Tapasin viime kesänä kiinnostavan jätkän. Olemme molemmat nuoria aikuisia, mutta kuitenkin täysi-ikäisiä. Halusin tietenkin tutustua tähän jätkään paremmin ja aloin ehkä tuputtaa itseäni hänelle liikaa. En nyt tietenkään itseäni sillä "ota minut, ota minut" -tyylillä tuputtanut, mutta puhuin hänelle paljon ja ehkä vähän liikaakin. Luovutin lopulta kun kyseisen jätkän suunnalta ei tullut kun pari kohteliaisuutta. Unohdin koko miehen syksyn aikana. Kesän jälkeen tyylini muuttui ehkä astetta naisellisempaan. Leikkasin hiukseni uudeksi, aloin käyttää naisellisempia vaatteita ja panostin ulkonäkööni enemmän vain itseni vuoksi, koska olin aina kadehtinut sellaisia naisia. Nyt muutama viikko sitten alkoi tämä mies puhua minulle facebookissa ja kommentoida kuviini kohteliaisuuksia. Tietenkin olen kiinnostunut, mutta pelkään että tuputan itseäni liikaa. Miten menetellä? Onko mitään vinkkejä?
Miten menetellä tämän miehen kanssa?
lady,.
1
141
Vastaukset
- drmd2145
Luulet, että tuputat itseäsi liikaa, tuskinpa vain. Pelkäät vain liikaa mitä muut ajattelevat ja torjuntaa. Elämässä pitää uskaltaa, että saa mitä haluaa. Vaikuttaa lisäksi, että mieskin on kiinnostunut. Pitäis jonku ravistella teitä molempia että tulette järkiinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462