Tulinpahan höynäytetyksi

Ei nettitreffeille

Ja ei kai sitä voi tilanteesta syyttää kuin itseään. Ihastuin täällä treffipalstalla mukavantuntuiseen mieheen, jota sitten lähdin tapaamaan. Kohtaaminen vei jalat alta ja hölmöyttäni tapailin miestä pitkän aikaa. Nyt alkavat kuitenkin silmäni avautua jatkuvien selittelyjen ja oudon käytöksen takia. Totuus onkin sitten tarua ihmeellisempää. Mies on koko ajan jatkanut metsästystä ja olinkin vain yksi nainen monista. Otinpahan kerralla opikseni näiden nettiherrojen suhteen.

57

4486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3&4&5&6

      Sepä se, kun koneen ääressä on helppo sopia kokoajan uusia treffejä,
      toisin kuin livenä. Nämä netti-treffaajat ovat yleensä niin kaukaa, ettei
      ole pelkoa törmätäkkään.

      Jos yhtään lohduttaa, niin et ole ensimmäinen, etkä viimeinen, ketä on
      vedätetty ja tätä tekee molenmat sukupuolet.

      • """""""

        Joo kokemusta on,nainen kusetti kanssa


      • naismaikka50

        Eihän netissä ole kukaan köyhä ja kippee. Ei tämä ole suomalaisten yksinoikeus. Yksi britti alkoi kirjoittaa minulle. No, se tuntui ihan kivalta, koska harrastan mielelläni kieliä ja englanti on minulla erityisen vahva. Hän lähti Afrikkaan työmatkalle (hänellä oli suunnittelufirma). Koko ajan tuli meileja, siitä kuinka kallista ja kunka paljon mikäkin lupa maksaa. Sitten rahat olivatkin loppu ja minun olisi pitänyt maksaa lennot kotiin. Kehoitin ottamaan yhteyttä maansa suurlähetystöön, pankkiin, luottokorttifrimaa,n hänen yrityksensä yhteistyökumppaniin yms. Kaikkien vastaus oli kielteinen. Katkaisin kirjoittelun enkä auttanut. Ajattelin jääkööt sinne Afrikkaan sitten, kun kerran on sinne mennytkin. Tämä ei liene ainoa tapaus tällä sivustolla, koska viime viikolla tuli toinen samalta tuntuva yht.otto..


      • Totuutta peliin
        naismaikka50 kirjoitti:

        Eihän netissä ole kukaan köyhä ja kippee. Ei tämä ole suomalaisten yksinoikeus. Yksi britti alkoi kirjoittaa minulle. No, se tuntui ihan kivalta, koska harrastan mielelläni kieliä ja englanti on minulla erityisen vahva. Hän lähti Afrikkaan työmatkalle (hänellä oli suunnittelufirma). Koko ajan tuli meileja, siitä kuinka kallista ja kunka paljon mikäkin lupa maksaa. Sitten rahat olivatkin loppu ja minun olisi pitänyt maksaa lennot kotiin. Kehoitin ottamaan yhteyttä maansa suurlähetystöön, pankkiin, luottokorttifrimaa,n hänen yrityksensä yhteistyökumppaniin yms. Kaikkien vastaus oli kielteinen. Katkaisin kirjoittelun enkä auttanut. Ajattelin jääkööt sinne Afrikkaan sitten, kun kerran on sinne mennytkin. Tämä ei liene ainoa tapaus tällä sivustolla, koska viime viikolla tuli toinen samalta tuntuva yht.otto..

        Kai tajusit että tuo on yksi tyypillisimmistä huijauksista ja niissä ei ole totuutta nimeksikään? Ulkomaalaiset eivät ota yhteyttä näille sivustoille jos eivät asu Suomessa. Ihan vähän voi käyttää sitä älliä.


      • heg
        """"""" kirjoitti:

        Joo kokemusta on,nainen kusetti kanssa

        ja miehet ne vasta osaa voi jee


      • hapero50
        naismaikka50 kirjoitti:

        Eihän netissä ole kukaan köyhä ja kippee. Ei tämä ole suomalaisten yksinoikeus. Yksi britti alkoi kirjoittaa minulle. No, se tuntui ihan kivalta, koska harrastan mielelläni kieliä ja englanti on minulla erityisen vahva. Hän lähti Afrikkaan työmatkalle (hänellä oli suunnittelufirma). Koko ajan tuli meileja, siitä kuinka kallista ja kunka paljon mikäkin lupa maksaa. Sitten rahat olivatkin loppu ja minun olisi pitänyt maksaa lennot kotiin. Kehoitin ottamaan yhteyttä maansa suurlähetystöön, pankkiin, luottokorttifrimaa,n hänen yrityksensä yhteistyökumppaniin yms. Kaikkien vastaus oli kielteinen. Katkaisin kirjoittelun enkä auttanut. Ajattelin jääkööt sinne Afrikkaan sitten, kun kerran on sinne mennytkin. Tämä ei liene ainoa tapaus tällä sivustolla, koska viime viikolla tuli toinen samalta tuntuva yht.otto..

        joo kokeiltu on kolmesti kirjoitella englanniksi,kaikilla alkoi aika nopeasti rahaongelmat ja pyysivät lainaa,ei muka luottokortit toimi eikä ystäviltä saa rahaa eikä sukulaisia ole jne.Kaikkien profiilissa esiintyy yrittäjä/insinööri,hyvätuloinen leski.Varsinaisia naistennaurattajia...


      • """"""""
        heg kirjoitti:

        ja miehet ne vasta osaa voi jee

        Noinkohan asia on


      • ,,,,
        Totuutta peliin kirjoitti:

        Kai tajusit että tuo on yksi tyypillisimmistä huijauksista ja niissä ei ole totuutta nimeksikään? Ulkomaalaiset eivät ota yhteyttä näille sivustoille jos eivät asu Suomessa. Ihan vähän voi käyttää sitä älliä.

        Kyllä hän varmaan käyttikin älliä, toipa vaan asiansa esiin hieman sarkastisella tavalla.


    • Ei nettitreffeille

      Joo, varmaan löytyy samanlaisia nettineitejä/rouviakin. No, kaikesta voi oppia ja omaa sinisilmäisyyttä ei voi kuin ihmetellä. Oikein klassinen tarina tämäkin.

      • pettynyt...

        nimenomaan. omalla kohdalla käynyt jo sama juttu kahteen kertaan, olisi silloin ekalla kerralla pitänyt tajuta. no, elämä jatkuu.


    • Mistäs sitten?

      Surullinen juttu, jos keneenkään ei voi enää luottaa. Ja Suomikin on täynnä yksinäisiä.

      • Huh huíjaa!

        Ei herrajumala, onko netissä jotain muitakin kuin huijareita??? En usko! Ainakin itse menin sinne nimenomaan laillisesti huijattavaksi ja itsekin huijaamaan, ei kai kukaan muuta siellä kuvittelekaan tekevänsä?


    • Jaa jaa, kuinkas niin pääsi käymään?
      Tutkimusta on tehty että hajun perusteella kumppani valitaan, mutta nykyään se taidetaan valita tsätissä:) tai yriteään ainakin.
      Se kuka käyttäytyy kohteliaasti ja on sopivasti lipevä, niin sitten rakastutaan, skeidaa osaa kaikki jauhaa niin halutessaan.
      Pitääpä lähteä nuuhkuttelemaan stadiin kun palautuu maaseudulta:))

    • ulpukka2

      kokemusta on herrasmies kusetti täydelliseti Nettifreffit ei koskaan enäää

      • Naurava mies

        Se on vain ja ainoastaan oikein. Ei kannata koskaan enää tavata ketään.
        Kaikki miehet ovat huijareita.


    • Ne pelimiehet...

      Minäkin olen sen todennut kokemuksen kautta, ettei koskaan, siis ei todellakaan koskaan, kannata luottaa siihen mitä tuntematon ihminen itsestään kirjoittaa. Joskus se mukavan tuntuinen ja säröttömästi esiintyvä ihminen on juuri se pahin petkuttaja. Uskon, että rehellisiäkin ihmisiä netissä liikkuu, mutta kuten tosielämässä, kunnon miehiä (ja naisia) joutuu ehkä etsimällä etsimään. Aina kannattaa tarkistaa kirjoittelukumppanin taustatiedot netistä. Erityisesti nuorten naisten kannattaa kiinnittää huomiota myös siihen, että huomattavan monet vanhemmat miehet hakevat netin kautta itseään selkeästi nuorempaa seuraa ja valokuva ei ehkä ole tältä vuosikymmeneltä. Näiden 'herrojen' kohdalla herää kysymys, miksi ei oman ikäinen nainen kelpaa ja onko nuori nainen kiinnostava ikänsä takia. Itse haluan miehen, joka kiinnostuu minusta ihmisenä.

      • 1 stara

        ensiksikin kysyn miten muka tarkistat miehen taustat netistä, no luottotiedot kyllä sieltä saa. Tapaamistilantessa yritä kysellä hänestä mahd.paljon, muutaman tapaamisen jälkeen selviää huijaus jos tarinat muuttuu joka kerta. Ei sitä voi kun itseään syyttää jos haluaa tulla huijatuksi kun itsekontrolli pettää. Kyllä se kumppanin etsiminen turhauttaa välillä, mutta rehellisyys palkitaan jos muuten synkkaa niin siitä on hyvä lähteä, mutta jäitä hattuun vaikka kuinka polttais ja hätävilkut päällä mentäis koko ajan niin ettei tie riitä ja sitten todetaan että pitkäksi meni.

        Tuohon valokuvien, parasta ennen, päiväykseen voin sanoa että itse en viittis paljastaa omaa tyhmyyttäni laittamalla 5v vanhempaa kuvaani kellekään, ilman että kertoisin kuvan päiväyksen. Ensinnäkin, mitä se kellekään kuuluu minkä-ikäistä seuraa olen hakemassa ,ja toiseksi ihmettelen naisia, miten 60 etsivät ikäistään nuorempaa miestä, no se on heidän päänsärkynsä jos ei flaksi käy, tai tarjokkaista on pulaa, sitten on vielä ne 60:t ikinuoret eronneet naiset,, varsinaiset munahaukat jotka kyttää varattuja miehiä deittipalstoilta


    • mies--10

      Jaa elämää täällä päivitellään.
      Onhan se niin , että elämää ja erotiikkaa ei koe netissä vaan livenä.??

    • Vanha rouva 67 v.

      Siellähän minäkin vanha rouva (eronnut) surffailen ja olen ihan iloinen kun joku viitsii minulle kirjoitella. Ei ole tullut mieleenikään että joku ottaisi yhteyksiä vain minuun. Enkä minäkään ole ajatellut että ottaisin yhteyksiä vain yhteen. Jokainen on silti minulle ainutlaatuinen.
      Jospa joku joskus laulaisi minulle...rupsahda rauhassa rakkaani mun...
      kyyneleet kaivavat kanjoneitaan, nauru saa verkostot laajenemaan, oot rakkaani ainutlaatuinen.
      En silti kuvittele että mies olisi yksin minun.

      • !!!!

        jjuri näin...


      • Olet aivan oikeassa ja ihanan positiivinen ajattelutapa sinulla. Nämä nuoret kuvittelevat olevansa ainoita jonkun perverssin listoilla. Jatketaan näin nin jää valitukset ja itkut muille!


    • viisastelija

      Jos ei uskalla tutkia mitä on kodin seinien ulkopuolella, jää elämää elämättä.
      Ja tämä elämä on yllättävän lyhyt:

    • Nettideittailija

      Mitä ihmeen valitusta täällä onkaan. Minä ainakin olen tehnyt treffejä netissä. Ei koskaan ole ollut oharia tai varsinaista "kusetusta". Tai no, jos kusetukseksi ei lasketa sitä, että daami on ilmoittanut ikänsä selvästikin 10 vuotta todellisuutta nuoremmaksi. Tällainen asia ei ole minua tehnyt surulliseksi.

      • LK

        Ikävin mitä itselle on tapahtunut niin on pari naista joista toinen oikeasti käyttäytyi ensi tapaamisella niin että vitutti koko ajan (kun siis tuli yöksi enkä viittinyt heittää siinä kohtaa uloskaan). Joskin osoittautui myöhemmin ihan mukavaksi.

        Ja se toinen ei edes edennyt tapaamiseen saakka kun ilmeni ihme kilarointia ja yksipuolinen yhteydenpito, jankkaaminen ja ruikuttaminen (puhelimitse) jatkui kehoituslopetusten jälkeen viikkoja kunnes päättyi raivariin. Tämä oli kyllä semmoinen että mietin jo että potentiaalisesti nettitreffailussa on vaara tavata jotain ihan sekopäitäkin, mutta toistaiseksi tästä nyt selvittiin. Mutta numeroa en ehkä enää anna hirveän helposti.


      • niin,,,mutta

        Jos valehtelee ikänsä, niin mitähän muuta huuhaata hän syöttää. Kyllä se
        rehelisyys pitää alkaa jo profiilista.


    • Spedet

      No, joo taas puolin ja toisin. Olen nettitreffeillä tavannut lähinnä todella upeita naisia. Koskaan ei ole tehty mitään mitä toinen ei haluaisi. Jos syystä tai toisesta ei ole toiminut, niin minkä sille mahtaa? Tavannut ihanan naisen ravintolassa, tykkään tosi paljon, mut oudon tunnevammainen. Mä oon kuulemma aivan löytö, mut ikinä ei osaa kertoa sitä mulle? Itse olen kuitenkin kertonut tunteeni. Vittu, tää on kidutusta.

    • mr lothar.

      jokainen 50v menopaussi-ikäinen mainostaa itseään "olen nuorekas"
      ym soopaa, josta sais kirjasarjan...

    • Nuori, tuore vaimo

      Löysinpä täältä muutama vuosi sitten rakkaan aviomieheni ja kaksi lasta ehdittiin tehdä. Kaiken uskoin mihin mies oli sitoutumassa: loppuelämän avioliittoon ja perhe-elämään. Viiskymppinen mies lähti kesälomille, eikä ole sen koommin perhe-elämään palannut-sen sijaan suomi24:seen hän on palannut etsimään uutta raikasta seuraa.

      • aivan skeidaa

        Surullista. Jaksamista.

        Törmäsin minäkin kauan sitten nelivitoseen eronneeseen sinkkuun, mutta paljastui aviomieheksi (pysyi salassa kauan > olen tyhmä ;) ja kolmen pojan isäksi (tämän hän tunnusti kyllä eka puhelussa).

        Netti on tehnyt treffailusta aivan holtitonta. Liian helppo tarinoida itsestään kaikenlaista. Tätä vielä tukee ajallemme ominainen itsekkyys ja hedonismi.


    • LK

      Minä en kyllä koe tuota edes mitenkään vääräksi jos siihen ei liity mitään valehtelua.

      Enkä itse pahastu jos toinen noin toimii. Paitsi tietysti jos on väittänyt ettei tapaile muita. Silloin en hirveästi tykkää siitä että toinen valehtelee...

      Mutta niin, se pointti oli varmaan se että kun jotkut olettaa että sovitut treffit on sitoumus tapailla yksinoikeudella niin ei se kaikille ole.

    • neiti134

      Samanlaiseen mieheen törmäsin minäkin.... vei jalat alta heti ensitapaamisella... Mahtoikohan olla kyseessä eräs 5-kymppinen mies....?
      Olen kyllä nettimaailmassa tutustunut myös mukaviin kunnon miehiin, mutta vielä ei ole kuitenkaan kolahtanut täysillä....

      • Ei nettitreffeille

        No varmaan juuri se sama 5-kymppinen herra.


      • neiti134
        Ei nettitreffeille kirjoitti:

        No varmaan juuri se sama 5-kymppinen herra.

        Jos haluat jutella lisää, laita viestiä: [email protected]


    • Kokemusta Rikkaampi

      Netti-ja chattirouvat ovat varsin helpolla jymäytettävissä. Olen seukannut "sillai" kolmen kohtuullisen siistinnäköisen ja koulutetun 40 rouvan kaa. Kaikki olivat tapailun alkumetreillä seksinnälkäisiä mutta ajan myötä muuntuivat emotionaalisiksi rasitteiksi. Toivon vaan että nykyinen ystävättäreni pysyy aina yhtä sähäkän ahneena, jottei häntä tarvitse vaihtaa.

    • Jassooo, vai on chattirouvat jymäytettävissä, sallitaan varmaan ne skeidaset naurut=)).
      Taitaa kirjoittaja olla sellanen nyrkillä hujautettava pikkunilkki, jolla on suuret luulot itsestään...hyvä se on pullistella anonyyminä
      Ainoaa sähäkkää mitä taitaa löytyä, on se kone jonka edessä naputtelet höpöhöpö juttujasi.

    • Tiinastiina

      Olen myös tutustunut erääseen uskomattomaan auervaaraan netissä. Oli toisen kanssa kihloissa, asui toisen luona, ja tapas kolmatta..))

    • Naamavärkki

      Ei ei ei ei .... Sun naama ei vain riittänyt PISTE

    • Paula_45v

      ap:lle
      en nyt tiedä onko mies ollut tuossa kovinkaan kauhea lurjus. Jos ette ole erikseen sopineet, että muita ei tapailla niin ehkä ei ole sitten ajatellut tekevänsä väärin. Nämä on sellaisia asioita jotka usein vaivaavat naisia miehiä enemmän ja ehkä niistä on sitten hyvä keskustella että ei tule pahaa mieltä tai väärinymmärrystä.
      Tuon tapailunkin voi käsittää monella eri tavalla - seurusteluahan se ei ole vielä. Jotkut tapailevat monia yhtä aikaa ja monasti vain seksin merkeissä.

    • Riksussa

      Kyllä näitä on jotka harrastaa sitä työkseen. Esim. aivovamman sairastanut ja vaimo jättänyt nuorennan takia. Ja niin hyvä remottimies. Kohotaa omaa itsetuntoaa. Mitä tästä hyötyy.. luulee olevansa naistenmies ... Kyllä suomalainen fiksu nainen pian sen pilan huomaa..

    • valheita täynnä

      Tätä lueskeltuani tuntuu kuin puhuttaisiin samasta miehestä mihinkä myös täällä tutustuin. Lähellä 50 ikää. Vei jalat alta puheillaan, mutta outoja selityksiä alkoi ladella elämästään ja siitä kun ei päässyt tapamisiin. Kertoi olevansa usein sairaan äitinsä luona tai oli lapsensa luona ym.. nämä osottautui pelkäksi valepuheiksi sillä äiti oli terve eikä aikuista lastaan nähnyt kuin kuvissa. Siinä tulikin ilmi että pyörittelee useita naisia samanaikaisesti. Häneen kun olisi pitänyt luottaa kun hän niin kiltti, hyväsydäminen, nuorekas, komea ja yhden naisen mies ym.. niin paljon itsekehuja en ole koskaan kuullut kuin tämän miehen suusta. Mutta naisten höynäyttäjiin kuului, sai puhuttua minulta rahaa sillä sen taidon osasi todella hyvin. Onneksi en antanut paljon rahaa, mutta tarpeeksi että tunnen olevani todella typerä luottaessani miehen puheisiin. Mitenkä kauan hän jatkaakaan tätä peliään toivottavasti ei todellakaan kauan aikaa vaan joku puuttuisi miehen tekemiseen.

      • lasithukassa

        Tuossa vaiheessa, kun aletaan rahaa pyyteleen, pitäis jo varoituskellot
        alkaa kilkattamaan, sekä myös sepustelut sairaasta sukulaisesta, tai muuta
        läpinäkyvää peruakseen tapaamisen. Yleensäkkin jatkuva selittely on epäilyttävää.

        Kaippa sitä ihastuksen höyryissä silmät sumenee näkemään näitä varoittavia
        merkkejä.


      • valheita täynnä

        Silmät ne tosiaankin sumenee kun toiseen ihastuu ja kun toinen vielä niin osaa puhua kuin toinen on juuri se jota hän etsinyt. Nopeasti toimi ettei vain ehtisi ajatella mitenkä tässä vedetäänkin nenästä. Osasi aina sopivasti jättää kukkaronsa kotiin tai autosta loppuu bensa eikä hän pääse muuten katsomaan sairasta äitiään ja on niin juuri sopivalla hetkellä rahaton ja avuton mutta kun on jo ehtinyt rakastua ei tajua...

        Rakkaus on niin sokea ja varsinkin kun on tositarkoituksella liikenteessä ja toinen sanoi myös olevansa. Tämä hurmuri se ajelee/ajeli valkoisella autolla kun tapasimme.


    • tiinastiina

      Tällä auervaaralla oli ainakin musta auto...(merkki jääköön sanomatta, ne tietää ketkä on tämän herran tavanneet..)

    • Nainenvuab

      No minä ainakin treffailen useampaa samaan aikaan kunnes aloitan varsinaisesti seurustelemaan jonkun kanssa. Eli yhdessä sovitaan että ei tavata enää muita. Miten teitä nyt muka on huijattu?!

    • mies ilman naista
    • M, 28, Turku

      Tuossa nyt ei tule ilmi, montako kertaa esimerkiksi tapasitte, mutta itsekin tätä treffipalstaa käyttäneenä karu totuus on se, että vaikka mies omistaa hyvin tehdyn profiilin ja on jopa katseenkestävä, on treffeille pääsy silti kohtalaisen työlästä. Nimittäin viestejä saa kirjoittaa kymmenille ja kymmenille naisille, näistä useista kymmenistä vain pieni osa vastaa takaisin, osa ei edes luo lähetettyjä viestejä ja näistä vastanneista vain pienen osan kanssa saa lopulta treffit aikaiseksi.
      Koko tuohon prosessiin palaa melkoisesti aikaa, vähintään noin viikon viestittely, ennen kuin saa ensimmäiset treffit aikaiseksi. Ja tuo viikko siis olettaen, että henkilö joka viestiin vastaa on vastannut siihen n. vuorokauden viiveellä. Tämän takia olen keskustellut tietokoneen välityksellä useiden naisien kanssa samaan aikaan ja koittanut sopia näitä ensimmäisiä tapaamisia myös samaan aikaan. Esimerkiksi siten, että on treffit kolmena päivänä viikossa eri naisten kanssa. Mielestäni tässä ei ole mitään väärää eikä omituista, sillä verkon välityksellä kun kirjoittelee ei saa mitään käsitystä millainen toinen todella on, ja se, että tuhlaa ensin viikon aikaa siihen, että yrittää saada treffejä aikaan lopulta vain huomatakseen ensimmäisen viiden minuutin jälkeen treffeillä, että hitto meillä ei oikeasti ole mitään kemiaa, tämä on vähintäänkin turhauttavaa.

      Hommasta ei tule lasta eikä paskaa, jos lähetät yhden viestin yhdelle mielenkiintoiselle ihmiselle, odotat viikon vastaako hän vai ei ja vasta sitten alat etsiä seuraavaa mielenkiintoista profiilia.

      • Ex deittailija

        Tuo on totta! kon on haku päällä, niin silloin on. Sitten kun tapaa varteenotettavan, niin muille lähtee kohtelias kiitos ja hyvää jatkoa -viesti.


    • Otetaan opiksi :)

      Kyllä täällä niitä liituraita huijateita löytyy!
      Samoin kun on vaimo löytänyt nuoremman ja paremman ja nyt on jäänyt ihan yksin elämään> totuus että harrastaa täyspäiväisesti nettitreffejä.
      Huvinsa kullakin, me naiset vaan joskus mennään halpaan..
      Otetaan opikseen.

    • qwerty

      Sovitteko / puhuitteko missään vaiheessa siitä, että sinä olisit ainoa? Jos hän ei ole luvannut sinulle että olet ainoa tai sanonut että ei enää "metsästä", niin ei hän minun nähdäkseni mitään väärää tehnyt.

    • Jomin...hoito

      Minä myös tässä parantelen haavojani... Täältä mukava mies "löysi" minut. Kirjoiteltiin, tavattiin ja ihastuin. Niin hänkin kertomansa mukaan. Kirjoittelimme txt viestejä ja sovimme tapaamisia. Seksin jälkeen hän ehdotti, että emme tapailisi muita ja ottaisimme profilit pois. Olin onnellinen. Olin niin ihastunut.

      Mies sopi tapaamisia kanssani ja joutui kuitenkin perumaan niitä "töiden" takia. Kysyin jo, että onko kyse todella työkiireistä? Sain suloiset selitykset siitä, miten kaipaa mua ja läheisyyttäni ja kyse on todellakin työkiireistä.

      Lopulta tein feikkiprofiilin tyrkyksi ja johan hän otti eri nimimerkillä siihen yhteyttä... Samalla lauseella kuin minuunkin... Kaikki valetta. Vastasin hänen viestiinsä omalla nimelläni ja kerroin, miten kovasti hän minua satutti... kysyin miksi hän loukkasi minua? Olis sanonut vain suoraan, että haluaa panna muitakin. Ei sanonut. Valehteli ja vedätti. Eipä vastannut ainakaan vielä. Mies on kuitenkin jo 45v.

      Nyt on itsetunto riekaleina ja vaikea luottaa miehiin.

      • Narsisti luonne. Etsi googlesta narsismi ja totea, että sellainen on sairaus ja on todella monella miehellä. Älä syytä itseäsi. Olen sen itse kokenut ja tiedän miten vaikeaa on päästä siitä yli. Tsemppiä sinulle ja kyllä sä löydät vielä ihmisen, joka on aito ja rakastaa sinua.


    • Tottako???

      nyt alan miettiä onko tottakaan mitä naiset kertoneet edellisistä deiteistä:
      -Yksi hakkasi muutamien deittien jälkeen yhäidin ja apuun rientäneet murrosikäiset lapset...suhteen jatko käräjillä...
      -Mies toi taudin, joka ei lähde ikinä pois verestä(Herpes)
      -Mies "runnoi" eron tullessa väistämättömäksi( Agressiivisuuden takia )
      naisen alapäähän omistusmerkintänsä.
      Vastaavia tarinoita 5 v deittaajana kuullut useita jätän alko ja lääketarinat pois...

    • Minä naisena ainakin ymmärrän heti, jos mies valittaa rahapulaa. Ei kai tänä päivänä kukaan voi olla niin taukki, ettei tietäisi mistä on kysymys. Jos joku antaa rahaa, niin täytyy olla todella epätoivoinen ihminen. Jos en muuten miestä saa, niin ostan sen ja maksan kerralla, en tuhansia euroja jatkuvasti.

    • Artemis jumalatar

      Harrastiko metsästystä? Voimakas metsästysvietti ilmeisesti.

    • hopealle

      Mulle mies ilmoitti menevänsäkin toisen naisen kanssa kahveelle, vaikka
      me oltiin sovittu treffeistä. Noh olipahan ainakin rehellinen. Siitä ja papukaija
      merkki hänelle.

      Tosin tälle naiselle oli tullut rimakauhu ja kahvittelu mennyt penkin alle.
      He kuulemma tapasivat, mutta siihen tyssäs.

      On tää aika monimutkaista touhua.

    • hyvinpettynyt

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe