Mies jätti ja ei jätä rauhaan.

jätettynainennn

Olimme hyvin hyvin HYVIN rakastuneita miehen kanssa, intohimoisesti, palavasti, seksi aivan loistavaa, psyykkinen yhteys myös loistavaa. Hän oli vielä toisen kanssa kun tapasimme, mutta heidän suhde loppui. Heillä on pieni lapsi.

Me aloitimme seurustelun kun heidän suhteensa loppui. Meidän suhde kesti kesän, syksyllä mies alkoi oirehtia ikävää lastaan kohtaan. Sen jälkeen sanoi ettei enää halua minua, koska ei osaa rakastaa itseään, koska jätti lapsensa.

Nykyään hän on paljon ex-vaimonsa luona ja hoitaa lastaan. En tiedä mikä sielä on meininki, mutta sormusta ei ole vielä ainakaan tullut sormeen takaisin.

ONGELMA ja KYSYMYS:

Mies jatkuvasti, siitä lähtien kun jätti minut, on ollut yhteydessä HAUKKUEN, mitätöiden, syyttää että minä pilasin meidän suhteen ja tuhosin hänen elämänsä, huorittelee että olen muiden miesten kanssa, ja lähettää siis viestejä todella paljon, voi sanoa että melkein satoja päivässä, PAITSI; kun on on vaimonsa luona.

Hän syyttää minua siitä, että hän ei voinut nauttia lapsensa seurasta, koska olin niin mustasukkainen vaimostaan. (olin kyllä vähän, en silti ikinä sanonut ettei saa mennä). Sen lisäksi minussa oli kuulema sitä tätä ja tuota vikaa.

Minä ymmärtäisin, jos hän olisi vain sanonut, että rakkaus loppui, ja kiitos hei.
Mutta hän kokoajan jatkaa tuota ihmeellistä yhteydenottoaan. Hän on myös selvästi mustasukkainen minusta, ja tarkkailee mitä teen, sillä viesteissä on tullut ilmi asioita, joita olen tehnyt, ja jotka muka kielivät muista miehistä.

Yritimme tehdä sovintoa ihan vasta, ja se onnistuikin, että olisimme suht väleissä eikä haukkumista enää tapahtuisi, mutta kun toivotin hyvää elämää, niin hän perui puheensa ja alkoi taas haukkua.

MITÄ TEHDÄ??

MIKSI HÄN TEKEE NOIN??

5

577

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tom jerry

Kuulostas vähän siltä että on tunteita sinua kohtaan ja toi eron syy (jättäminen) oli tosiaan se lapsi jota kaipas.
      Toisaalta varmaan pelkäs että sinä ajattelet sen johtuvan hänen eksästään?
      Ei oo kivaa toi nimittely, mutta on varmaan pahaolla kun huomaa tehneensä erehdyksen kun jätti sinut.
      Sitä kuvastas toi puheiden peruminen sen jälkeen kun toivotit hyvää elämää.
      Eli ei haluaisi luopua sinusta.
      Mitä itse tunnet?

• susasanna

Mulle tuli kans semmonen ajatus tuosta että mies ei haluais luopua sinusta ja on mustis (ja siksi vihoissaan haukkuu jne. tarkkailee).
      Se mies taitaa myös olla vähän semmonen ettei ota omista teoista ja päätöksistä itse vastuuta vaan syyttelee toisia (sinun syytä kun hän jätti exän ja lapsen -- sinun syytä kun ei viettänyt eron jälkeen lapsen kanssa aikaa --- kertoiko sulle teidän suhteen aikana kuinka jotkut asiat exän kanssa olleessa suhteessa oli huonosti ja paniko ne sitten exän syyksi??).
      Hänen pitäis tajuta että kaikkea ei voi saada vaan se on joko tai... sinä tai ex-vaimo. Tiedätkö muuen millainen ihminen tuo vaimo on - mietin vain että kuinka paljon hän omalla persoonallaan ja sanomisillaan vaikuttaa mieheen..

• 12

Tuli vain mieleen että äijä on katkerasti vihainen siitä että rakastaa sinua eikä pääse irti tunteestaan. Siinä sitten tappelee kuin sonni narun päässä.
      Olette ilmeisesti tavallaan sielunkumpapneita joilla on tehtävä hoidettavana.

Tilanne on pirullinen eikä siitä välttämättä pääse yli koskaan.

• gfgas

muut vastastki jo! Sama pätee aikusiin, ku lapsiinki "viisaampi lopettaa ensin ja toinen kyllästyy ajallaan" Eli älä enää vastaa, vaikka tulis millasia haukkuja.

• Ei, vaan kysymys kuuluu: Miksi annat tehdä noin? Miksi alennut kuuntelemaan tuollaista? Etkö itse arvosta itseäsi? Nautitko kuitenkin pohjimmiltaan hänen huomiostaan?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      80
      1965
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1270
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe