maatalous vihasi perustuu ?. Kukaan ei kirjoita päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen netin keskustelupalstoille yhtä ammattiryhmää halveksivia viestejä pelkästään taloudellisin syin ja perustein, "herätyksestä" huolimatta. "Jo Vainin" tapauksessasi maatalous- ja viljelijäviha/katkeruus/kateus on melkoinen. Normaali ihminen ymmärtää ja hyväksyy kyllä maataloustukijärjestelmän toiminnan ja vaikutukset itse tai vähällä selittämisellä, siihen ei tarvita vuosien jankutusta.
Avoin kysymys "Jo Vain", "Jopa_Vain", "Qtamiviljelijä"
26
117
Vastaukset
- -
-
- -
-
- -
-
- maausko,
Pitäisihän siitäkin jotain päätellä että meillä on ollut vallanpitäjät ja hallitus jossa ei edes ole kepua mukana jo kohta vuoden ja silti ei mitään suurempia muutoksia ole suunnitteilla maatalouspolitiikassa eika viljelijöiden työeläkkeidenkään suhteen.
Luulisi sitä ajattelevan että olisikohan sitä sittenkään omat mielipiteet ainoita oikeita kun enemmistö on kuitenkin nykyisen järjestelmän kannalla päätellen juuri siitä että muutoksia ei ole tapahtunut.- ,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.
asiat on julkisiksi laitettava ,nytkin vielä maajussien kapinetti pimitykset on suuresti voimas mistään ei puhuta vaan valehdellaan suut silmät täyteen jotta voitas huijata lisää tukee ja veron poistoi todella iljettäviä yksilöitä tosi huijareita niin kuin lautaläjistä näkyy,,,
- Niin, viljelijät
,.,.,.,.,.,.,.,.,.,. kirjoitti:
asiat on julkisiksi laitettava ,nytkin vielä maajussien kapinetti pimitykset on suuresti voimas mistään ei puhuta vaan valehdellaan suut silmät täyteen jotta voitas huijata lisää tukee ja veron poistoi todella iljettäviä yksilöitä tosi huijareita niin kuin lautaläjistä näkyy,,,
kyllä vastusti tukitaloutta ja äänesti tukitaloutta vastaan..
- Jotain syvällisempää
keskustelua nyt kaivataan, jos tuottajahinta on huono niin se on osoitus Suomalaisen viljelijän kyvyttömyydesta hoitaa hintaneuvottelija ja jos se on hyvä niin se osoitus viljelijän ahneudesta, että koska se olisi kohdillaan, jotain kannaottoa kaipaamme..
- ...
Jos maatalous ei tuota tarpeeksi, se on "rökäletappiollista puuhastelua", jos taas maatalous tuottaisi, se olisi suurmaanomistajien miljoonabisnestä.
- -
-
- -
-
- -
-
- -
-
- -
-
- -
-
- -
-
- -
-
- -
-
- -
-
- -
-
- -
-
- -
-
- -
-
- -
-
- -
-
- --
--
- -
-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483