IC-juottolasta pöllitty 27-28 välisenä yönä naisten käsveska.Mukana meni avaimet,
nippu kortteja,kännykkä ym.Tiedätkö jotain tästä pitkänäppiluuserista.Jos,kerro tietosi. Haluaisin tavata tämän "sankarin" kasvotusten.
Varastettu
16
655
Vastaukset
- aggressor
Mikä on IC ?
- 8591
Aivan.Korjaan ,OC-juottolasta,eli baarista pöllitty.
- pro fessor
8591 kirjoitti:
Aivan.Korjaan ,OC-juottolasta,eli baarista pöllitty.
Kiitos selvennyksestä, mutta mikä on OC-juottola?
- 8591
pro fessor kirjoitti:
Kiitos selvennyksestä, mutta mikä on OC-juottola?
Juottola on kapakka tmv. jossa tarjoillaan alkomahoolia humaltuneille. Alkoholilaki muistaakseni kieltää alkoholin tarjoilun humaltumistarkoituksessa ja/tai humaltuneelle.Tämänkin paikan voisi haastaa oikeuteen,koska se rikkoo alkoholilakia tietoisesti.
- veskaveska
Entä jos veska=käsilaukku vaihtui? Eli olisiko baariin jäänyt mahdollisesti jotain toista käsilaukkua?
Näitäkin tapauksia nähty.- 8591
Pöllitty tuolilta.Tosin omakin moka kun ei vahdita tarpeeksi.Luulisi,että sen verran voisi luottaa ettei ihan mistä vaan varasteta toisen omaa.
- kapak oc
oliko siellä rus porukkaa,aika monessa kapakassa kamerat että kannattaisiko kysyä kapakasta,älä ota enää
- soinit
EI, siellä oli vain suhn porukka!
- kikkeliskokkelis
Mitäs pissis vedit perseetolalle. Ihan oikein tollaselle tyhmälle horolle.
- jepjepjep...
ai kapakassa luulis voivan toiseen luottaa ettei kassia katoa????????????? no haloo taas hei!!?? missähän oikein oot asunu kun sun mielest ei baaris rosvota..hhmm. paras paikka varmasti harrastaa moista. ei kukaan tervepäinen jätä kassia tuolille! en ees kirkossa jättäs saati kapakassa! tok tok. ja ei siinä kovin sankaria tarvi,rahapula piisaa. joku sai halvan illan ja ilmaset puhelut..hahhahh. ota enskerralla koko omaisuus kassiis. auton avaimet ,liimaa siihe osote ja merkki lätkä,ja jätä kassiin myös luovari osa..
- Penan kaveri
Se varmaan jäi Penalle kun kävit siellä pumpattavana.
- Pena suuri
Ai kärsä .Löytyi laukku sängyn alta taisi ilmestyä sussulta mikä tuli o.c.stä i.c.llä yöllä meille.Laukku jäi mutta kassini tyhjenivät.Soita misu tiedät kyllä minne.Tavataan vaikka kasvotusten uudelleen.
- Joskus Asiakas
Ei hirveästi nämä tapaukset lisää tämänkään paikan Imagoa kun asiakkailta jatkuvasti häviää ko.paikassa ollessa tavaroita
Toisin sanoen jos Varkaat lisääntyvät myös valvonnan pitäisi lisääntyä jollakin tavalla- 1010101010x
no ei se "juottolan" vika ole jos daamit jättää käsilaukkunsa mihin sattuu. En sitä sano, että ne "hetkeksi jätetyt" käsilaukut pitäisi pölliä, ei tosiaankaan. Mutta jonninmoista vastuuta myös kapakassakävijöille -
Asialla ovat varmaan ählyt, nimittäin veivät viime vuonna veljeni emännältä
teatterissa laukun, mut onneks jäi ähly rysän päältä kii, kun oli laukkua vessassa
tonkimassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483