onko syytä epäillä, että poikaystävä pettää?

hämmentynyt :(

eli siis, olemme olleet nyt poikaystäväni kanssa yhdessä yli 8kk. rakastan häntä, mutta mä oon huomannu, että se on jotenki vähän muuttunu sen jälkee, ku me ollaan menty yhteen. poikaystäväni exäkin riivaa tuota... kyselen aina joskus, että onko hän minkäänlaisissa väleissä exänsä kanssa. kerran olimme kaveriporukalla kaupungilla, ja olin hänen kainalossaan. sitten hän alkoi katsella kännykkänsä tekstareita, ja huomasin, miten siellä oli tekstareita hänen eksältään. yhessä luki jotain, että eksä olisi kiinnostunut saamaan hänet takaisin, ja rivoin sanoin oli minua siinä nimitellyt. pian poikaystäväni sen laittoi pois, sillä jotenkin 'säpsähti' minun vilkaistessa nopeaa. sitten tuo vaihtoi nopeasti puheenaihetta muiden yli, ja päädyttiin mäkkäriin porukalla, mutta meikä ei saanut tätä oikeen mielestä.
sitten kerran puhelimessa otin tämän puheeksi, hieman vältellen tietysti, kyselin onko tuo ollut eksänsä kanssa vapaa-ajalla yms. tuo kieltää asian, ja sanoo, ettei ole minkäänlaisissa väleissä kyseisen naikkosen kanssa ollut. sitten hän lopettaa puhelun silleen yhtäkkiä, 'mut mun pitää nyt mennä, moikka, mä rakastan sua, pupu'. ?!
sitten tänään sain tekstareita kavereiltani, että hän oli jutellut kyseiselle tytölle ja ollut tuon kanssa. kysyin tästä taas häneltä, mutta sanoi samaa - ei kuulemma minkäänlaisissa väleissä naisen kanssa ole ollut.
onko syytä epäillä, että oma kulta olisi käynyt vieraissa? )= kerran tuo oli puhunut jotain, että naikkonin oli hänelle jotain ehdotellut, mutta poikaystävä oli kuulemma vain kieltäytynyt.
mitä tässä nyt pitäisi tehdä ja miten suhtautua asiaan?! hermostuu tässä rauhallisinkin ihminen pikkuhiljaa!!

15

1313

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nurrrse

Tuosta on tosi vaikea sanoa, onko hän pettäny sua. Miten hän on muuttunut sen jälkeen, kun olette menneet yhteen? Kun hän säpsähti sinun nähtyäsi tuon tytön viestin, ehkäpä hän vaan pelästyi, että loukkaantuisit.

• hämmentynyt :(

hän on alkanut kyseemään enemmän, että olenko vielä kiinnostunut ja olenko itse käynyt vieraissa. hänestä on lähiaikoina tullut myös välinpitämättömämpi, kohtelee jotenkin huonommin. mutta eniten mua tässä pelottaa, että se on suostunut siihen eksän ehdotteluun, vaikka muuta mulle väittääkin. jotenkin ahistaa, kun ite en ikimaailmassa mitään sellaista tekisi, niin huoli on suuri. :(

• Heippa!

Jos sulla on herännyt epäilys, niin ikinä et pääse siitä tunteesta ikävä kyllä eroon. Vaikka se kundi vannoisi ja vakuuttelisi, et IKINÄ voi olla 100varma hänestä. Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa, että "varatutkin" äijät lankee aika helpolla kun niille vähän vilkuttaa...

• Kokemuksella

Luottamusta ei saa takaisin vaikka kuinka yrittäisi. Kokemusta on.

• drdeirdre83

Eikö ihminen ole syytön kunnes toisin todistetaan? ;)

Tästä asiasta voi olla montaa mieltä. Onhan olemassa joku syy, miksi exä on exä, eikö niin? Toivotaan että poikystäväsi muistaa sen syyn, eikä vilkuile taakseen enää. Koita kuitenkin muistaa, että pojat haluavat omaa tilaa, älä kysele eksän perään liikaa, muuten hän hermostuu ja oot hänen mielestään ärsyttävä ja mustasukkainen. Aina kannattaa luottaa kumppaniinsa, mutta voi olla hyvä olla valmis pettymyksiin, ettei elä missään pumpulimaailmassa koska ihmiset vaan ovat ilkeitä toisilleen jostain syystä :/

• huonot kokemukset

Kannattaa laittaa tossa vaiheessa ,missä nyt olet,kun olet vasta 8 kk seurustellut ja selvät merkit siitäkin on,että miestä kaduttaa,kun erosi ex-sästänsä,niin kantapäät vasten ja lähteä erisuuntiin,nyt menetät aikaasi turhaan suhteeseen,joka ei taatusti tule korjaantumaan,jos kerran entinen miehesi vaimo jahtaa miestä takaisin,niin jos suhde on ollut pidempi,niin voit olla aivan varma,että suhde ei koskaan tule toimimaan.Kokemuksesta tiedän millasta on erota ja onhan se muavaa aikaa aina sen hetken ,ehkä vuoden,kun saamennä ,kukaan ei kysele missä olet ollut,voit mennä miten haluat,silloin kaikki on niin hienoa olevinaan,mutta ajan kuluessa huomaakin ajattelevansa,millaista oli silloin,kun olin turvallisessa suhteessa edelliseen vaimooni,silloin kaikella oli merkitys,kotona oli joku,joka minua odottti,antoi anteeksi hölmöilyilleni ja hoiti kodinkin aina hyvin,onneksi lapsia ei silloin ollut,että ne olisi pitäneet väkisin yhdessä,nyt olen palannut vaimoni luokse takaisin ja olen oppirahani maksanut,tei tyhmästi,sillä minulla olisi jo silloin kaikki hyvin suhteessa,mutta kaverini olimonet eronneet ja heilläkin oli menokenkä kokoajan menossa ja tunsin itseni kahlituksi kotiin ja kun kaverit soitti,niin enhän minä voinut minnekkään reissuihin lähteä,kun olisi pitänyt lähteä hulluunporoon viikoksi,teikka thaimaahan viikoksi kavereiden mukaan,niin se alkoi suututamaan,niin siksi erosin ja menin porukan mukana kaikkeen mahdolliseen ja mitä siitä oikeastaan sai,yhden suhteen,joka kesti 4 kuukautta ja emme koskaan oleet todelliseti edes valmita siihen,koska en edellistäkään suhdettani ollut käsitellyt loppuunasti,menin vain massan mukana aina,kun lopulta asian ymmärsin,olin onnekas,entinen ei silloin ollut suhteessa hänkään vielä ja sain toisen mahdollisuuden ja onneksi järkeni sanoi,että mene takaisin ja elä kuin miehen kuuluu,pidä huolta naisesta ja huomioi hänen tarpeitansa,muista välillä pienillä lahkoilla,niiden ei tarvitse edes olla kalliita,kun vain huomiot toista ja näytät,että välität hänetä,senkin opin reissullani,että puhuminen on kaiken aapinen,ilman sitä suhde ei tule toimimaan,se koskee molempia,eikä ainoastaanmiestä,illä kun ajoissa alkaa puhumaan mikä oikein suututtaa,niin silloin on mahdollista asia korjata heti,eikä päästää asiaa liian pitkäle,jolloin asiat vain mutkistuu,mutta jun olet vasta noin vähän aikaa seurustellut miehen kanssa,jonka suhde on hiljattain kaatunut ,ehkä siksi,että mies ihastui sinuun,koska kotona kaikki ei silloin tuntunut olevan hyvin,niin nuo suhteet,jotka alkavat joko entisen suhteen aikana taikka liian pian entisestä pidemmästä suhteesta,niin niillä on erittäin huono mahdollisuus onnistua,onhan toki sitäkin,että rakastuu ensisilmäyksellä toiseen niin totaalisesti,että kaikki muu on merkitsemätontä ja kaikki meneekin lopun eämää hyvin,mutta jos jo 8 kk kuluttua alkaa tuommoinen peli,niin tuolla suhteella ei ole tulevaisuutta,itseesi koskee kovemmin,kun suhde tulee aivan varmasti lopahtamaan pian,kaikki ne merkit on jo ilmassa ja onkin enään ajan kysymys,miloin miehesi antaa luteelleen periksi ja kehtaa myöntää tekemänsä virheet ja lopulta uskaltaa palata takaisin kotiinsa,siksi pidä huoli,että et tule raskaaksi ,sillä yksinhuoltajana ei ole helppoa,sillä moni ajattelee ,että kun teen lapsen,niin saan pitää miehenkin,se on harhaa,josta kärsii vielä lapsikin,kun nyt j itse tiedät totuuden,suhteesi ei tule tuonn kanssa onnistumaan pidemmälläjaksolla elämääsi,josain sinulle on hellä uskollinen rakastava mies odottamassa,jonka entiset ei soittele hänelle eikä tekstaile,silloin huomaat millaista on elää suhteessa jossa voi toiseen luottaa sataprosenttisesti ja luottamukseenhan liitto åerustuu,liittoa pitää hoitaa kuin firmaa,se ei toimi,jos kaikki asiat ei ole kohdillaan sitä pitää vaalia,eikä olla pelossa aina ,jos tekstari tulee ,ole ärkevä,lopeta tuo suhde,tuo vaan kuluttaa sinua ja aikaasi,sillä senkin ajan voisit viettää uudessa hyvässä shtessa misä sinun ei tarvitse pyydellä palstoilla neuvoja muilsta,vaan olet omillasi onnellinen miehen joka antaa ja saa sinun rakkautesi.

• eroa hyvä nainen

On todennäköisempää uskoa,että mies pettää,jos vietittelyä on vielä noin pitkän ajan jälkeen,uskoisinmiehn pettävän sinua ja sinä olet siinä sksi,että mie ei uskalla lopettaa suhdetta kanssasi ja jos exällä on toinen mies ,niin häntä peloittaa,jos lopettaa suhteensa sinuun exä ei tee samoin vaan kstaakin hänelle näin petosen,jonka mies teki,kun otti sinut,olet korvike,joka on ilman tulevaisuutta tahtomattasi,ota ja lopeta suhde tai laita suhde ainakin tauolle ja katso miten käy,sovi,jos olemme rakastuneita vielä vaikka 6kk kuluttua jatkamme suhdetta tosissaan,jos olemme löytäneet toisen,niin silloin tiedät,että suhde oli kariutunut joka tapauksessa,miess joka rakastaa,niin jaksaa odotttaa sen 6 kk jakson ilman naista,jos hän sen jaksaa ja näkee sen vaivan,ettei mene vieraisiin ja asutte erillään tuon ajan ja otse et rakastu kehenkään on mahdollista että suhteenne tulee toimimaan,mutta uskoisin jo 2 viikon kuluttua miehesi menneen jo takaisin entisiin kuvioihin entisen naisensa kanssa,miksi hukata elämää huonoon suhteeseen,elämä on lopulta lyhyt tuhlaamiseen,koska kaikki nyt viitaa niin kovin siihen,ettei suhteellanne ole sitä tulevaisuutta,jos olisi mies olisi tehnyt todella selkeästi asian selväksi edelliselle naiselle,ettei noita tekstiviestejä siihen puhelimeen tulisi,siksi tuhlaat aikasi tuohon turhaan suhteeseen.

• fefefefe

Päättelin viestistäsi, että olette vielä aika nuoria, joten poikaystäväsikin on luultavasti vielä epäkypsä, eli hyvinkin mahdollista että ajattelee kyrvällään eikä järjellään.

• nounounounounounou

Kokemuksen syvällä rinta äänellä. Täysin viaton poikaystäväsi ei ole.. Mutta ei välttämättä ole varsinaisesti pettänytkään. Oma mieheni aikoinaan viestitteli, soitteli, chattaili, exien/tyttö puolisten kavereiden kanssa. Kun asiasta jäi kiinni ja kyseli enemmän, hän aina suuttui ja raivosi, vähätteli asiaa ja väitti mun olevan mielenvikainen ja vainoharhainen. Se on perus reaktio ihmisellä, eli hyökkäys on paras puollustus. Sitten kun löin faktaa tiskiin, sanoin että tiedän tasan tarkkaan kenelle on soittanut ja koska, yms. muuttui ääni kellossa, sitten itkettiin, pyydettiin anteeksi ja oltiin niin nöyränä pahoillaan. Eli ei suostunut keskustelemaan aiheesta, jos nätisti kyseli, nauroin ja kielsi kaiken. Kun sitten löin "todisteet" pöytään, alkoi mies laulaan ja kertoi itse kaiken... Mitään ei ollut sattunut ja oikeastaan, ne naiset eivät edes halunneet miestäni, kunhan ystävällisyyttään vastailivat viesteihin. (Kyseessä lapsuus ajan kaveri) Joka tapauksessa, olen ollut suhteessa nyt kohta 5 vuotta, meillä lapsi ja asumme erillämme. Asuimme yhdessä 4 vuotta, nyt viimesimmän erillään.. Kokemuksesta voin sanoa, että jätä se mies, jos epäilet pettämistä tai saat todisteita yms. Muuten mietit koko loppu suhteen ajan, puhuuko mies totta tai voiko häneen luottaa... Tiedän kokemuksesta, se fiilis ei häviä. Vaikka saisi todisteet siitä, ettei mitään ole käynyt, on hän kuitenkin pettänyt luottamuksesi olemalla kertomatta asioista ja mahdollisesti valehdellut missä menee yms. Tätä tapahtui meillä, tapahtui edelleen pari kk sitten, nyt on iso kissa nostettu jälleen pöydälle ja saa nähdä miten jatko menee. Erota en haluaisi mutta en tiedä jaksanko lopun ikääni elää sillä tavoin, etten voi luottaa rakastamaani ihmiseen. Ole sinä fiksumpi, kun teillä ei ole vielä lapsia yms. Uskon itse siihen edelleen, että jossain tuola on miehiä, jotka antavat kaikkensa meidän takia, ovat uskollisia ja täysin rehellisiä. Itse olen liian raukka lopettamaan mitään, mietin lasta ja hyvä isä hän on, vaikkei ehkä kaikista luotettavin kumppani.

• jätäjäkä

Jätä poikaystäväsi niin näet paalaako entisen kainaloon.

• ksjdlfsjdljf

On syytä epäillä. Puhu hänelle ihan rauhallisesti näistä asioista, näytä vaikka tämä kirje hänelle. Nämä asiathan pitäisi teidän saada keskusteluun keskenänne. Ja se on ainut tie miten asiat voivat selvitä, muuten et saa ikinä rauhaa.

• hämmentynyt :(

kiitoksia paljon vastauksista! pisti tosiaan miettimään... kai se on vaan pakko nostaa 'kissa pöydälle' ja ottaa asia puheeksi... tässä on nyt pakko myöntää, etten ole saanut mielenrauhaa tapahtuneen jälkeen, ja voi olla, että menetin luottamuksen koko jätkään.

• RolloMcDollo

Ei. Elä missään nimessä puhu tästä poika ystä vällesi..... Vakoile Häntä ja yritä puhua silleen että saat hänet ansaan. Sano vaikka että se sun ex on ihan nätti. Ja kun poika ystä väsi sanoo tähän joo niin tiedät että hän on pettänyt sinua ja haluaa palata yhteen exänsä kanssa ja voit sanoa että tiedät kaiken ja että teidän suh de on nyt ohi!!!!!!!!1

• kyllä vain.

Kaikki ne pettää ennemmin tai myöhemmin, eli joo, lienee syytä epäillä.

• 10+19

Exä riivaa. Kuinkahan tuokin onnistuu ellei toinen näytä vihreetä valoa. Yleensä siihen annetaan aihetta, siksi ei oikein käsitä näitä "exä riivaa" juttuja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe