Avoliitossa ja ihastunut(ko)?

Onneton amor

Olen onnellisesti avoliitossa, seksiä ja hellyyttä ei puutu. Meillä oli kuitenkin noin vuosi sitten kausi, jolloin riitoja oli enemmän. Tuolloin jollain tavalla kiinnyin tai ihastuin mieheen, joka lohdutti minua ja oli minulle yleensä ystävällinen. Hän sanoi minulle asioita, jotka auttoi eteenpäin juuri silloin. Ajattelin ihastumisen olevan normaalia tuohon vaiheeseen kuuluvaa, luonnollistahan se on ihastua ymmärtäväiseen ihmiseen kun on vaikeaa. Ihastus on välillä laimennut mutta tahtoo aina vaan nostaa uudestaan päätään.. Nyt olen ollut jo vuoden ihastunut vaikka omassa parisuhteessa on nyt kaikki hyvin. Kai se on melko klassista, ystävällinen ja komeakin mies kuuntelee ja lohduttaa naista ja nainen vahingossa menee ihastumaan.

Katkaisin yhteyden kokonaan tähän mieheen joitain aikoja sitten, koska ajattelin että se on helpointa ja kohta unohdan. Vaan nyt kun on kuukausia vierähtänyt yhteyden katkaisemisesta, kaduttaa ja paljon. Mietin vain miten voisin saada vaihtaa hänen kanssaan vielä sanasen tai miten voisin osoittaa haluavani olla ystävä?

Hän on ilmeisesti nyt luullut että eräs yhteinen tuttumme on puhunut hänestä jotain negatiivista minulle ja siksi katkaisin yhteyden. Tahtoisin edes korjata tuollaiset. Joku viesti..? Tuo mies on myös varattu, eli en halua että naisystävä käsittää väärin jos otan yhteyttä.

2

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokenut ja kokeillut

Oletkohan ihan rehellinen itsellesi kun mietit miksi haluat edelleen pitää yhteyttä häneen? Jos kyseessä on pelkästään väärinkäsityksen oikaiseminen voit toki lähettää vaikka sähköpostissa viestin (kirjastosta jos et halua vastausta) ja kertoa totuuden tuttavanne puheista.
      Jos haluat tavata hänet kerrot miehellesi ja hänen vaimolleen ja vältät väärinkäsitykset jos niitä pelkäät. Ellet halua tehdä sitä on ehkä parempi asia silleen.

• kokem...

Lopeta heti. Anna miehen olla rauhassa omassa parisuhteessaan. Mitään korjausviestejä ei tarvita. Älä mene sotkemaan toisten suhteita. Juna meni jo. Jos teidän joskus on tarkoitus tavata se tulee tapahtumaan, kun kummatkin olette vapaita.

Sinä ihastuit siihen tunteeseen, tosiasiassa et tunne koko ihmistä. Hyvää suhdetta ei kannata pilata. Huonossa suhteessa tuollaista voi tapahtua. Lakkaa ihannoimasta jotain, joka ei ole todellista. Typerää haikailla jonkun tuttavuuden perään kun kotona on ihminen, jonka oikeasti luultavasti tunnet ja joka sinua rakastaa juuri sellaisena kuin olet.

Jos otat yhteyttä mieheen, tee se vasta kun olet selvittänyt asiat nykyisesi kanssa. Ystävyys ei onnistu, se on ainakin itsensä petkuttamista. Sitä paitsi, mahtaisikohan nykyisesi sen sallia? Mitäpä jos mietit asiaa siten, että miltä sinusta tuntuisi jos hänellä olisikin sama tilanne..? Saattaa vähän selventää ajatuksiasi. Jos ei tuntuisi pahalta, et rakasta nykyistäsi ja on eron aika?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe