lähti baariin salaa!

eymmärränyt

Onko teistä hyväksyttävää että mies lähtee baariin salaa kun olen itse yövuorossa töissä. Minulla ei ole mitään sitä vastaan että menee, mutta miksi pitää lähteä salaa ja kertomatta.
Mies ei osannut antaa vastausta vaan esitti "mykkää" kun tavallaan vahingossa paljastui että oli ollut ulkona.. tosin sekään ei ole varmaa missä on ollut.. mutta omien sanojen mukaan siis baarissa,, mutta miksi asia piti salata..

Vielä kun lähdin töihin niin sanoi ettei tosiaan aio lähteä mihinkään vaan olla kotona..

En ymmärrä..

11

1945

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no voi sentään

Ei toi nyt kauhea salaisuus ole, kun kerran siitä tiedät? Mut mitä väliä sillä sit on, jos mies päättää ex-tempore lähteä baariin? Mee itekkin, kun on vapaata. Sairasta tommonen vahtiminen ja kuulustelu. Ei koti mikää vankila oo.

• ymmärsin

Ensimmäisenä tuli mieleen että miksi se salaa lähti? Tiesikö että et pidä ajatuksesta tai lähtemisestä?

Toista ei vaan vangita voi. Jos haluaa mennä niin menee.

Meillä mies sanoo reilusti että hän lähtee baariin. Ja minusta se on reilua ja vastaus lähtemiseen on että pidä hauskaa.

Teillä tuntuu olevan miehellä pelko sinun suhtautumisesta lähtemiseen ja näin ollen on ns. helpompi olla kertomatta.

Itse olen joskus ollut tälläisessä suhteessa jossa mies lähti salaa baariin. Ja syynä oli että pelkäsi mitä siihen sanon. No se on nyt ex ja nykyinen saa suunsa auki. Ja hyvä niin. Koska en halua estellä toisen menoja. Menen itsekin ja olisi kamalaa jos toinen kahlitsisi minua.

Siinä olen samaa mieltä että mies teki väärin kun ei kertonut lähtemisestä. Mutta luulenpa että syynä oli suhtautumisesi asiaan.

• salapoliisi

Jos lähtee salaa baariin niin on muutakin salattavaa. Mahtaako olla joku muu nainen kiikarissa mut ei uskalla kertoa sulle.

• 12+2

Menikö välttämättä edes salaa, sii tarkoituksella?
      Jos vaikkapa tilaisuus lähteä tarjoutuikin sinun lähdettyä jo töihin. Kaveri tarvitsi seuraa yms...
      Mieheltä jäi siis ilmoittamatta sulle, että muuttikin mielensä. Itsekään en toista tuollaisella asialla häiritsis kun töissä on, ehtii sen myöhemminkin kertoa.

• nyrpeä

Niin, meillä kadottiin kylille keskellä yötä minun nukkuessa. Salaisuudeksi se ois jäänytki ellei vauva oisi yöllä herättäny. Mies siis nukkui(?) jo kaikessa rauhassa kun minäkin laitoin nukkumaan. Oli sit kuitenki yöllä kadonnut..

• Baarit perseestä

Lähtee sitten salaa tai tietäen, kun toinen on yöllä työssä, sen miehen heivaisin heti, sillä baareissa notkuminen ei ole mielekästä jos on suhteessa.
      Baareissa istuvat sinkut, eronneet ja karanneet ja juovat suruunsa, siellä istuvat eivät yksinkertaisesti ole koskaan kotona viihtyviä ihmisiä, joten anne mennä kokonaan kaikkine kamoineen.

• 15+2

Tässä nyt ei puhuttu, mitä sinä tekisit? ET ole maailman napa, vaikka niin itsellesi uskottelet.

Ei baarissa ole mitään vikaa, käyn todella harvoin siellä mutta kyllä se voittaa kotona istumisen...

• oiöoi

Mikä olisi siis oikea tapa toimia jos sattuu haluamaankin baariin vaikka ei aikonut mennä tai heräämään yöllä eikä saa enää unta? Haluatteko että mies soittaa teille töihin kysyäkseen saako lähteä baariin? Herättää teidät unestanne kysyäkseen saako lähteä baariin/kylille/kävelylle, ellei peräti kysyäkseen ihan suoraan että "mää en saa unta, mitä mää nyt teen?" Vai kannattaisiko jäädä kyselemättä kotiin kolistelemaan ja valoja räpsyttelemään jotta lopulta kumminkin heräätte ja vauva herää? Kannattaa puhua miehillenne ja antaa selvät ohjeet. Eiköhän se siitä jatkossa.

• poispoispois...

Mies menee jos on mennäkseen, eikä se ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta !

• JK

VAI NIN

• 1324568

Minun ukko karkaa jatkuvasti..ja vasta aamulla kotiutuu..minkäs teet kun paska on jo housussa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe