Varastettu

8591

IC-juottolasta pöllitty 27-28 välisenä yönä naisten käsveska.Mukana meni avaimet,
nippu kortteja,kännykkä ym.Tiedätkö jotain tästä pitkänäppiluuserista.Jos,kerro tietosi. Haluaisin tavata tämän "sankarin" kasvotusten.

16

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aggressor

      Mikä on IC ?

      • 8591

        Aivan.Korjaan ,OC-juottolasta,eli baarista pöllitty.


      • pro fessor
        8591 kirjoitti:

        Aivan.Korjaan ,OC-juottolasta,eli baarista pöllitty.

        Kiitos selvennyksestä, mutta mikä on OC-juottola?


      • 8591
        pro fessor kirjoitti:

        Kiitos selvennyksestä, mutta mikä on OC-juottola?

        Juottola on kapakka tmv. jossa tarjoillaan alkomahoolia humaltuneille. Alkoholilaki muistaakseni kieltää alkoholin tarjoilun humaltumistarkoituksessa ja/tai humaltuneelle.Tämänkin paikan voisi haastaa oikeuteen,koska se rikkoo alkoholilakia tietoisesti.


    • veskaveska

      Entä jos veska=käsilaukku vaihtui? Eli olisiko baariin jäänyt mahdollisesti jotain toista käsilaukkua?
      Näitäkin tapauksia nähty.

      • 8591

        Pöllitty tuolilta.Tosin omakin moka kun ei vahdita tarpeeksi.Luulisi,että sen verran voisi luottaa ettei ihan mistä vaan varasteta toisen omaa.


    • kapak oc

      oliko siellä rus porukkaa,aika monessa kapakassa kamerat että kannattaisiko kysyä kapakasta,älä ota enää

    • soinit

      EI, siellä oli vain suhn porukka!

    • kikkeliskokkelis

      Mitäs pissis vedit perseetolalle. Ihan oikein tollaselle tyhmälle horolle.

    • jepjepjep...

      ai kapakassa luulis voivan toiseen luottaa ettei kassia katoa????????????? no haloo taas hei!!?? missähän oikein oot asunu kun sun mielest ei baaris rosvota..hhmm. paras paikka varmasti harrastaa moista. ei kukaan tervepäinen jätä kassia tuolille! en ees kirkossa jättäs saati kapakassa! tok tok. ja ei siinä kovin sankaria tarvi,rahapula piisaa. joku sai halvan illan ja ilmaset puhelut..hahhahh. ota enskerralla koko omaisuus kassiis. auton avaimet ,liimaa siihe osote ja merkki lätkä,ja jätä kassiin myös luovari osa..

    • Penan kaveri

      Se varmaan jäi Penalle kun kävit siellä pumpattavana.

    • Pena suuri

      Ai kärsä .Löytyi laukku sängyn alta taisi ilmestyä sussulta mikä tuli o.c.stä i.c.llä yöllä meille.Laukku jäi mutta kassini tyhjenivät.Soita misu tiedät kyllä minne.Tavataan vaikka kasvotusten uudelleen.

    • Joskus Asiakas

      Ei hirveästi nämä tapaukset lisää tämänkään paikan Imagoa kun asiakkailta jatkuvasti häviää ko.paikassa ollessa tavaroita

      Toisin sanoen jos Varkaat lisääntyvät myös valvonnan pitäisi lisääntyä jollakin tavalla

      • 1010101010x

        no ei se "juottolan" vika ole jos daamit jättää käsilaukkunsa mihin sattuu. En sitä sano, että ne "hetkeksi jätetyt" käsilaukut pitäisi pölliä, ei tosiaankaan. Mutta jonninmoista vastuuta myös kapakassakävijöille -


    • Asialla ovat varmaan ählyt, nimittäin veivät viime vuonna veljeni emännältä
      teatterissa laukun, mut onneks jäi ähly rysän päältä kii, kun oli laukkua vessassa
      tonkimassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe