Olenko huomaamattani muuttunut hirviöksi?

äkäpussitar

Olemme 25-vuotiaat,muutimme yhteen 10kk tutustumisen/seurustelun jälkeen,olemme asuneet yhdessä nyt 4v,mielestäni muutimme liian aikaisin yhteen asumaan,suurin syy yhteenmuuttoomme oli pitkä välimätkä ja olimme kumpikin vielä opiskelijoita niin ei ollut oikein varaa joka viikonloppu riessata toisen luo.
No kuitenkin,tähän asti meillä on mennyt hyvin,paitsi nyt puolen vuoden ajan minua on jotenki ärsyttäny melkein kaikki asiat miehessäni,kiukuttelen ihan ihme jutuista,valitan,jankutan,mäkätän niin kauan aina että miehenikin hermostuu,siitä seuraa sitten joko kunnon sanasota eli huudetaan ja haukutaan toisiamme tai sit mies häipyy kaverilleen pariksi tunniksi.
En tajua itsekään itseäni,miksi olen nykyään tälläinen,ei mitään erikoista ole tapahtunu ja rakastan edelleen miestäni,mutta jotenki alkaa ärsyttämään,esim, kun ostan kaupasta jotain hyvää välipalaa tai jotain ihanaa leipää ym ni mies ahmii myös niitä,vaikka haluaisin että minä vain yksin saisin nauttia niistä,tai se että pyykkikoneessa on yli puolet hänen vaatteitaan,miksi pitää joka päivä vaihtaa farkut jos ne eivät ole likaiset tai että hänen sukkansa lojuvat sohvalla tai että hän on jättänyt kahvikuppinsa ruokapöydälle eikä ole vienyt sitä tiskipöydälle.
Mitä minulle on tapahtunut kun olen muuttunut tälläiseksi hirviöksi?enhän minä ennenkään välittänyt nuista pikkuasioista
En vain mahda itselleni mitään.
Mieskin alkanut jo kyseleen että enkö rakasta häntä enää kun olen koko ajan niin kiukkuinen ja syyttelen häntä joka pikku asiasta.

8

310

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+2

Oletko aloittanut e-pillerit samoihin aikoihin kiukuttelun alkaessa?

Toinen syy voi olla rakkauden hiipuminen, koska haluat pitää "omat lelut" (ostamasi herkut) itselläsi, suhde on enemmänkin sisaren ja veljen kiintymystä ja kinastelua kuin parisuhderakkautta.

• 8

Vika on siinä että olet nainen ja miehesi on mies.
      Sopu alkaa siitä kun kumpikaan ei enää viilaa pilkkuja vaan tyytyy siihen että kokonaisuus toimii.

Good luck

• Daddy Cool

Tuo on jostakin kumma syystä aika yleinen, mutta miehen kannalta sietämätön ilmiö. Seuraava askel on seksin loppuminen, sillä kukapa haluaa seksiä tyhjästä nalkuttavan parisuhdehirviön kanssa.

Eihän sitä aina tarvitse olla hyvällä tuulella, mutta jatkuva nalkuttaminen on sietämätöntä. Väistämättä parisuhteessa monet asiat toisessa alkavat ärsyttää, mutta silloin pitäisi kyetä kääntämään asiat päälaelleen ja miettiä mitä hyvää suhteessa ja toisessa on. Ei se yksinelokaan niin auvoista ole, vaikka herkut saa toki ahmia itse, pestä vain omat pyykkinsä ja huolehtia vain omista kahvikupeistaan ja sukistaan. Pitäisikö sinun sitten kokeilla sinkkuelämää uudelleen?

• 2+6

Noin on , naisilla on jostain kumma luulo että miestä voi opettaa omille tavoille.
        Ei voi ja äijästä se kuulostaa vain sietämättömältä nalkutukselta.

• erkki petteri asko

Epäkypsää touhua sun puolelta..toi mun eväät..jne..hankkiudu eroon..jos ette pärjää..anna Miesystävällesi mahdollisuus tavata itselleen iloa tuova nainen..

• äkäpussi6541

Minä olen aivan samanlainen äkäpussi kuin aloittajakin. Ja itsekin rakastan miestäni samoin kuin ennenkin. Epäilen äkillisiä kiukkukohtauksiani pillereiden aiheuttamiksi. Ennen pillereitä olin kiltti, rauhallinen ja iloisempi. Nyt olen tasaisen kiukkuisella tuulella koko ajan ja välillä kuohahtaa yli :D. Suunnitelmissa onkin hormonien lopettaminen kokeilun vuoksi... Onneksi poikaystäväni aina riidan jälkeen halaa minua ja kutsuu omaksi Ärrimurrikseen.

Toisaalta, kyllä miehissäkin on syytä. Ei ole mukava tulla illalla väsyneenä kotiin ja huomata että mies makoilee sohvalla, likavaatteet lojuvat lattialla, tiskit tiskaamatta... syytä on kyllä molemmissa osapuolissa. Ja kyllähän noita riitoja syntyy aina kun asutaan yhdessä. Ihan normaalia minun mielestäni.

• kysymysmerkki?????

Pisti silmään sanomasi: "omat herkut, miehen vaatteet". Jos asutte yhdessä, eikös silloin syödä yhdessä ja pestä pyykit yhdessä? Niin ainakin meillä.
      Jos haluan herkutella ihan itsekseni, syön herkut muualla tai ostan molemmille. Näin tekee myös poikaystäväni. Pyykkiä pestään silloin kun kone täyttyy, ei me erotella kumman vaatteita siellä on.

Sulla taitaa olla vaikeuksia ajatella teitä kahta pariskuntana, mulle tuli mieleen tekstistäsi että pidät miestäsi ärsyttävänä kämppiksenä=(

• Puhukaa, puhukaa, puhukaa.

Kertokaa toisillenne toiveistanne, pettymyksistänne ja tunnelmistanne suhteessa. Pyrkikää pienen pienillä arkipäivän teoilla luomaan suhteeseen entistä positiivisempaa ilmapiiriä - siis molemmat teistä. Silloin kynnys kiukutteluunkin nousee, vaikka välillä jokin asia harmittaisikin. Satsatkaa aikaa kahdenkeskisiin hetkiin. Huomioikaa toisianne ja kohdatkaa toisenne aidosti päivittäin. Ja aamulla herätessä olisi aina hyvä olla itse kunkin ensimmäisenä ajatuksena: "Mitä minä voisin tänään tehdä parisuhteeni parantamiseksi?"

Siitä se kaikki lähtee - pienistä asioista. Mitä parempi suhteessa on olla, sitä vähemmän tekee mieli kiukutellakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2108
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      502
    Aihe