Olemme olleet nyt puoli vuotta yhdessä ja kuukausi ollaan asuttu saman katon alla.
Ennen seurustelumme alkamista mieheni ei ollut tutustunut seksiasioihin ollenkaan (eli neitsyt) ja olin hänen ensimmäinen kertansa.
Eka kerta sujui hyvin ja sinä viikonloppuna seksiä riitti jokaiselle päivälle. Ehkä vähän liian usein omaan makuun, maanantaina oli uupunut olo mutta itselle jäi hyvä mieli ja niin myös miehelle.
Seksi väheni roimasti. Harrastamme sitä ainoastaan minun aloitteestani ja tätäkin tapahtuu ehkä kerran viikossa/kahdessa. Kysyin suoraan, että miksi näin ja vastaukseksi sain, että miehelleni seksi ei ole tärkein asia parisuhteessa. Häntä ei haittaisi vaikka seksiä ei olisi ollenkaan ja haluaisi sen ennemmin tapahtuvan itsestään. Eli niin, että kumpikaan ei tee aloitetta vaan se tapahtuu itsestään eikä hän halua harrastaa seksiä pelkän mielihyvän takia.
Tämä on minulle ongelma. Itse olen hyvin seksuaalinen nainen ja tämä on elämäni ensimmäinen seurustelusuhde jossa olen. Seksi on hyvää silloin kun sitä tässä parisuhteessa saa ja siksi haluaisinkin sitä enemmän.
Pointti oli kai se, että miten saisin miehen kiinnostumaan seksistä enemmän? Hän ei suostu kertomaan mitään tietoja siitä, mikä hänet saa kiihoittumaan koska "seksiä ei harrasteta huvin vuoksi". Vai pitäisikö minun rauhoittua ja keksiä jotain muuta tekemistä? Tuntuisi tyhmältä jättää tuo mies kun kaikki muu on hienosti ja sujuu mutta seksi on niin vähäistä että tulee turhautunut olo.
Toivottavasti tästä nyt saa jotain selvää.
Mies ei ole yhtä kiinnostunut seksistä kuin minä
2
154
Vastaukset
- Ei nimimerkkiä
"Tuntuisi tyhmältä jättää tuo mies kun kaikki muu on hienosti ja sujuu mutta seksi on niin vähäistä että tulee turhautunut olo."
Tuntuu tyhmältä, mutta se on yksi elämän isoimpia asioita, samaa luokkaa kuin se, haluaako lapsia vai ei.
Teissä ei ole mitään vikaa, eikä kummankaan tarvitse muuttua. Mutta tämä yhteensopimattomuus on hyvä tunnistaa aikaisessa vaiheessa ja tehdä siitä oikeat johtopäätökset. Teillä on molemmilla onnea sikäli, että teillä suuntaukset menevät noin päin; kummallekin on tarjolla miljoonittain mahdollisia sopivia kumppaneita.- Löydät sopivan
Aamen. Edellinen vastaus kiteyttää täydellisesti koko totuuden. Siihen ei ole mitään lisättävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560