itsekäs mies

14.20

Ärsyttää kun mies on kirstunvartijana kaikessa, seksissä, rahassa, ajankäytössä.
Ite se on niin tyytyväinen itsenäisyydestään, muttei tajua, että koko perhe on siitä riippuvainen.

7

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16

Jos mies on ainoa joka käy perheessä työssä niin tottakait hänellä on oikeus ola "kirstunvartijana".
      Tasapainoisemmassa tapauksessa sitten tietysti ei.

Täällä toinen "kirstunvartija".

• Ei nimimerkkiä

Sanoisin, ettei kannata lähteä suhteeseen kirstunvartijan kanssa.

Mutta koska AP on virheensä jo tehnyt, riippuvuussuhde pitää katkaista pikimmiten. Muuten menee orjuuden puolelle. Viime kädessä avioero.

Lain mukaan muuten puolisoilla on nautintaoikeus toistensa omaisuuteen, myös rahoihin.

• mieskin kunnioittaa

Älä ole toisesta riippuvainen. Kannattaa katsoa ennenkuin katua. Hommaa ammatti ja työpaikka. Lapset hoitoon ja omat tulot. Jos ei toiselle käy niin kovemman kautta sitten. Itse aikoinani opskelin ensin, sitten työ, sitten vasta mies ja perhe. Omat tulot, oma tili, oma auto. Itsenäisyys ja tasa-arvo miehen kanssa.D)

• Heiz Harald

Jos mies hankkii rahat perheeseen, niin ymmärrettävästi hän on kirstunvartijana. Eli kannattaa hakea aktiivisesti itse töihin. Minulla ja naisellani on omat tilit ja sovitaan yhdessä mitä kumpikin maksaa mistäkin. Suhteessa tuloihin on kaiken mentävä mielestäni tasan.

• ap

Mies ostaa joka toinen/ joka kuukausi 200-400e edestä omaa henkilökohtaista viihde-elektroniikkaa. Meiltä puuttuu kotona asioita joita oikeasti tarvittais, mutta niihin ei jää rahaa. Mun henkilökohtaisia menoja ei ole olemassakaan.

Vauva on niin pieni, että en haluaisi laittaa sitä vielä hoitoon. Minä olen siis ainoa joka "uhrautuu" lapsen parhaaksi. Teen kotona työtä koko sen ajan kun mies on töissä, palkka vaan on pieni. Miksei sitä hyväksytä työksi?

Seksin suhteen sama. En ihmettele, vaikken koskaan enää saisi kokea miehen kosketusta. Jos haluu saada on pakko antaa, ja meidän isi ei varmasti omastaan jaa. Kerran kuussa ja sekin tuntuu sääliseksiltä.

Jos tämä on sitten tätä, ja mun pitää odottaa niin kauan että saan omaa palkkaa, ja että mun seksihalut kuolee lopullisesti, miten selviän etten ala oikeasti vihata tuota itsekästä miestä?

• Ei nimimerkkiä

Sinun pitää tosiaankin uhrautua lapsesi parhaaksi. Niin miehesikin pitää, mutta voit päättää vain itsestäsi.

Avainkysymys ei ole se, mikä on oikeudenmukaista tai onko sinulla hyvä olla. Sinun pitää kysyä itseltäsi, mikä on vauvalle parasta.

Kuvaamassasi tilanteessa vauvalle saattaa olla parasta, että eroatte. Mutta harkitse tarkkaan. Harkitse myös turvautumista vanhempiesi apuun.

(Ennen kuin katkeroidut miehellesi liikaa, muista, että hän on varmasti aina ollut samanlainen. Sinä olet tehnyt väärin, kun olet noin itsekeskeisen ihmisen kanssa mennyt tekemään lapsen. No, älä missään nimessä toista virhettä. Yksi nainen jaksaa yhden lapsen hoitaa.)

• vinkki sulle

eroa jos mies ei halua jakaa asioita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      79
      1954
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1260
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      195
      563
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe