Läheisyys ja seksi puuttuu.

johannes100

Parisuhteemme on kestänyt kaikkineen noin 3 vuotta. Olemme olleet aviossa 6kk. Aluksi seksi oli kivaa ja monipuolista. Mutta pari kuukautta avioitumisen jälkeen vaimoni ei enää halua käyttää e-pillereitä, kondomia tai muutakaan ehkäisyä. Eli emme ole harrastaneet seksiä pitkäääään aikaan. Miten naisen mieli voi muuttua niin totaalisesti? Ehkä suurin ongelma on että hän haluaa lasta heti ja minä en vielä halua. Hän on työtön ja minä käyn töissä. Tunnen olevani umpikujassa. Parisuhteessamme ei ole läheisyyttä eikä hellyyyttä. Minä haluaisin halata ja suukotella sekä katsoa välillä tv:tä vaimo kainalossa, mutta hän vastustelee, eikä halua vastaanotta tai antaa hellyyttä tai läheisyyttä. Voisiko asia olla vain siitä kiinni että en halua lasta vielä hänen kanssaan? Olen kyllä sanonut hänelle että kahden vuoden päästä haluan lasta (johtuen työni luonteesta) Olenko liian vaativa kun pyydän odottamaan, mutta silti haluaisin seksiä. Tosin haluan myös antaa hellyttää ja läheisyyttä, mutta hän ei halua vastaanottaa. Olemme keskustelleet asiasta, ja hän sanoo että hänellä on kaikki hyvin, mutta en silti ymmärrä käytöstä. Voisiko joku nyt kertoa, että miten pääsisimme tasapainoiseen avioelämään.

25

808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mk

Suhteenne on tullut tiensa päähän jos aviopari on noin lyhyen liiton takia harrastamatta seksiä parikuukautta ja ole mies ja sano että tämä ei toimi ja kun naisesi on työtön niin teeppä vielä avioehto ettei tartte tutrhasta maksaa. Kyllä naisesi ensin pitäsi hommata vakityöpaikka ennen kun lapsia tekee koska aika vaikeata on lapsen jälkeen sitä duunia saada ja voi olla että elätät naisesi loppuiän kun tottuu siihen että mies maksaa kaiken niin eihän silloin naisen tarvitse töihin mennä ja ei lapsia ennnen 35 v ikävuotta että kerkiää kaikkea tekemään.

• 15

Näin kokemuksesta viisastuneena sanoisin että vaimosi hakee vain vakaata ja turvallista elättäjää itselleen ja tuleville tenavilleen.
      Sen laatuisesta naistyypistä on kyse.
      Sinuna perääntyisin takavasemmalle jos tuollainen ei ole ykkös-sijalla elämässäsi.

• Normaalia elämää

"vaimosi hakee vain vakaata ja turvallista elättäjää itselleen ja tuleville tenavilleen. Sen laatuisesta naistyypistä on kyse."

Puhut kuin olisi kyse kieroilusta. Tätä naista, niin kuin meitä kaikkia, ohjaavat alitajuiset vaistot. Kysyjän vaimo on ollut aidosti innostunut seksistä ihastumisvaiheessa; seksi tuppaa kiinnostamaan useimpia naisia niin kauan, kun suhde etenee (ihastuminen, kihloihin, naimisiin, asunto, lapsia). Jos eteneminen takkuaa, seksihalukin häviää.

Seksi-into melko varmasti palaa, kun lapsia aletaan tehdä, ja häviää sitten lasten synnyttyä taivaan tuuliin (kunnes aletaan etsiä jo seuraavaa siippaa).

Jotta miehet eivät tästä perusnaismallista hirveästi närkästyisi, muistetaan, että perusmies hakee naisestaan vain säännöllistä seksiä.

Nuori mies, kun vietät elämäsi parasta aikaa nuorikkosi kanssa, ymmärrä, että se kaikki kertyy velaksi. Kun lapset syntyvät, velanmaksu alkaa ja kestää vuosikymmeniä.

• 12
        Normaalia elämää kirjoitti:

"vaimosi hakee vain vakaata ja turvallista elättäjää itselleen ja tuleville tenavilleen. Sen laatuisesta naistyypistä on kyse."

Puhut kuin olisi kyse kieroilusta. Tätä naista, niin kuin meitä kaikkia, ohjaavat alitajuiset vaistot. Kysyjän vaimo on ollut aidosti innostunut seksistä ihastumisvaiheessa; seksi tuppaa kiinnostamaan useimpia naisia niin kauan, kun suhde etenee (ihastuminen, kihloihin, naimisiin, asunto, lapsia). Jos eteneminen takkuaa, seksihalukin häviää.

Seksi-into melko varmasti palaa, kun lapsia aletaan tehdä, ja häviää sitten lasten synnyttyä taivaan tuuliin (kunnes aletaan etsiä jo seuraavaa siippaa).

Jotta miehet eivät tästä perusnaismallista hirveästi närkästyisi, muistetaan, että perusmies hakee naisestaan vain säännöllistä seksiä.

Nuori mies, kun vietät elämäsi parasta aikaa nuorikkosi kanssa, ymmärrä, että se kaikki kertyy velaksi. Kun lapset syntyvät, velanmaksu alkaa ja kestää vuosikymmeniä.

Siinäpä se kaikessa karuudessaan sitten olikin ja lopputulos näkyy äijien katkerana vinkumisena tällaisilla saiteilla. Kusetuksen makua vaffasti ilmassa.

• mieti vaimoasi

Naisesi haluaa lapsen ja vain ja ainoastaan sen lapsen. Kun menitte naimisiin, oli se ainakin hänelle merkki siitä että nyt aletaan perustaa perhettä. En tiedä mitä olette puhuneet ennen häitä, mutta ainakin nainen on itse tämän asian näin varmaankin miettinyt.

Jos haluat liittosi pelastaa, alat tehdä niitä lapsia nyt etkä vasta parin vuoden päästä. Muuten on ero edessä. Miehen näkökulmasta koskaan ei ole sopiva hetki tehdä lapsia. Aina on joku este, raha, työ, ura, työttömyys jne. Naiselle mikään noista ei ole este, jos hän oikeasti haluaa lapsia.

Puhun kokemuksesta. Menin naimisiin ja olin sanonutkin miehelle, että se on sitten niin että aletaan yrittää lapsia. Miespä perääntyi ja lopulta minä jäin ilman lapsia ja erokin tuli sitten lapsettomuuden takia. Jäin siis ikuisesti lapsettomaksi katkeraksi vanhaksi bitchiksi. Sellaisenko haluat vaimostasi? Mietipä asiaa hänen kannaltaan. Hän on työtön, mitä sitten. Nyt on hyvä hetki aloittaa yritys lapsenteosta. Tajuatko ollenkaan miehenä, että lapsia ei noin vain tule? Jos yrityskin aloitetaan vasta vuosien päästä, voi olla liian myöhäistä selvittää missä vika jos katseesta ei tulekaan paksuksi..Lapsettomuushoidot on aika helkutin kalliita. Niihinkö haluat? Onko sinulla niihin sitten aikanaan rahaa?

Siis naisena sanon sinulle nyt ihan vakavissani, että jos sinä et voi naisellesi antaa sitä mitä hän elämässään eniten haluaa niin tulette päätymään eroon tai hän pettää sinua etkä ehkä voi olla varma onko lapsi aikanaan sinun. Kunpa itselläni olisi ollut rahkeita lähteä heti perumaan avioliitto kun näytti siltä, että emme olleet samalla sivulla tässä elämässä, nyt minulla voisi olla se 3 tervettä lasta ja omakotitalo. Mutta ei, minulle ei jäänyt mitään. Lapsia joo, ei tule enää edes adoption kautta.

Että elämän realiteetit kannattaa nyt pitää mielessä. Lasten saanti on todella lahja eikä se onnistu tosta noin vain. Useat pariskunnat yrittävät niitä oikeasti vuosia, jopa 10vuotta onnistumatta. Hoidoilla tai ilman, mutta jos hoitoihin joutuu menemään, on se kallista. Kunnallisella puolella hoitoja saa kai 37ikävuoteen saakka, mutta se on monen vuoden prosessi sekin. Ensin tutkitaan yksi vuosi, toisena vuotena yritetään inseminaatiolla, sitten vasta pääsee rankempiin hoitoihin. Kolme vuotta voit laskea siihenkin prosessiin. Ennen kuin sinulla on elävä lapsi sylissä, jos on, koska kukaanhan ei voi tietää oletteko te edes hedelmällisiä. Joten jospa aloittaisitte yrittämisen ja jos se ei sitten onnistu, menette tutkimuksiin yrityksen alettua vuoden yrittämisen jälkeen.

Vielä sellainen asia: minä en halunnut elätettäväksi. Halusin olla töissä koko ajan, vaikka lapsia olisi tullut. Minusta tuli elätettävä, koska ei ollut töitä ja ei ollut lapsiakaan. Olisin mieluummin nauttinut äitiydestä kun se oli mahdollista, silloin kun töitä ei kerran ollut. Töitä saa lapsen saanutkin, mutta 40vuotiaana lapsen saanut on vaikeammassa asemassa. Tiedoksesi vielä se, että jo 30vuotiaana naisen hedelmällisyys on alkanut laskea.

• vast. kysym.

Olet liian vaativa.

• Kipe...

Toi on kyllä jännä tapa saada lapsia! Eli uhkailemalla erolla tai pihtaamalla seksiä "pakotetaaan" mies johonkin ratkaisuun. Myönnän kyllä miehenä, että miehen näkökulmasta se oikea aika lapselle ei ole kai koskaan juuri nyt, eli se asia tarvitsee pientä painostusta naisen suunnalta, mut mielestäni seksi lakko tai jatkuva riitely/ero ei ole oikea tapa painostaa. Ja toi aloittaja jamppahan sanoi että parin vuoden päästä olisi sopiva hetki. Mielestäni se olisi ihan kohtuullinen aika odottaa vaimollekin!(pitäkää siitä sovitusta kiinni).

• isyyskysymys

Arvatenkin mies ennen häitä höpötti: "sitten kun ollaan naimisissa niin lapsiakin saa ruveta tulemaan" ja nyt, kun lupaus on lunastettava, mies keksiikin että kyllä muuten mutta työnantajalle sopii paremmin kahden vuoden päästä.
        Epäilen siis että tuore vaimo tuntee itsensä petetyksi. Hän on edelleen se sitku-elämään pakotettu kodinhoitaja ja seksikumppani, jonka suuri unelma kuitataan parilla vähättelevällä lauseella. Ei ole miehen todellakaan pakko antaa lasta vaimolle, ja tähän mielestäni on ihan sopiva vastaveto tuo ehkäisystä kieltäytyminen. Sisukas nainen. Luultavasti mieluummin vaihtaa miestä kuin jää kiltisti odottamaan koska herralle sopisi e-pillereistä luopuminen.
        Paljon on kiinni siitäkin, minkä ikäisiä olette, nainen varsinkin. Jos noin kolmenkymmenen, niin mies on väärässä.

• mamma oon
        isyyskysymys kirjoitti:

Arvatenkin mies ennen häitä höpötti: "sitten kun ollaan naimisissa niin lapsiakin saa ruveta tulemaan" ja nyt, kun lupaus on lunastettava, mies keksiikin että kyllä muuten mutta työnantajalle sopii paremmin kahden vuoden päästä.
        Epäilen siis että tuore vaimo tuntee itsensä petetyksi. Hän on edelleen se sitku-elämään pakotettu kodinhoitaja ja seksikumppani, jonka suuri unelma kuitataan parilla vähättelevällä lauseella. Ei ole miehen todellakaan pakko antaa lasta vaimolle, ja tähän mielestäni on ihan sopiva vastaveto tuo ehkäisystä kieltäytyminen. Sisukas nainen. Luultavasti mieluummin vaihtaa miestä kuin jää kiltisti odottamaan koska herralle sopisi e-pillereistä luopuminen.
        Paljon on kiinni siitäkin, minkä ikäisiä olette, nainen varsinkin. Jos noin kolmenkymmenen, niin mies on väärässä.

Eukko töihin ,,siiten vasta pohtimaan lapsenhankintaa,,Eihän sitä saa äitiyspäivärahaa kuin minimaallisesti jos ei ole töissä raskausaikana..Ei ole oikein kirstää tuolla lailla miestään seksittömyydellä.Asiasta on keskusteltava vakavasti tai teille tulee ero varmasti.

• 1 + 2 = 3
        mamma oon kirjoitti:

Eukko töihin ,,siiten vasta pohtimaan lapsenhankintaa,,Eihän sitä saa äitiyspäivärahaa kuin minimaallisesti jos ei ole töissä raskausaikana..Ei ole oikein kirstää tuolla lailla miestään seksittömyydellä.Asiasta on keskusteltava vakavasti tai teille tulee ero varmasti.

Näin on, eikä vaimolla ole työpaikkaakaan minne palata äitiysloman jälkeen. mun vaimo on ollut yli 10 vuotta kotona kun ei ollut töitä eli eletään vain mun tuloilla. Arvaa itkettääkö kun muut perheet ovat Thaimaassa nyt hiihtolomalal ja me käkitään kotona.

• Ei nimimerkkiä
        1 + 2 = 3 kirjoitti:

Näin on, eikä vaimolla ole työpaikkaakaan minne palata äitiysloman jälkeen. mun vaimo on ollut yli 10 vuotta kotona kun ei ollut töitä eli eletään vain mun tuloilla. Arvaa itkettääkö kun muut perheet ovat Thaimaassa nyt hiihtolomalal ja me käkitään kotona.

Systeemissä vika, jos ei työhaluinen ja -kykyinen kelpaa. Onhan se ihme juttu, jos pitää ensin huijata joku työnantaja palkkaamaan, jotta voi sitten olla töistä pois muutaman vuoden.

• äiti3x

Jos olette ennen häitä sopineet lasten hankkimisesta ja sitten perut puheitasi, niin ymmärrän vaimoasi. Hän kokee tulleensa petetyksi ja syystä. Ja jos ikääkin on niin kannattaa tajuta ettei niitä lapsia välttämättä niin vain tehdä. Moni yli 30-vuotias kärsii lapsettomuudesta.

Vain mies voi luulla että vakityöpaikka tarkoittaa, että on paikka mihin palata. Itse olen ollut kaksi kertaa tilanteessa, jossa on siitä vakityöpaikasta saanut tapella ja samaan työhön ei ole päässyt enää takaisin. On yritetty laitonta irtisanomistakin.

Nyt kun töitä on vaikea saada mikä olisikaan järkevämpää kuin perustaa se perhe nyt. Eipähän kulu ansiosidonnainen ja teille miehille tiedoksi, että se äippäraha lasketaan siitä viimeisestä duunista tai valmistuneesta verotuksesta. Ei työttömyydestä rangaista.

Jospa juttelette asiasta ja sinä menet puolitiehen vastaan sanelematta milloin sinulle sopii tehdä niitä lapsia? Sitä kutsutaan kompromissiksi.

• johannes100

Ennen häitä on ollut kyllä tiedossa, että ei vielä lasta... Tiedän kyllä että nykyään ei välttämättä ole "vakityöpaikkoja" Itsekin teen kahta työtä, aina tilanteen mukaan... Olen myös hyväksynyt sen ettei sitten seksiä pitkään aikaan (eli pariin vuoteen). Katotaan nyt sitten miten tässä käy tulevaisuudessa..

• Sorvankylä

Typerryttävä "ongelma". Miten te oikeasti voitte olla niin tyhmiä, että te ette pysty KESKUSTELEMAAN tästä keskenään ja SOPIMAAN asiaa. Miten te kuvittelette, että te pääsette elämänne läpi tässä avioliitossa, jos teillä ei ole alkeellisimpiakaan kommunikaatiotaitoja. Toinen typerys pihtaa seksillä ja toinen sanoo, että
      ei sitten. Mahtavaa ongelmanratkaisutaitoa... Ja ei, retoriset kysymykset eivät tarvitse kysymysmerkkiä.

• 20 + 10

"Miten te kuvittelette, että te pääsette elämänne läpi tässä avioliitossa, jos teillä ei ole alkeellisimpiakaan kommunikaatiotaitoja."

Ei meilläkään ole koskaan ollut juuri minkäänlaista kommunikaatiota tärkeistä asioista, mutta kimpassa on oltu 30 vuotta eikä ole mitään aikeita erota.

• johannes100

No kiva että sulla onnistuu keskustelu niin hyvin ja pääsette aina sopuun. Kyllähän sitä aina omasta mielestä on hyvä keskustelemaan ja sopimaan, mutta kun tilanteet on eri henkilöiden kanssa erilaisia...

• mk

Olisit ennen naimisiin menoa laittanut faktat pöytään niin olisit nähnyt kuinka sitoitunut naisesi olisi avioliittoon ja jos ei noin avioliiton alussa ruvetaan seksistä rutiseen niin ero on edessä vuoden päästä. Älä anna naisesi pompottaa sinua vaan ole mis ja jos ei seksiä tule niin sitähän saa muualtakin. Nainen on työtön ja haluaa susta elättäjän ja kun lapsi tulee niin se on sitten siinä. Teeeppä avioehto puolisosi kanssa ettei turhasta tartte erossa maksaa että sileen.

• johannes100

Kyllä faktat oli tiedossa hänellä, mutta ehkä ei sitten tarpeeksi tarkasti.. Avioehto on tehty jo aikoja sitten.

Kummallista että hän antoi minulle nyt "luvan" että voin mennä hakemaan seksiä muualta.. Nyt en kyllä ymmärrä että mitä vaimoni mielessä liikkuu..

• vaimo parka

Mitäpä jos ottaisitte avioeron samantien? Antaisit vaimollesi ainakin mahdollisuuden saada lapsia jonkun toisen kanssa. Epäilen enemmän, että vaimosi on masentunut ja jos sinä et aviomiehenä häntä tunne tai tuota tunnista niin et tosiaan ole hänelle se oikea. Liittonne perustuu kaikin puolin valheelle, siltä tuo nyt alkaa kuulostaa. Vaimo hoitoon ja eropaperit vireille? Sinä kuvittelit sanoneesi tarpeeksi selvästi, että lapsia et halua, vaimo kuuli sanasi ehkänä, kyllänä tai muuten vain hän ajatteli, että taivut kuitenkin. Mistä sen tietää. Sinun tehtäväsi aviomiehenä on antaa vaimolle se mitä hän haluaa, joko eroamalla jolloin hän voi saada lapsen jonkun toisen kanssa tai sitten tekemällä lapsia. Ei se sen kummempi tilanne ole. Kumpi siis rakastaa enemmän? Sinä antamalla lapsen vai naisesi luopumalla omasta haaveestaan? Voin sanoa, että minä en usko enää yhteenkään parisuhteeseen, jos ihmiset ovat noin itsekkäitä kuin sinä avioliitossaan! Minkä takia menit naimisiin??

• 10 + 11

"Kumpi siis rakastaa enemmän? Sinä antamalla lapsen vai naisesi luopumalla omasta haaveestaan?"

Heität tuon aika kevyesti. Olen samaa mieltä siitä, että lapsiasia on eron arvoinen, mutta lasta ei "anneta", ikään kuin kyseessä olisi ruiskaus ja se siitä.

Lapsi on raskas vastuu, joka muuttaa koko loppuelämän aivan toisenlaiseksi. Lasta ei pidä tehdä, elleivät molemmat vanhemmat tunne kykenevänsä tuota vastuuta kantamaan.

• johannes100

Joo, minä voin ehkä olla itsekäs, mutta tuossahan joku sanoi todella osuvasti.
        ("Lapsi on raskas vastuu, joka muuttaa koko loppuelämän aivan toisenlaiseksi. Lasta ei pidä tehdä, elleivät molemmat vanhemmat tunne kykenevänsä tuota vastuuta kantamaan.")

Eli en halua tulevalle lapselleni epävarmaa perhettä, kyllä asiat pitää olla hoidossa ennen lasta. Tuolla kylillä liikkuu niin paljon lapsia ilman että vanhemmat välittää niiden menoista. Minun vanhemmat piti minusta aina huolta ja olivat läsnä (vaikka heillä on neljä lasta) Ehkä minä haluan antaa lapselleni vähintään yhtä hyvän tulevaisuuden, mutta nykyaikana kaikkia ei näköjään voi saada..

Rakkaudesta menin naimisiin, mutta kyllä elämästä silti pitää ottaa vastuu.
        Ja kyllä, tavallaan olet oikeassa, minä olen oikeassa, vaimoni on oikeassa, ei tässä ketään syyttämään aleta. Kaikille pitää antaa mahdollisuus, joskus se myös tarkoittaa eroa.

• Pekka neuvoo

Tyypillinen lapsen hankinta kiristys naiselta. Seuraavana hän sanoo ruvenneensa syömään e-pillereja ja kas kummaa ehkäisy pettää. Suosittelen kumin käyttöä seksissä ja seksi/läheisyys kiinnosta, niin ikävä kyllä sinun on lähdettävä parisuhteesta.

• kohta eronnut

kokemuksesta voin kertoa, että jos vaimoke noin pian alkaa kiristämään seksillä saadakseen haluamansa, ei loppua tule koskaan. tärkeistä asioista tulee pystyä keskustella avoimesti.

meidän lapset ovat hienoin asia, mitä minulle on eläessäni tapahtunut. rehellisesti sanottuna hankintahetkellä en ollut aiheeseen valmis. lapsia en kadu, vaimon käytös v.tuttaa vieläkin. saatuaan muksut, mikään ei muuttunut parisuhteessa paremmaksi. vaimo sai trophy-lapset ja muu kuin niiden kanssa ostoksilla käynti ei tunnu kiinnostavan.

summeeraus: jos tärkeistä asioista ei voi keskustella, ei liitolla ole tulevaisuutta.

• johannes100

Siis parisuhteenne ei muuttunut paremmaksi lapsien jälkeen? Sitä en ole tullutkaan ajatelleeksi... Eli minullekkin voi kaydä samoin.. Tämä laittoi nyt kyllä ajattelemaan vakavasti. Kuvittelin ennen että lapsien jälkeen parisuhdekin parantuisi..

• --------------------
        johannes100 kirjoitti:

Siis parisuhteenne ei muuttunut paremmaksi lapsien jälkeen? Sitä en ole tullutkaan ajatelleeksi... Eli minullekkin voi kaydä samoin.. Tämä laittoi nyt kyllä ajattelemaan vakavasti. Kuvittelin ennen että lapsien jälkeen parisuhdekin parantuisi..

Siis lapsi jotenkin paikkaisi huonon parisuhteen? Yhtä naurettavaa kuin vanha sanonta, että lapsi tuo leivän tullessaan.

Uskomatonta mitä kaikkea ihmiset on valmiita uskomaan. Kuralla olevaa parisuhdetta ei saa paikatuksi millään tenavalla. Ensin saattaa jopa hetken vaikuttaa siltä mutta kun uutuudenviehätys katoaa ja jäljellä on rääkyvä sinappikone ja ne samat kaksi ihmistä jotka eivät ennen lisääntymistäkään tulleet hyvin juttuun niin lopputulos on aika helppo arvata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1985
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      113
      1708
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1296
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      610
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe