okei, vähän hiljasempi jätkä samasta koulusta, ja nyt travittais hyviä aiheita mistä voi mennä juttelemaan ilman että on epäilyttävää (näin aluks) kun on juttuun päästy, voi mennä epäilyttävämmäksikin :D Yleensä se liikkuu kaveriporukassa tai on tietokoneluokassa (ei oo sitten mikään nörtti).
Mutta niin, olen pari kertaa kysynyt, että mitä läksyä tuli tai jotain vastaavaa, mutta nyt pitäis saada keskusteluu aikaseks ja mulla ei oo mitään hyvää syytä mennä juttelemaan
kiitos asiallisista vastauksista
mitäs sitä sanois
3
212
Vastaukset
- pois ujous
Voi lähestyä ja kysyä velmuilullen että onko neito naimissa? jos ei ole niin sanot että aloitetaanko tutustuminen..mennäänkö ilmasikahveille vaalikahviloihin? Onko pressa-kantaa miettinyt yms..ihan yleistä juttua,,:) muista että mokaukset ovat helmiä!
- pois ujous
sori jos miehestä olikin kyse..vois sitä naimisissa oloa kysyä mieheltäkin,,
- Sunder
Kysy lähteekö se kahville. Siinä selviää todella nopeasti ja tehokkaasti onko hän mahdollisesti kiinnostunut vai ei ja ilmaiset samalla itse, että olet kiinnostunut. Tosin ainahan sitä voi miettiä muutakin aktiviteettia kuin vain kahvittelua, keilaaminen, seinäkiipeily, minigolf yms. ovat kaikki loistavia ajanvietteitä ensitreffeillä.
Ei sitä asiaa sen ihmeellisemmin tarvitse miettiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502