viha miestäni kohtaan

safiraöö

Mitä voin tehdä? Olemme uusperhe. Meillä on vuoden ikäinen lapsi. Mutta mitä teen kun en enää siedä miestäni? Hän ei ala erosta puhumaan mutta ei ongelmistammekaan. Koen hänen monin tavoin pettäneen minut ja tietenkin odotukseni aviosuhteesta. Mitä voin tehdä? Vihantunne ja itseinho täyttävät päiväni.

8

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17 + 8

No, mitä ne ongelmat ovat? Kysymyksesi on liian abstrakti, jotta siihen voisi ottaa kantaa. Sen perusteella mies ei ole tehnyt mitään väärää, mutta sinä olet ahdistunut omista syistäsi.

• 3

Mitäpä siinä, tehdä, tuota rataa kun jatkat niin elät elämäsi aina vaan uudemmassa perheessä.

Good luck

• safiraöö

Niin...voit olla oikeassa, 3. Toivoisin mieheni huomioivan minua. Raskaana ollessani hän loukkasi minua. Ja tuijotteli ystävänsä emäntää joka teki myös hänelle sitten seksiehdotuksen, minkä salasi minulta kauan. En pääse yli tästä. Mieheni ei vaikuta pitävän vartalostani ja tyylistäni. Odotan kehuja. Jos väittää joskus rakastavansa. En tunne sitä. Miehet, miksi hän mahtaa olla kanssani. Yhteinen lapsi tietysti. En ole tyytyväinen seksielämämme määrään enkä laatuun. Olen kertonut tylsyydestämme muutoin.

• 3
        safiraöö kirjoitti:

Niin...voit olla oikeassa, 3. Toivoisin mieheni huomioivan minua. Raskaana ollessani hän loukkasi minua. Ja tuijotteli ystävänsä emäntää joka teki myös hänelle sitten seksiehdotuksen, minkä salasi minulta kauan. En pääse yli tästä. Mieheni ei vaikuta pitävän vartalostani ja tyylistäni. Odotan kehuja. Jos väittää joskus rakastavansa. En tunne sitä. Miehet, miksi hän mahtaa olla kanssani. Yhteinen lapsi tietysti. En ole tyytyväinen seksielämämme määrään enkä laatuun. Olen kertonut tylsyydestämme muutoin.

Lähes kaikki miehet ovat perusluonteeltaan tuollaisia, ne jotka eivät ole ovat homoja.
        Valitettavasti näin on asia.
        Miehet nyt eivät "elä suhdetta" samoin kuin naiset, naisten on vain jostain syystä mahdotonta ymmärtää tätä.

Tietysti tuostakin voi nyt löytyä poikkeuksia mutta ne ovat tosi harvassa, jos on edes olemassa.

• safiraöö
        3 kirjoitti:

Lähes kaikki miehet ovat perusluonteeltaan tuollaisia, ne jotka eivät ole ovat homoja.
        Valitettavasti näin on asia.
        Miehet nyt eivät "elä suhdetta" samoin kuin naiset, naisten on vain jostain syystä mahdotonta ymmärtää tätä.

Tietysti tuostakin voi nyt löytyä poikkeuksia mutta ne ovat tosi harvassa, jos on edes olemassa.

Tarkoitatko todella että loukkaavat huvikseen tuoretta vaimoaan, vaiko tuosta ei pitäisi itse välittää että olen esim. liian tiukkapipo jos loukkaantunut mieheni muiden katselusta ja samalla kun hän ei koskaan kommentoi mitenkään minun ulkonäköön enää?

• safiraöö
        safiraöö kirjoitti:

Tarkoitatko todella että loukkaavat huvikseen tuoretta vaimoaan, vaiko tuosta ei pitäisi itse välittää että olen esim. liian tiukkapipo jos loukkaantunut mieheni muiden katselusta ja samalla kun hän ei koskaan kommentoi mitenkään minun ulkonäköön enää?

Ja lisään ei koskettele minua. Homoksi väittäisin ellen itse tietäisi muuttuneeni kai liian luisevaksi kuten hän sanoi raskaana mulle ja on muitakin vikoja joita ei halua nähdä eikä kuulla..ja tietäen miten hän naisellisia naisia kaikin puolin ihannoi mutta kun minä en ole niin kaikki naisellisuuteen viittaavat asiat ja niiden puute meidän suhteessa ovat miehelle tabu.

• 3
        safiraöö kirjoitti:

Ja lisään ei koskettele minua. Homoksi väittäisin ellen itse tietäisi muuttuneeni kai liian luisevaksi kuten hän sanoi raskaana mulle ja on muitakin vikoja joita ei halua nähdä eikä kuulla..ja tietäen miten hän naisellisia naisia kaikin puolin ihannoi mutta kun minä en ole niin kaikki naisellisuuteen viittaavat asiat ja niiden puute meidän suhteessa ovat miehelle tabu.

Tuossa miehesi käyttäytymisessä on myös jotain mustasukkaisuuteen viittaavaa, omistavaa käytöstä.
        Onko menneisyydessäsi tai nykyisyydessäsi jotain joka miestäsi riipoo.

• Safiraöö
        3 kirjoitti:

Tuossa miehesi käyttäytymisessä on myös jotain mustasukkaisuuteen viittaavaa, omistavaa käytöstä.
        Onko menneisyydessäsi tai nykyisyydessäsi jotain joka miestäsi riipoo.

No on varmaan. Nykyisessä ainakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2108
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      502
    Aihe