HEI,
Olen sellainen että en jaksa olla pitkissä suhteissa.Ja nyt olen rakastunut mutta pelkään satuttavani kumppaniani koska tiedän että en voi olla hänen kanssaa kovinkaan pitkkään. Miten ilmaiseisin asian häenelle. Ehkä vielä kestää noin 2-3 vuotta. Edellisetkin suhteet eivät ole kestäneet kovin montaa vuotta 2-5v yleensä.Se tässä on erona että ennen vain lähdin mutta nyt on eri tilanne. Olen tullut varovaiseksi jos satutan toista....
ei jaksa pitkiä suhteita
satutanko
2
128
Vastaukset
- 2 + 13
Olen sellainen että ..en aio muuttua..minäminäminä..uutta löytyy kun vanha alkaa ärsyttää..
Ihminen pystyy muuttumaan, parempaan suuntaan, jos itse kokee siihen tarvetta ja halua. Jos et muutu, niin mistä arvelet että se toinen haluaa olla kanssasi yli kahta vuotta.
Olet vain lähtenyt yhtäkkiä, siis toisen naisen perään? Oletko siis ollut uskoton, etsinyt toista seuraa, kun parin vuoden jälkeen alkaa kyllästyttää? Kerro lisää.. - 13
Tatuoi tuo otsaasi niin jokainen tietää lukea käyttöohjeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952318Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791913- 1791456
- 246900
- 79882
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611