Täällä on varmasti aihetta jo käsitelty, mutta otan asian esille omalta kohdalta. Olen ollut parisuhteessa jo 3 vuotta mieheni kanssa, meillä on lapsi. Ongelma on se että mieheni ei jaksa enää keskustella kanssani, tai jos ruetaan juttelemaan niin hän suuttuu, huutaa, väittelee tai sanoo ettei ole mitään sanottavaa:( Olen ollut kärsivällinen, haluaisin keskustella hänen kanssaan rakentavasti ja oppia tuntemaan hänet paremmin, jotta suhteemme syventyisi. Tuntuu että hän vain sulkeutuu jos yritän avata keskustelua. Meidän kahdenkeskeinen aika on aina sitä, että hän palvoo televisiota. En enää tunne miestäni kun hän ei yritä. Enkä muuta halua kuin toimivan suhteen.
mikä on kun ei osata puhua?
näinkö se on?
0
89
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462