ILKEÄ TYTÄR

HENKISEN KIDUTUKSEN

MUN TYTÄR ON KAUHEAN ILKEÄ MINULLE ÄIDILLEEN...OLEN AINA RAKASTANUT HÄNTÄ JA POMPPINUT HÄNEN PILLINSÄ MUKAAN KOKO 28 VUODEN AJAN KUN HÄN ON OLLUT MAAILMASSA. SIIS MÄ EN ENÄÄ KESTÄ... OLEN paska, AMMATTIKIN PUUTTUU ELI IDIOOTTI JA HULLU, KOSKA JOUDUN KÄYMÄÄN TERAPIASSA JA KÄYTTÄMÄÄN MIELIALA LÄÄKKEITÄ, ETTÄ EDES JOTENKIN JAKSAISIN
AINA KUN HÄN NÄKEE MUT ALKAA IVAILU NAURUA, KELJUILUA, MUN VAATTEET ON IHAN KAUHEITA JNE...
OLEN KÖYHÄ SIIS OIKEESTI OLEN KANSAN ELÄKKEELÄ JA TYTÖN ISÄ ON RIKAS KAUPPIAS K-KAUPAN, KELPAA OLLA ISÄNSÄ TYTÄR
VOI vittu SANON MINÄ
OLEN HENKISEN KIDUTUKSEN UHRI OLLUT VUOSIKAUDET JA ON HÄN KÄYTTÄNYT FYYSISTÄKIN VÄKIVALTAA MINUA KOHTAAN NYRKEIN...
SIIS TYTTÖNI....KUN TYTÄR SYNTYI 1983 OTTI TYTÖN ISÄ HATKAT JA JÄIN YKSINHUOLTAJAKSI, MUT ISÄ ON VAAN HYVÄ....
OLENKO KAUHEA JOS LOPPUELÄMÄN HALUAN OLLA RAUHASSA JA KATKAISEN VÄLIT TYTTÖÖNI KOKONAAN VASTAAN ITSE EN OLE JA SEN AION TEHDÄ ENNENKUIN MENEHDYN OLEN 49 VUOTIAS JA OLISI JO AIKA ELÄÄ ITSELLEENKIN...
EN HALUAISI NÄIN MUT PAKKO SE ON TEHDÄ ELI VÄLIT VAAN POIKKI....

15

3208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä lyö

jos on noin pahasti asiat niin on kaikki syy tehdä asiat selviksi. tyttäresi ei kunnioita sinua lainakaan, miten olet antanut hänen käyttätyä noin vuosikaudet ?

mielestäni on tosi kurjaa että ihmiset eivät voi selvittää väljeään vaan ollaan ilkeitä ja loukataan... ja asiaa ei helpoita kun on oma lapsi kysymyksessä. itse en osaisi kuvitellakkaan että katkaisisin välini lapseni kanssa. sinun tilanteesi on niin paha että oman terveytesi vuoksi on parasta että katkaiset välit. harkitse vain tarkkaan seuraukset ja jaksatko jatkaa sen jälkeen. jos tyttäresi ei anna sinulle mitään iloa vaan enemmän surua niin eilä jatka sukusuhdetta sen takia.

ettt ole kauhea vaan inhimillinen. elä loppu elämäsi niin kuin haluat ja toivon sinulle kaikkea hyvää ja unohda tyttösi täysin jos vain voit.

• Tarja

kiitos sinlle, kyllä se kauhealta tuntuu, kun on oma lapsi kyseessä. Vaikka lapsi olisikin jo aikuinen nk. mun tyttö on 28 vuotta on silti aina ne pienen ihmisalun taaperrukset mielessä....;) muistotkin voi kantaa
      ja ei tule aina itku ja itku ja loukkaukset kylläoman terveyteni kannalta näin on paras
      Tarja

• oppeliini

Hyvä Tarja, On todella vaikea ymmärtää miksi tyttäresi käyttäytyy noin. Onko hä huumeilla vai alkoholisti?

No oli syy mikä tahaansa, sinun ei tarvitse enää ottaa lokaa päällesi. Mene reippaasti ulos ja vietä aikaasi ystävällisten ihmisten seurassa, sellaisiakin kun on. Oikeastaan suurin osa meistä on sympaattisia ja hyviä.

Seuraavan kerran kun tapaat tyttäresi vain rauhallisella äänellä ilmoitat että sinun mittasi on täysi, et halua enää ottaa vastaan tuollaista käytostä hänen puoleltaan ja etta rakastat häntä mutta "et ole tervetullut luokseni ennenkuin opit käyttäytymään kunniallisesti".

Ei muuta.

Ei mitään selityksiä.

Ei väittelyitä.

Ei kysymyksiä.

Vain yksinkertainen ja selvä toteamus että liika on liikaa ja sinun mittasi on täysi.

JA PYSY SANASI TAKANA!

Anna tyttärellesi vihdoinkin tilaisuus tuntea olevansa vastuussa (huonosta) käytoksestään!

• Pane uusiksi

ÄLÄ HUUDA!
      Sinulla on Caps Lock päällä. Tuota ei pysty lukemaan.

• äidit taipuu

Omalla kohdallani olen samassa tilanteessa.
      Kyse on nuoremmasta pojastani hän tulee syksyllä 34 v.
      Erosin kun hän oli 2,5 v. olin silloin opiskelija, lapset ihan normaalisti päivähoidossa.
      Isällä on osa vastuu, on kokoajan kengittänyt lapsia vaatimaan äidiltä: SILLÄ ON RAHAA EI VAIN ANNA.
      Esitin lapsille tulot ja menot ihan kuiteilla ja kysyn missä sitä rahaa on. Kolmen huonetta keittiö lapsilla kummallakin oma huone, minulla sänky olohuoneen nurkassa. En polta juo enkä käy viihteellä, vaate kuluni olivat 25 % lapsien vaatteisiin menneestä..

Pojallani on vuokra asunto, asunut omillaan jo 20 vuotiaasta saakka. Jätti koulut kesken ja elää peruspäivärahalla, koskaan ei ole ollut töissä sen muutaman kerran työllistettynä.

Itse olen eläkeläinen, työssä olin 29v. alan koulussa 4 v. nuoruuden työsuhteista joita 16v-23v. ei eläkettä lasketa eikä 6v työsuhteesta sen pienen palkan vuoksi

Poika ei pahemmin yhteyttä pidä ja todella se ilkeys, haukkuu ja pitää puhuessaan melkoista elehtimistä ja naamailveilyä.
      Kerran kiukuspäissään jätti avaimeni, nyt olen siitä iloinen.
      .

• jk

vai in

• joa vanha kansa..

Pata kattilaa soimaa
      musta kylki kummallakin.

• oma elämä jo

äiteet,älkää antako polkea lastenne päällenne.heillä on jotain ongelmia tunnemaailmoissaan ja empatianpuute olematon.minä ottaisin etäisyyttä ja vaikka syyllisyydenkin tunto päälläni.en alentuisi .onko heillä psykologian puolella sairautta tai neurologisa ongelmia? tasapainoinen ihminen ei ole ilkeä,syytä toisia ja sysää pahaa oloaan toisiin.he eivät ole tasapainoisia ihmisiä.ottakaa irtiotto,he ovat täysi-ikäisiä ja ssä äitiin ole täysi-ikäinen,sulla on oikeis ja velvollisuus omaan elämään täysin jo.älä ole tilivelvollinen,äläkä ole pankki.jätä he oppimaan ja älä ole aina tavoiteltavissa äläkä selitä vastaamattomuuttasi-elä jo itsellesi,aivan kuin loinen veisi teiltä kärsivi´ltä vanhemmilta elämänvoimat-pyristelkää loisista eroon

• bumblegum

Samantyyppinen tilanne täällä.. Ei mitään kunnoitusta ja pompottaa minkä ehtii.. Isänsä ole ikinä edes joululahjaa hankkinut.. Tyttäreni on masentunut. Oikeus siis kuulema olla vihainen ja ilkeä minua kohtaan. Olenkin ajatellut katkaista välit kokonaan kun ei olisi kestää enää sitä ilkeyden määrää. Hän on tuominnut minut huonoksi äidiksi.. Empatiaa ei todellakaan tunne ketään kohtaan kuin itseään. Taitaa olla narsisti.

• mummeli4

on se tosi raskasta olla aina ilkeilyn kohteena milloin rumat ja vanhanmalliset vaateet hiukset aivan kaameat olen aina ollut silloin kun tarvii lapsen hoitajaa erittäinmairea minun pitäisi aina käytettövissä autosta ajettaan bensat jos sanoo et voisi sitä myös käydä tankkila saa haukut.olen tähän kaikkeen alistunut jo viimeiset 10vuotta nyt olen älynnyt tehdä siitä lopun koska joudun hakemaan miekkarista apua.olen 65vitonen mummeli joten eiköhän ole jo aika karistella 40vuotias vauva helmoista.vaikka mikä olis17

• napit ottamatta?

Se tytär on syntynyt 83, eikö siis 30-vuotias??? Nyt eletään siis vuotta 2013.

• että näin
        napit ottamatta? kirjoitti:

Se tytär on syntynyt 83, eikö siis 30-vuotias??? Nyt eletään siis vuotta 2013.

Taitaaa olla eri ihminen kysymyksessa.

• Jacce

CapsLock siellä näppäimissä -kannattaa ottaa pois päältä. Huutoa ei jaksa kukaan lukea!

• että näin

Miksi tyttäresi käyttäytyy noin? Toivottavasti et ole samanlainen kuin oma äitini. Kysyy tuotko tullessasi......... (aiheuttaen erikseen mutkaa). Vkl kaverini käymässä. Hänellä auto. Äitini saattaa joka ilta soittaa käyttekö Grillillä? Emme! Miksi ett? Enkö ole aikoinaan tehnyt auttanut muutossa, maksanut autokoulusta osan, ostanut autot, pääsit lapsena ulkomaille., sinun Mukaantulo (avioerossa) maksoi. 2000 euroa? eikösiihen rahaan voi muutaman kauppareissun tehdä? Ennen tätä saattoi tapahtua melkain jopka vkl.

Tai Hän kävi kaupassa. Siellä oli.... käytkö hakemassa? Tai hän varasi...... Käytkö hakemassa.. Esitti asian kysymyksenä, mutta tarkoitti Hae, tuo, jne. Ja tottakait heti piti lähteä. Samalla näkisit mun joulukodin. Samalla tulisi pimeän ajon harjoitusta. (kaverini autolla).

• Riimus

K-kauppiaat eivät pääsääntöisesti ole rikkaita, eivätkä S-marketin myymäläpäällikötkään... ketjun orjia eikä siinä ole mitään hienoa.
      Että olkaa hyvä tradenomit - sinne kaupan johto- ja asiantuntijatehtäviin vaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe