Tuossa alla lainaus Hessu52:den isottelusta Murha.infosta.
Ajatelkaas, huvittavaa on että siinä tosiaan uhittelee vanha kääkkä joka on jo ties kuinka monta kertaa itse itkua tuhertaen juosta nytkytellyt poliisilaitokselle tekemään tutkintapyyntöjä koska kuulemma "kunniaansa on loukattu".
Ja tuossa sitä ollaan niin isoa poikaa että:)
Tässä Murha.infosta lainaus Hessun "uhosta":
"Mitä sinä Sariola vauva siellä kitiset.
Itse olet aloittanut tämän vittuilun, syyttämällä minua vähälahjaiseksi, mutta missä ovat sinun lahjasi, joulupaketeissako, joita sinulle ei ole koskaan annettu, eikä myöskään koskaan anneta?
Vaippoja kyllä saat sen enemmän lahjaksi, sillä niin vauvamainen ruikuttaja olet!
Kun olet tämän aloittanut, saat sen myös kestää, en ehkä ole fiksu, kun jatkan, mutta en voi sietää tuollaista vellihousua, joka ensin jotain aloitettuaan ei sitten kestä sitä, kun joku antaa takaisin.
En ole ainoa, jolle auot päästäsi, "maisterijolppi", mutta he eivät viitsi vaivautua vastaamaan, tai kirjoittavat (vittuilevat) sinulle fiksummin, kuin minä!
Minä tykkään sanoa suoraan asiat, niin kuin ne ovat ja sinua kohtaan niin myös teen, eli en valehtele, vaan puhun täyttä totta!
Lopeta tuo jatkuva kitinäsi ja kestä arvostelut kuin mies, vaikka et millään arvoasteikolla mies olekaan, vaan jo olemassaolollasi halveeraat miessukupuolta.
Voi, voi reppanaa, heh!"
Hessu52 on jo
39
325
Vastaukset
- Janne vaa
Minusta murhaajan auttaminen on aivan yhtä suuri rikos kuin murha. Se on avunantoa että murhaaja ei jää kiinni.. Jos sitä vaikkapa valehtelee ja keroo muunneltua totuutta poliisille on se rikos. Sillon vaikettaa tahallaan poliisin työtä selvittää rikos. Sit jos vielä oikeudessa kertoo muunnetua totuutta on se iso rikos.
- åpolkjnhbv
Entäs jos ei o usjkaltanu kertoa tai ei o muuten menny perille.
Nissel on tuuria.... - Zwiig_röh
Joo, hessusintti uhkaili minua väkivallalla :8) , kertoi tuntevansa kotiosoitteeni sun muuta sössöä!
Talia olen ostanut talvilinnuille, mutta jos Hessu tulee käymään, voi sen pukea vaikka vanhaan verkkon ja ripustaa supertalipalloksi kivoille tinteilleni.
Tai - täytyyhän lintujakin osata suojella, ties mitä d.s.i.a-geenejä noin käyttäytyvällä, ydinjatkeellaan eteenpäin räpikoivällä kädellisellä ja kuitenkin selkärangattomalla pääjalkaisella voi nahoissansa olla paffikasoihin muka hypeltyänsä.
P.S
Joutui muuten palaamaan Tapilasta takaisin maaseudulle saatuaan pikkupojilta muistutuksen ikuisuusasioista, vaikka ne eivät kauaa kai läskeissään näy, kun kuuelmma muutoinkin peseytyy tosi havoin.
Jos ette usko, kysykää Tapiolan juottoloiden jengeiltä, mistä Hessun tuntee, ennen kuin sen näkee !
Zwiig_röh- Hessun hattu
Eipä mulla oikeastaan muuta, mutta kun tässä on kyse tuosta Hessu52:sta niin satutko sinä tietämään mistä saisi tuommoisen hullunkurisen pikkupoikien villinlännenhatun jonka tämä Hessu on tässä kuvassa tunkenut päähänsä:
http://personal.inet.fi/koti/hegenkirja/
Kummipoika täyttää kokonaiset viisi vuotta, ja arvelin että nassikalla ei ole vielä kovin itsekritiikkiä niin voi olla että se suostuisi pitämään tuommoista ainakin kotioloissa. - JormanJortikka
Hessun hattu kirjoitti:
Eipä mulla oikeastaan muuta, mutta kun tässä on kyse tuosta Hessu52:sta niin satutko sinä tietämään mistä saisi tuommoisen hullunkurisen pikkupoikien villinlännenhatun jonka tämä Hessu on tässä kuvassa tunkenut päähänsä:
http://personal.inet.fi/koti/hegenkirja/
Kummipoika täyttää kokonaiset viisi vuotta, ja arvelin että nassikalla ei ole vielä kovin itsekritiikkiä niin voi olla että se suostuisi pitämään tuommoista ainakin kotioloissa.Mulla oli tuollainen alakouluikäisenä yksissä vappujuhlissa. Nils Gustafsson kuitenkin varasti sen myöhemmin minulta ja katkeroiduin siitä loppuiäkseni. Nyt kulutan kaiken aikani netissä mustamaalaamassa häntä kun minussa ei ole miestä mennä puhumaan hänelle päin naamaa.
- Ariola33
Hessu: "Vähälahjaiseksi?"
Olen huolellisesti välttänyt tuon sanan käyttöä arvioidessani Hessua.
Paras ilmaus ehkä on, että Hessu ajattelee ja kirjoittaa kuin Blondivitsin Blondi. Mikä tahansa perustelu käy mihin tahansa asiaan ja mikä tahansa muu perustelu kelpaa kumoamaan minkä tahansa faktatiedon, vaikka noilla perusteluilla ei olisi mitään yhteyttä itse asiaan.
Mielestäni Hessu ajattelee ja kirjoittaa kuin Blondivitsin Blondi.
HESSU ON KUIN BLONDIVITSIN BLONDI .......
Keskusteluissa tuollainen on rasittava.
Siihen nähden koko saattaa olla iso. Ajattelultaan ei. - Ariola33
Lisätään edelliseen:
En ole koskaan edes käyttänyt termiä vähälahjainen, kuten Hessu väittää. Taitaa Hessulla omat arviot väikkyä mielessä.
Minä käyttäisin oikeaa termiä "heikkolahjainen". Se on hieman "normaalin" alapuolella.
En kuitenkaan käytä Hessusta edes sitä termiä. Jos se olisi totta, se olisi tuhmasti tehty, ja jos se ei pitäisi paikkaansa, se olisi vielä tuhmemmasti tehty.
Mutta tämä on kyllä hyvin sanottu:
"Hessu ajattelee ja kirjoittaa kuin blondivitsin blondi".
:-) :--) :---) - Hessu 52
Sariola, pääsi on niin täynnä ureaa, että joudut pitämään vaippoja karvalakkisi alla.
- RÖH_Zwiig
Hessu52 on minfon moderoijien valinta osoittaen palstansa tason.
Vaikka palstalla keskustelisi asioista asiallisesti, saa bannia, jos Hessu52 sattuu olemaan asiasta perustelemattomasti eri mieltä.
Otin selvää minfosfa, projektina tutkintapyyntö 30.4.2012 mennessä.
JSN eli julkisen sanan neuvosto oln yhtymässä hankkeeseen ennakkotapauksena.
Wagner - Aloiras
Huvittavaa seurata kun hessu lähtee Minfon Bodom - läävästä ihmisten ilmoille esittämään vieläkin tyhmempää kuin on saa hän heti pattiinsa niin että luulisi tuntuvan mutta ei, ei tyhmä kun on ymmärrä pysyä siellä Bodomilla, mistä siitäkään ei tiedä ei niin sitten ei mitään:
Re: Henkirikos ja yritys ruotsinlaivalla v. 1987
ViestiKirjoittaja Hovimestari päivämäärä To Helmi 02, 2012 3:43 am
Hessu52 kirjoitti:Muistaisin, että laivoilla olevat palokirveet ovat ihan tavallisia kirveitä sijoitettuna lasikaappeihin pitkin kansia, saatan olla väärässäkin.
Olet väärässä. Joskus vuonna kivi ja kuokka noin on voinut ollakin, mutta kuvittele nyt että ruotsinlaivalle olisi ripoteltu kirveitä kännisten perseääliöiden ulottuville... Ei helv... (Eivät ne tosin kovin piilossakaan ole, jos osaa etsiä)
Tarkoitan, että "nakka" , vai hamara, miksi sitä nyt kukin haluaa kutsua, on kuitenkin sellainen tasainen, ei piikkimäinen, kuten amerikkalaisilla palomiehillä!
Eipäs vaan se on palokirveessä juuri sellainen piikkimäinen ja samanlaiset on muuten suomalaisillakin. Olen kirjoittanut tästä joskus aiemminkin. Tietysti jossain esim. pienessä sisävesilaivassa voi olla jostain syystä tavallinen tasahamarainenkin kirves, tällöin se on väärää mallia, vähän kuin pallopäävasara timpurilla. - HessunKessu7
Keskusteluita seuranneet tietävät hyvin, että Hessua älykkäämmät keskustelijat ovat yleensä "jääneet hakauksiin" Hessun kanssa, joka vaatii muilta keskustelijoilta, että heidän pitää olla samaa mieltä hänen kanssaan. Itseään kunnioittava keskustelija ei voi sitä tehdä, ja siitä seuraa yleensä välirikko, ja Hessu alkaa kyseisen keskustelijan parjaamisen ja vähättelyn. Näin on tapahtunut monen "viisaamman" keskustelijan suhteen. Hessu ei ymmärrä, että hän ei ole niitä kaikkein terävimpiä ja loogisimpia keskustelijoita ja ajattelijoita, vaan kuvittelee olevansa hyvä asiantuntija asiassa kuin asiassa. Yleistieto on heikkoa tasoa. Vähän kuin Ahon Rautatiessä Matti ja Maija. Siinä meillä keslkustelijoiden "yleisnero", itse Hessu, ainakin omasta mielestään ....
- Nätti_Jussi
Mutta pientä se on sinuun verrattuna, Sariola! Vaihda kypärävaippasi taas välillä.
- vanha kääkkä jaksaa
Niin paljon huvittavaa, että täytyy taas lainata murha.infosta Hessun toilailuja.
Tuossa alla siis tosiaan pallo punaisena ja pikkupoikien villinlännenhatun hikinauha litimärkänä kirjoittaa mies joka on ties kuinka monta kertaa itse itkua tuhertaen juosta nytkytelyt poliisin luo tekemään rikosilmoitusta kun kuulemma sen kunniaa on loukattu keskustelupalstoilla.
Näin Hessu: "ei taida ruikkuhousu kestää itseensä kohdistuvaa kritiikkiä, mutta mitäpäs on ottanut itselleen valehtelijan roolin syytä itseäsi, älä minua!
Älä sivari piipitä!
Vai olisi nimimerkille kettuilu rikos,heh heh hee, no nyt jo jätkä muokkaa Suomen lakiakin mieleisekseen, mutta sehän onkin Sariolan tyyli, nimittäin muutella asioita itselleen ja idolilleen sopivammasksi!
Hessu52" - totuus selville
vanha kääkkä jaksaa kirjoitti:
Niin paljon huvittavaa, että täytyy taas lainata murha.infosta Hessun toilailuja.
Tuossa alla siis tosiaan pallo punaisena ja pikkupoikien villinlännenhatun hikinauha litimärkänä kirjoittaa mies joka on ties kuinka monta kertaa itse itkua tuhertaen juosta nytkytelyt poliisin luo tekemään rikosilmoitusta kun kuulemma sen kunniaa on loukattu keskustelupalstoilla.
Näin Hessu: "ei taida ruikkuhousu kestää itseensä kohdistuvaa kritiikkiä, mutta mitäpäs on ottanut itselleen valehtelijan roolin syytä itseäsi, älä minua!
Älä sivari piipitä!
Vai olisi nimimerkille kettuilu rikos,heh heh hee, no nyt jo jätkä muokkaa Suomen lakiakin mieleisekseen, mutta sehän onkin Sariolan tyyli, nimittäin muutella asioita itselleen ja idolilleen sopivammasksi!
Hessu52"Ei sinua Hessu ainakaan järjenlahjoilla ole siunattu :)
- PokuLerssinen
Juu, ei ole siunattu!
Puheenvuoro kuvaa kirjoittajaansa! :--)- Kyrpä_Jussi
Ei sinua Hessu siunattu ole! Herranjestas Hessu!
- Lössi42
on mul stetson ja sillee...
- HyvinkäänSuhari
Hessu on osa-aikainen taksikuski, jota ei kukaan jaksa kunnella tauoillakaan.
Puhuu polöttää koko ajan, polttaa ketjuna tupakkaa ja saa ympäristönsä puhumaan erillään, selvästi häpeillen jatkuvaa molotustaan. - IteErkki
Hämmästyttävää päättelyä!
Kuvan kuvaussuunta on tietysti se, kun kuva jaetaan kahteen yhtä leveään osaan. Tällöin se pystysuora keskilinja on kuvan kuvaussuunta.
Hessun ottamassa valokuvassa polku kallistuu oikealle verrattuna tuohon kuvan keskilinjaan. Siis polku kaartaa oikealle verrattuna valokuvan kuvausuuntaan.
Siinä se polku näkyy silmien edessä kaartuvan oikealle, mutta Hessupa väittää, että polku kaartaa vasemmalle. Siitä huolimatta, että hänen itse ottamansa valokuva todistaa aukottomasti päinvastoin...
Tuota on vaikea, sanoisinpa mahdoton ymmärtää...
Niin se ajatus näyttää menevän.....
Ymmärtää ken ymmärtää...
:--) - Nätti_Jussi
^ Olet Sariola päästäsi vialla. Mene hoitoon.
- no mutta Hessu
Hessu 52 Murha.infosta:
"Kas kun Habanbula on hyväuskoinen, kun luulee minun kirjoittelevan suoli24 :ssä.
En ole sinne kirjoitellut, ja muutama siellä minusta kirjoitellut saa kutsun piakkoin kuulusteluihin, no se siitä!"
Niinpä Hessu, siinäpä sinä taas olet:) Ja ilmeisesti olet taas kerran ehtinyt hyssytellä itkua tuhertaen poliisiasemalle:)
Lainataanpa sinun itsesi aikaisemmin kirjoittamaasi:
"Vaippoja kyllä saat sen enemmän lahjaksi, sillä niin vauvamainen ruikuttaja olet!
Lopeta tuo jatkuva kitinäsi ja kestä arvostelut kuin mies, vaikka et millään arvoasteikolla mies olekaan, vaan jo olemassaolollasi halveeraat miessukupuolta."
- awa tekee pohjat
Hessu on eittämättä surkuhupaisin tunari Bodomkirjoittelussa, mutta ei kauas jää toinen säälisekaista huvittuneisuutta herättävä jykertäjä, awa.
Tässä tuon naurettavan blondin epätoivoisen epätodellinen luomus:
"Itse olen käynyt Oittaalla satoja kertoja ja murhaniemelläkin olen piipahtanut kymmeniä kertoja. Ulkoillessani olen törmännyt aina silloin tällöin ihmisiin jotka selvästikin arvoivat tai "mittailevat" murhaniemellä paikkoja. Huomatessaan minut, ja nähdessään ehkä arviovan katseeni, useimmat näistä ihmisistä ovat avanneet keskustelun ennen minua. Bodomin kolmoismurha kiinnostaa ihmisiä, sen huomaan.
Teltan paikkaa useimmat näistä tapaamistani ihmisistä etsii." - Röh_Zwiig_Original
Huvitti, kun tiistaina 7.2.2012 Hessu seurasi aina erään huoltoaseman kahvioon saakka aamuseitsemältä, tuli ulkotiloihin, jossa sikaroin kaffin kera.
Sanoi päivää ja katsoi 45 asteen kulmassa ylöspäin, liri taisi tulla vasempaan punttiinsa. Poltti pari savuketta koko ajan taksiasioitaan pölöttäen ja poistui.
Ymmärsi kai viimeistään ydinjatkeellaan poistua ymmärrettyäänb hänet tunnistettuani.
Tavanomaisesti suhtaudun dilleihin myötätuntoisesti, mutta taksikuskina Hessu ?
:8)- Hessu 52
Pääni on niin täynnä ureaa,että karvalakkikin on kusesta märkä :)
- Hege-ruuna
Hessu 52 kirjoitti:
Pääni on niin täynnä ureaa,että karvalakkikin on kusesta märkä :)
Tosi on!
- totuus selville
Hirttoköysiyhdistys kokoontuu.Puheenjohtajana toimii rakastettu ja vihattu Hessu52 ja seksikkäänä sihteerinä awa.
- Aloiras
Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?
Uusi viestiKirjoittaja Hessu52 päivämäärä To Helmi 09, 2012 9:24 pm
On nuo niin uskomattomia väitteitä, että pitäisi olla jotain kättä pitempää, vai ovattko väitteesi pelkkää trollausta, jollaista minä uskon sen olevan, vai olisi puukottanut ystäväänsä -69, en ole moisesta kuullutkaan, ja tuskin poliisikaan, heh !
Hessu 52 valehtelee jälleen ; CrimeStoorin kävijänä hänen täytyy tietää että sen arkistossa tuokin puukotus löytyy. Vai oletko tyhmä, Hessu 52, etkä löydä muualle kuin Nihtisiltaan itkemään että olematonta kunniaasi on loukattu?- totuus selville
Hessu Supervalehtelija 52 säveltelee taas uutta sinfoniaa.Siinä ei paljoa totuus vaakakupissa paina,kun Hessu52 pääsee vauhtiin.
- ErkkikinTietää
Tuo on tosiaan "hämmästyttävin piirre Hessussa". Vaikka esittää selvän faktatiedon, joka osoittaa Hessun olevan väärässä, hän ei luovu väärästä kannastaan, vaan esittää sen jälleen myöhemmin muuttumattomana. Miten tuollaisen kanssa voi keskustella asiallisesti. Onko muisti niin huono, vai "unohtaako hän akviivisesti" oikeat faktatiedot. Taitaa olla molempia...
- Lerssi
Onko Hessu jo iso poika?
- HessunKessu123
On jo iso poika, mutta unohtaa silti aktiivisesti faktatiedot...
- puutarhatonttu53
Hessu on eläkeläinen,joten hänellä on aikaa tapella minfossa muiden kirjoittajien kanssa päivät pitkät...
- Aloiras
Leikkiaseella varustautunut lännenhattumies herätti hämmennystä Kajaanissa keskiviikkona.
Poliisin mukaan hätäkeskukseen tuli puolenpäivän aikaan ilmoitus, jonka mukaan kajaanilaisessa liikehuoneistossa käyneellä miehellä oli ollut hallussaan käsiase. Mies oli poistunut liikkeestä linja-autoaseman suuntaan. Lisäksi poliisille tuli ilmoitus, että mies oli viritellyt käsiasetta linja-autoaseman läheisyydessä.- totuus selville
Hessu on kajahtanut Kajaanissa.
- Aloiras101
Hessu on ollut melko hiljaa viime aikoina. Ehkä on tosiaan tilapäisesti taksimiehenä. Siihen kyvyt saattavat yltää. Itsekin olen suorittanut ensimmäisen ajokorttini Helsingin hulinoissa. Ei Helsinki niin vieras paikka ole minullekaan, ettenkö uskaltaisi ajella siellä missä tahansa. Parkkipaikkaa autolle on joskus vaikea löytää.
Rikoksen ratkaisussa Hessu ei ole parhaimmillaan. Jääräpäinen tunteen varassa uhoilu ei ole paras lähestymistapa - se on se huonoin. Siitä tavasta Hessu ei näytä pääsevän ulos! ...- Jesse Livermore
Saako juovuksissa muka ajaa taksia?
- gfifpö9
Nisselä sekoo...
- Hessu 52
Budjaatsä Stadissa Sariola?
- Usseh 25
Mä putjaan stadissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463