minusta on rasittavaa kun lihavia syrjitään aina itsekkin olen lihava ja ikävää on se kun mut jätetään asioiden ulkopuolelle lihavuuden takia
onko se oikein syrjiä lihavia?
miksi aina lihavia syrjitään varsinkin suhteessa ????
14
528
Vastaukset
- 13
Eihän se tietysti oikein ole mutta ainakaan itse en voisi kuvitellakaan olevani suhteessa saatika harrastavani seksiä lihavan naisen kanssa.
Eihän tuossa tietystikään mitään järkeä ole mutta niin se vain on, ihminen on loppupeleissä viettiensä orja, varsinkin mies. - 233333333232
Ihminen ei voi sille mitään ketä kohtaa hän viehätystä. Jotkut pitävät tuhdeista ihmisistä, toiset taas ei.
Tässä yhteiskunnassa suositaan enemmän hoikkia kuin lihavia. Se on tottakai väärin, mutta sille ei voi mitään.- khalaash2012
minulla ei ole mitään lihavampia ystäviä vastaan. Parisuhde on sitten asia erikseen itse hoikkana naisena en halua litistyä miehen alle. Ei se jos muutama kilo mutta jos sitä mahaa on kertynyt niin voi mies etsiä itselleen pullukan naisen.
- ...
Valitse ystävät ja mies oikein, eihän siinä muuta. Kaikkien ei pidäkään kelvata sinullekaan.
- Näin se menee
Lihavat on etovia. Lihavat on hikisiä ja nihkeitä, haisee.
Kun ajattelen sitä tympeetä omituista hapanta hajua kun lihava riisuu alusvaatteet!
Uhhh!!! Kaikki ne poimut ja läkismakkaroitten alustat; miten ne hautuu väkisinkin ja alkaa haista!
Ei siinä suihkut ja pesut auta, ehkä hetken mutta sitten se on ennallaan. Ei siitä vaan mihinkään pääse. Ja kyllä kai aika harvan silmälle lihava ihminen on mitenkään esteettinen näky? Tai seksuaalisesti haluttava?
Vaikka olis miten kiva ja hieno ihminen, se ruumiillinen puoli vaan painaa vaakassa melko paljon!
Kaverina kai vielä menee, kun ei tarvi koskea! - Casper55
Minä kyllä pidän lihavista ja rehevistä naisista.
- mis_xxl
itse olen xxl kokoa mutta väärin se on kun syrjitään ja huonosti kohdellaan eihän kaikki naiset voi olla hoikkia yleensä lihavat saavuttaa jotain se on hienoa nähdä miten jotkut on laiduttanut paljon taikka on silti hyvässä kunnossa vaikkei laihdukkaan
- ghgfhfgh
eihän kaikki naiset voi olla hoikkia....kerro ykski syy miksei vois olla? ketähän mahdat lihavuudestasi syyttää. Jumalaa?
- itseppä inhoon
lihavia ukkoja!
Oma ukkokin on 130 kg/178cm!
Mutta se mahan löllötys!
Voi itku, lihonut muutamassa vuodessa yli 30kg kun vain ajaa autoa työkseen!
Ja syö aina grilleillä!
Ja tullut jo diabetes ym ihratauteja!
Itse olen n. 60 kg pituuteni suhteen ok!
Tukehdu siinä alle ....I.m go away soon!
- Jänistä kivempi
Ei-mutta minkäs sille saa. En voinut kuin laihduttaa itseni ihmisen näköiseksi. Enkä kyllä kadu. elämä on muutenkin helpompaa-eipä tarvi hikoilla kesäsin pas**lla istuessa, ja kengissäkin ne solmut tulee SUORAAN eikä sivulle.
Olihan se toki huvittavaa jälkikäteen ajatellen "polkasta" niitä muijia, jotka aiemmin sanoivat ne klassiset "sää oot ihana ihminen, mutta ollaan vaan kavereita"-sanat. Sen jälkeen itse pääsi sanomaan ne samat sanat-hiukan se kyllä meinasi naurattaa-naamasta varmaan näki. - Helpme!!!!!!
Lihava ON vastenmielinen.
Ainakin 99% ihmisistä on samaa mieltä. Sitten on nämä joilla on joku ihme fetissi läskiin, mutta se on kyllä aika harvinaista.
Muistan yhden naisen jota tanssitin, oli nuori ja ihan ok näkönen muuten, mutta aika tuhdissa kondiksessa! No ajattelin että shit au, yksi tanssi nyt sinne tai tänne. No se oli tango ja piti ottaa kunnon ote partnerin selkäpuolelta, ja oksennus meinasi tulla kun tuntui että käsi upposi rannetta myöten läskiin!!
Siis SELKÄpuolella! Mitä sitten mahassa tai muualla olisin varmaan uponnut ja tukehtunut sinne läskiin jos oltais sänkyyn asti päädytty!
Niin että kiitos mutta ei kiitos!!!!! - läski 36 v mies
Mul on 8 kg ylipainoo. Eli olen vi.tun läski mies enkä saa naista sen takia.
- misxxl xxl
niinpä yleensäkin lihavia syrjitään kun lihava eikä olis mittään jännää jos kaikki olis laihoja ja jotkuhan on synymästä asti isokokoisia
eikä sillekkään voi mitään jos ei vain jaksa aina töitten jälken lähteä lenkille jos ei varsinkaan asu kaupungissa mulla menee ainakin 2-3 työmatkoihin jo aikaa eikä siinä ehi enään paljoa mitään ehdi tehdä kun taas täytyy lähteä töihin 8-12 päiviä jne - oppeliini
Voisikohan syynä olla se että jokaisen tietäessä lihavuutteen liittyvät terveysongelmat, alitajuntaisesti vieroksuu ylipainoisia heidän haluttomuuteensa omaa terveyttään kohtaan.
Tuo taas johtaa (alitajuntaiseen) viestitykseen haluttomuutta välittää omasta terveydestä tai muistakaan elintärkeistä asioista.
Ylipainoinen ihminen saattaa olla 100% täydellinen kaikissa tekemisissään ja ajattelutyylissään mutta tuo 3 sekunnin ensivaikutema (jos se on tokkäävä) on hyvin vaikea muuttaa.
On yhdyskuntia ja maita joissa lihavuutta pidetään rikkauden ja kunnioituksen merkkinä! Länsimaat eivät kuulu niihin. Johtuneeko se ihmisten tietoisuudesta mahdollisista terveysriskeitä vai mistä? Go figure.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1491816- 1731343
- 230815
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 61735
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349581