÄNÖLISTÄ ELLÄMÄÄ ja mielestäni juuri lapset tarvitsevat sitä säänölisyytä elämässään joka luo sitä turvalisuuden tunneta

• oppeliini
        neo30 kirjoitti:

PILAAT HYVÄN ÄITI LAPSI SUHTEEN ? mielestäni ei ole hyvä äiti lapsi suhdeta selainen että äiti suuriman osan päivää nukkuu ja jos lapsilla nälkä niin leipää leipää mutta lämintä ruokaa ei tehdä ellen minä itse sitä rupee valmistamaan olen sen monta kertaa nähnyt ja vaikka olen asiassa sitä mieltä että 3v lapsi tarvitsee useamman kerran sen lämpimän ruuan kun vain aamupala ja tarhassa tulevat ruuat ni tarviihan se tottakai vielä iltapäivälä kotona ruuan ja iltapalan ei se voi vain lepää mussutamalla elää ja TUOHON ADHD MAINITAAN NIIN ITSELLÄNI SATTUU OLEMAAN KYSEINEN ADHD JA MYÖS LÄÄKITYS SIIHEN MYÖSKIN mutta muijallani on aika kova masennut ja edelinen kumpani oli hoitanut hänen raha asioistalähtösin kaikki mielestäni täälä on juuri se ongelma että ei ole yhteistä tekemistä ja tv on se lasten lähin hoitaja jollen ite ehdota mitään muuta tekemistä nytten ehdotin jokunen aika sitten että menään pulkka mäkeen niin ei kun pitää tuojottaa telkaria tai että ei jakseta KUN VÄSYTÄÄ kysyin voinko nuoriman pojan kanssa lähteä pulkka mäkeen ni pikku poika oli heti valmis lähtemään kun mainitsin että lähdetään ulos puistoon ja pulkka mäkeen muuten esim viikonloppu saataamennä hyvinkin helposti niin että lapset ovat 24h neljän seinän sisällä eikä ulkona tule oltua yhtään ja totta kai sekin on yksi syy tähän kaikeen kiukuteluun kun ei ole sitä SÄÄNÖLISTÄ ELLÄMÄÄ ja mielestäni juuri lapset tarvitsevat sitä säänölisyytä elämässään joka luo sitä turvalisuuden tunneta

taitanee olla parasta että no pienokaiset annetaan adoptioon vanhemmille jotka todella haluaisivat hoitaa, ohjata, rakastaa ja panostaa heihin tuo "äiti" on taysin epäkypsä ja vastuuntunteeton olio se pitaisi sterilisoida ettei masennuksessaan ala tekemaan lisää lapsia kun ei kykene hoitamaan edes jo tekemiaan sitten sinäkin saisit paussin ja pääsisit etsimään aviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiovaimoehdokasta ihmisestä joka ainakin tietää ja tunnistaa velvollisuutensa tuon nykyinen nainen tarvitsee kunnon ravistuksen tietokone lekalla rikki, potku peffalle ja ulos ovesta raikkaaseen ilmaan tuulettamaan aivojaan ja kotiin tultuaan isolla pulloharjalla jynssäämään korviensa väli

• ....................

Oikeinkirjoituksen riemuvoitto.

• ananas6

oli ihan kiva lukea tota paskaa mitä neo 30 on kirjottannut minun lapsistani sillon kun alettiin seurustelemaan kyseisen ukon kanssa siis neo 30 kanssa kerroin että minulla on 3 lasta joista 2 asuumun luona ja yksi isänsä luona mulla oli siihen aikaan huoltajuus asiat kesken ja niitä asioita piti selvittää ja olin kyllä aika paljon lapsieni kanssa ulkona kun neo 30 meni kotiinsa ryyppäämään minä siivosin ja kokkasin silloin kun neo 30 ei ollut minun luona sain kuulla tältä ukolta aika usein että minä olen pettännyt häntä exäni kanssa ja mitä lapsiini tulee mulla on lapsiini erittäin hyvät välit ja tosi läheiset välit vaikka lapset ei enää asu mun luona sillonkun mukulat asu mun luona kertaakaan ei nähty nälkää aina oli ruokaa ja puhtaat vaatteet koskaan lapseni ei ollut hoitamattomia aina mukulat on ollut hoidettu

• whaat?

Mitä kicksejä saat itse itsellesi vastailusta?

• ananas6
        whaat? kirjoitti:

Mitä kicksejä saat itse itsellesi vastailusta?

en itselleni vastaakkaan vaan kerron miten asiat oikeesti on

• ananas6

ja jos ulkona on 30 asteen pakkanen niin onko sinne ulos pakko lähteä jos on kylmä ja ei ole mikään pakko lähteä niin tottakait mä pysyn kotona ja mitä telkkarin katsomiseen tulee niin mulla ei ole koskaan ollut telkkari lasten vahtina ja jos jonnekkin halusin lähteä ulos aina sain lapsen vahdin tosi omat vanhempani jotka sattuu olemaan mun lasten mummi ja pappa mut eihän se neo30 mielestä mun vanhemmat kyttää koska he asuvat samassa talo yhtiössä samassa pihassa se ei tarkota että mun vanhemmat kyttää meidän tekemisiä vaan oli mulle avuksi koska mulla ei ole omaa autoa ja lastenklinikalla piti välillä käydä yhden jutun takia jonne tarvitsin autokyytiä tai välillä oli kaupasta niin paljon ostettavaa että se auto kyyti oli tarpeen ja sain kanto apua kun neo30 ei ollut ryyppyreisuiltaan viitsinnyt tulla vaikka niin kovasti lupaili ja aika monta kertaa mä sain kuulla että oli muka riitaa vaikka ei ollu mitään riitaa vaan oli ryyppääminen tärkeempää ja tulit sitten mun luo kun omat rahat oli ryypätty olihan sinne tyttö ystävän kotiin kiva tulla kun oli ruoka valmiina miks mä oikein siedän tätä kun susta ei ollu mulle tukea kun sitä tarvitsin monta kertaa yksi kerta kun mun mummi kuoli niin hautajais päivänä sä kehitit jonkun riidan onneksi ei tarvinnu mennä hautajaisiin oisin sinä päivänä tarvinnu halia kyllä mulla äitinä on oikeus hoitaa muksuni kun ovat kipeitä ja on mun velvollisuus viedä lääkäriin jos ovat sairaita mutta sun musta sukkaisuus lapsista on aivan liikaa ja kun vietettiin lapsi viikonloppuja sun luona niin sä olit joka kerta ryyppäämässä tulit vasta aamulla tai sit sä joit kotona ja huudatat musaa kaikista paras oli se että pyysin sua tuomaan kaupasta maito purkin annoin sulle rahat ja unohdin pyytää loppurahat takasin niin tää yksi pisti 15e kurkusta alas mun mukulan matkarahat että tälläinen on neo30

• 16+3

Hyökkäys on paras puolustus ja se on paras joka parhaiten toiset haukkuu ja solvaa, vai? Sitäpaitsi olet varmaan erehtynyt henkilöstä raivosi keskellä. Aloittaja ja sinun "poika"-ystäväsi eivät ole sama henkilö, mutta kalikka on osunut sielläkin kohteeseensa.
        Toivotan rauhaisaa, lapsille hyvää Joulua.

• glguotupt8p

Vaikka olet "vasta" 30, niin ei toi sunkaan teksti mistään kypsemmästä päästä ole.

Ensimmäisenä voisit korjata ton MUIJA sanan, joka on aika alentava asian yhteydessä. Ylipäätään sanan "muija" käyttö on mautonta.

Toisekseen, jos käyt seurustelemaan "lapsellisen" ihmisen kanssa, niin kyllä siellä mukana ne lapset tulevat, jostain kumman syystä mulle tulee mieleen että kilpailet tyttöystäväsi huomiosta. Se elo ja olo lasten kanssa ei ole aina helppoa, pitäshän se sun aikuisena ihmisenä tietää ja tajuta.

Kolmanneksi, kasva sinä aikuiseksi ja anna lasten olla lapsia. Jatkappa vaan vastaavanlaista valitusvirtta niin lupaan että tyttöystäväsi ei neljättä lasta pitemmän päälle kaipaa. Asennemuutoksellasi voisit ehkä saada JOTAIN muutoksia aikaiseksi, kokeile vaikka yhteistyötä sen sijaan että kitiset samalla tavalla kun tyttöystäväsi lapset, koska ihan oikeasti... et varmasti eroa siitä kitisevästä joukosta yhtään eri tavalla. Mietippä kuinka mieltä ylentävää on kun yksi ihminen kuuntelee neljää kitisevää ihmistä???

• amanda mummi 40

ananas6 ? miksi sinä noin agresiivisesti hyökäät aloitajaa kohtaa ? hänhän vain keskustelee ja mielestäni sinä vaikutat aika agresiiviselta texstisi perusteela ja jos mies juo alkoholia niin sen ei pitäisi sinun elämästäsi pois olla hänen elämähän se on useat miehet juovat jotkut enemän jotkut vähemän niinkuin tässä ketjussa nimimerkki 16 3 mainitsikin että (se on paras joka parhaiten toiset haukkuu ja solvaa, vai? ) vaikuttaa erittäin kypsymättömältä käyttökseltä tuollainen haukkuminen vai osuiko liian lähele omaa elämääsi viitaten ? kun noin raivoisasti kantaa rupesit ottamaan suomessa 5,4 miljoonaa ihmistä ja tuo nimimerkki aika yleinen ÄLÄ haukku ihmisiä erittäin lapselista KÄYTÖSTÄ.

• ananas6

kuules mummi jos vaikka lukistit noi viesti ketjun alusta kun me ei asuta neo30kanssa yhdessä ja kun tiedän että mun kundi kamu käyttää kyseistä nicciä ja se on sit ihan oikein että hän JUO MUN LAPSEN MATKA RAHAT jotka minä annoin että voi rikkoa rahan että lapseni pääsee KOTIIN JA EIHÄN NEO30 EDES VIENYT MUN MUKULAA PÄIVÄKOTIIN KUN 1-2KERTAA VIIKOSSA KUN EI KRAPULALTAAN HALUNNU TULLA JA MUN PITI MENNÄ TÖIHIN AJOISSA
        JA EIKÖHÄN MUA JA MUN LAPSIA OLE TÄLLÄ PALSTALLA HAUKUTTU KUN OLEN TYÖTÄTEKEVÄ ÄITI JA NEO30 ON TYÖTÖN JA MITÄ SE NEO30 ITKEE TÄNNE KUN EI SE EDES TIEDÄ MITÄ ME TEHDÄÄN TÄÄLLÄ KUN HÄN EI OLE KOSKAAN EDES PAIKALLA KUN OLLAAN JOSSAIN KÄYTY IHAN VAAN SEN TAKIA KUN EI ITSE HALUA TEHDÄ MITÄÄN MUN LASTEN KANSSA YHDESSÄ LIIKAA KOROSTAA OMAA ITSEÄÄN

• ananas6
        ananas6 kirjoitti:

kuules mummi jos vaikka lukistit noi viesti ketjun alusta kun me ei asuta neo30kanssa yhdessä ja kun tiedän että mun kundi kamu käyttää kyseistä nicciä ja se on sit ihan oikein että hän JUO MUN LAPSEN MATKA RAHAT jotka minä annoin että voi rikkoa rahan että lapseni pääsee KOTIIN JA EIHÄN NEO30 EDES VIENYT MUN MUKULAA PÄIVÄKOTIIN KUN 1-2KERTAA VIIKOSSA KUN EI KRAPULALTAAN HALUNNU TULLA JA MUN PITI MENNÄ TÖIHIN AJOISSA
        JA EIKÖHÄN MUA JA MUN LAPSIA OLE TÄLLÄ PALSTALLA HAUKUTTU KUN OLEN TYÖTÄTEKEVÄ ÄITI JA NEO30 ON TYÖTÖN JA MITÄ SE NEO30 ITKEE TÄNNE KUN EI SE EDES TIEDÄ MITÄ ME TEHDÄÄN TÄÄLLÄ KUN HÄN EI OLE KOSKAAN EDES PAIKALLA KUN OLLAAN JOSSAIN KÄYTY IHAN VAAN SEN TAKIA KUN EI ITSE HALUA TEHDÄ MITÄÄN MUN LASTEN KANSSA YHDESSÄ LIIKAA KOROSTAA OMAA ITSEÄÄN

JA SIT TOISEKSI EIKS TEILLE KELLEKKÄÄN TULLU MIELEEN ETTÄ ÄITI SATTUU KÄYMÄÄN TÖISSÄ ETTÄ TIENAA RAHAA ETTÄ NEO30 VOI RYYPÄTÄ NEKIN RAHAT JA ON SILLE TÄÄLLÄ RUOKAA KAAPISSA ETTÄ VOI TUHLATA OMAT RAHAT JA SEN HARVOIN KUN HÄN KÄVIKAUPASSA OLI 2 KERTAA KUN TÄNNE TOI RUOKAA JA JOS OLEN TELKKARIA KATSONNUT NIIN OLEN MAX UUTISET VILKASSU JA SALKKARIT SILLON KUN OLEN KERINNY JA KYLLÄ MEILLÄ MUUTAKIN RUOKAA SYÖDÄÄN KUN NUUDELIA JA LEIPÄÄ EN TIENNYT ETTÄ LAPSILLA PITÄÄ OLLA HOTELLI AAMIAINEN JOKA PÄIVÄ JA TÖISSÄ KÄYVÄ ÄITI SIT ON HUONO ÄITI / HUONO ÄITI MALLI

• fhsgjstk
        ananas6 kirjoitti:

JA SIT TOISEKSI EIKS TEILLE KELLEKKÄÄN TULLU MIELEEN ETTÄ ÄITI SATTUU KÄYMÄÄN TÖISSÄ ETTÄ TIENAA RAHAA ETTÄ NEO30 VOI RYYPÄTÄ NEKIN RAHAT JA ON SILLE TÄÄLLÄ RUOKAA KAAPISSA ETTÄ VOI TUHLATA OMAT RAHAT JA SEN HARVOIN KUN HÄN KÄVIKAUPASSA OLI 2 KERTAA KUN TÄNNE TOI RUOKAA JA JOS OLEN TELKKARIA KATSONNUT NIIN OLEN MAX UUTISET VILKASSU JA SALKKARIT SILLON KUN OLEN KERINNY JA KYLLÄ MEILLÄ MUUTAKIN RUOKAA SYÖDÄÄN KUN NUUDELIA JA LEIPÄÄ EN TIENNYT ETTÄ LAPSILLA PITÄÄ OLLA HOTELLI AAMIAINEN JOKA PÄIVÄ JA TÖISSÄ KÄYVÄ ÄITI SIT ON HUONO ÄITI / HUONO ÄITI MALLI

Lemppaa mäkeen koko rotjake!!!

kyllä niitä parempia ja kunnollisia miehiäkin on!

Ite en koskaan ottas mitään työtöntä lusmua nurkkiini pyörimään. Kyllä miehen täytyy itsensä osata elättää!

• rockstar3

et vaikkuta kyllä tasapainoiselta työsäkäyvältä kirjoituksesi perusteela jos ihmisten kirjoitus sinuun noin satuu ja kolahtaa niin koitas hakea ihan googlesta hakusanala KESKUSTELU http://fi.wikipedia.org/wiki/Keskustelu niinkuin edellä mainitussa mainitaan Keskustelussa toinen osapuoli voi yrittää sijoittaa omaa arvomaailmaansa tai mielipiteitään toiseen osapuoleen, mutta se ei ole kypsää keskustelua. Jos toinen keskustelijoista kokee erilaisen mielipiteen uhaksi, sekään ei ole kypsää keskustelua. ja sinä toimit juuri näin mailmassa on muitakin ihmisiä olemassa kuin sinä jos käyt internettiä läpi niin sieltä löytyy paljon keskusteluja jotka voivat täsmätä useisiin ihmisiin kaikesta päätelen tämä keskustelu KOSKETI SINUA aika lailla mutta huomioi että suomessa on monia tuhansia ihmisiä SINUN LISÄKSI. hanki keskustelu taito negatiivisuutesi puolesta

• STAR

EI VOI MUUTAKUN NAURAA TEILLE KAIKILLE HYVÄ USKOSILLE MITEN PUOLIVUOTTA SEURUSTELLUT MIES VOI PYÖRITTÄÄ KOKO TALOUTTA ????
      ONKS TÄÄ EDES TOTTA AIKA NOPEESTI UUSI MIES YSTÄVÄ ON ASETTUNNU JO HYVIN TALOKSI KUN KOKKAA JA SIIVOO MITES TEILLÄ NYKYÄÄN MENEE ???TOIVOTTAVASTI MUIJAS ON LAITTANNU MUKULAT SUN EDELLES ITE EN AINAKAAN SIETÄIS SUN KÄYTÖSTÄ JA KYLLÄ ASIAT PITÄIS OSATA PUIDA KAHEN KESKEN EIKÄ TÄÄLLÄ TÄÄ EI OO OIKEA PIKKA PUIDA TEIDÄN PARISUDETTA JOS OIKEESTI RAKASTAT TYTTÖ YSTÄVÄÄSI NIIN KERRO HÄNELLE ETTÄ ET HALUA VIEDÄ JA HOITAA HÄNEN LAPSIA VARMASTI LÖYTYY JOKIN MUU RATKAISU JOKU SEMMONEN JOKA EI VALITA

• tanja33

jos mies ei lasten aikana juo niin siloin kaikki hyvin lasten aikana silmitön ryypääminen ei ole hyväksi toki voi alkoholia nautia lasten aikana silloin lapset saavat alkoholi käyttö opin nätisti ottaen ja lapsia unohtamatta.

meillä vanhemmat nauttivat alkoholia viikonloppuisin työpäivän jälkeen telvisiota katsoen ja keskustelen ja koskaan minulla ja nuoremalla siskolani ei ollut mitään hätää isäni otti toki enemän kun äitini mutta miesten alkoholin sietokyky on tunnetusti korkeampi kun naisilla ja silti oli kontroli kotona että ei kontailut pitkin poikin vaan meillä oli perheen kesken hauskaa eikä se meitä lapsia häirinyt koskaan. aina huolehdetiin meistä

meidän nukkumaan mennessä isäni ja äitini jäivät vietämään kahdenkeskistä iltaa ja aikaa keskenään ja näin samoin meilläkin on eletty tähän päivään mennessä mieheni ottaa alkoholia kun ottaa mutta en minä siitä niin hälyä tee

• alisoehurfxio

Kuulostat ihan kymmen vuotiaalta lapselta, jota äiti ei huomaa. Hankkiudu eroon naisesta ihan naisen ja hänen lapsien edun nimissä. Ei nainen tarvitse enää sinua ylim. lapseksi.

• tiskikasa

mua kyllä käy tota naista sääliksi kun on tommonen mies joka kitisee täällä kun huomion kipeä pentu haukkumassa naistaan ei kyllä nyt ihan terveeltä vaikuta koko suhde toivottavasti naisesi on tajunnu jättää sut kun uusio perheessä kuuluu lapset hyvineeen ja huonoineen puolineen näitä kommentteja lukiessa tulee väkisin mileen että olet vain rasite naisen elämässä ja suhteessa on henkistä väkivaltaa jos nainen ei jaksa nimen omaan sun kanssa tehdä mitään ja sä joudut viemään muksun päiväkotiin kyllä maailmassa on muitakin miehiä jotka ihan mielellään vie toisen muksun päiväkotiin ja harkkoihin ihan mielellään vaikka mukula ei ole oma toivottavasti tuo nainen on sinut jättännyt jo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2088
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      237
      766
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe