Tarvitsen apua murenevaan suhteeseen...

Epätoivoinen

Olen 16 vuotias nuori mies,jonka suhde on alkanut horjua oman virheeni takia... Puhuin suutuspäissäni tyttöystävälle asioita joita en koskaan sanoisi hänelle enkä varsinkaan tarkoittanut niitä...nyt tyttöystäväni on surullinen ja hyvin alakuloinen...olen koittanut pyytää häneltä anteeksi ja hän antoikin anteeksi,mutta silti hän on murheellinen...hän on sanonut että suhteemme ei mahdollisesti kestäisi enää pitkään...olen todella murheissani ja tarvitsen apua...mitä minun tulisi tehdä jotta hän unohtaisi asian ja haluaisi olla minun kanssani?

7

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • safiraöö

Sinun täytyy mitätöidä kaikin tavoin puheesi sanoilla ja teoilla. Jos haukuit häntä, pysy totuudessa miten näet hänet. Lohduta ja auta häntä niin kauan kun on tarvis. kerro tarkasti miksi haluat ja jaksat olla hänen kanssa.kehu häntä.

• Epätoivoinen

Olen kehunut häntä ja kertonut kuinka paljon rakastan häntä, mutta jos mainitsen hiukankin asiaan liittyvää asiaa,hän hermostuu ja on vihainen minulle. Annan hänelle aikaa olla yksin, mutta silti hän ei toivu virheestäni. Toivon että hän hyväksyisi minut ja haluaisin hyvittää virheeni hänelle....menisimme torstaina leffaan katsomaan jotain mukavaa elokuvaa,mutta hän vain murjottaa eikä hän voi nauttia elokuvasta...olen todella epätoivoinen...

• vihje..
        Epätoivoinen kirjoitti:

Olen kehunut häntä ja kertonut kuinka paljon rakastan häntä, mutta jos mainitsen hiukankin asiaan liittyvää asiaa,hän hermostuu ja on vihainen minulle. Annan hänelle aikaa olla yksin, mutta silti hän ei toivu virheestäni. Toivon että hän hyväksyisi minut ja haluaisin hyvittää virheeni hänelle....menisimme torstaina leffaan katsomaan jotain mukavaa elokuvaa,mutta hän vain murjottaa eikä hän voi nauttia elokuvasta...olen todella epätoivoinen...

Kirjoita kirje/pitkä tekstari/sähköposti tms, jossa kerrot asiat niin kuin ne näet. Suurimman osan naisista uteliaisuus on niin suuri, että ei voi olla lukematta ja näin saat sanottua tarpeelliset asiat. Osa naisista pitää myös romanttisena kirjeen (OIKEAN KIRJEEN) kirjoittamista. Voisit jopa saada helpommin anteeksi sillä..

• Asiasta tietävä

Unohtaisi? Naiset eivät unohda, vaan voivat vetää 25 vuoden päästäkin tekosi käsittelyyn uudestaan! Anteeksi toki olet saanut-ja onhan se varmaan hauska katsella, kun kiemurtelet...

Olet oppinut tärkeän läksyn: vaikka nainen vaatimalla vaatisi sitä "rehellisyyttä" niin se pitää poikkeuksetta tulkita näin:"vastaa diplomaattisesti"...ei siis IKINÄ pidä kertoa mitä ajattelee, vaan siloitella ensin se mitä sanoo. Taitolaji, jonka oppii vuosien myötä.

Et voi tehdä mitään muuta, kuin pyytää anteeksi, ja jatkaa normaalia elämää-kenenkään tehtävä ei ole loputtomiin pyydellä anteeksi.

• Epätoivoinen

Pointti on hyvä mutta silti tämä on minulle todella vaikea tapaus...pyysin kerran anteeksi enkä ole sen jälkeen pyytänyt koska koen anteeksipyytämisen kerran jälkeen turhaksi...häntä eo hymyilytä ollenkaan vaikka mitä mukavaa tapahtuisi...tämä stressaa minua todella paljon kun koulu menee tämän asian takia huonosti ja harrastukset eivät suju...ruoka ei maistu ja uni on jäänyt vähäiseksi...tämä sekoittaa mun omankin arjen pahasti mutta hän ei välitä siitä...ihan kuin minulla ei olisi arvoa,eikä hän välitä paskaakaan miltä minusta tuntuu....Nyt tajuan miksi monet sanovat että naisia on vaikea ymmärtää...

• M, 28

Uutta anteeksipyyntöä vaan kehiin, ja sitten vielä uutta ... ja vielä uutta. Myös kukat auttavat asiaa ja muut vastaavat temput. Noh, opit ainakin erään tärkeän asian naisista, nuo diplomaattiset vastaukset. :D
      Kaikki mitä sanot kumppanillesi kannattaa aina ajaa todella paksun suodattimen läpi, muuten saa siivota jälkiä pitkään. :D

• naisenkylmänäkökulma

Nääh, ei se ihan noinkaan mene. Saa sanoa, mitä mieltä on, mutta ei välttämättä vain paukauttaa sitä. En usko, että yksikään kundikaan esim. sängyssä hirveästi nauraisi, jos tyttö menisi tokaisemaan, että "oho, sullapas pieni" tai jossai muussa tilanteessa sanoisi muita mukavia totuuksia, et "no joo, oot sä kai ihan komea, mut rehellisesti alun perin mä olin kyl kiinnostunut sun kaverista ja sille en kelvannu, mut hei, nyt oon sitä mieltä, et sä oot tosi ihana".

Kaikesta voi keskustella, mutta kannattaa miettiä vähän sitä, missä muodossa sen mielipiteensä ulos tuo ja joskus jopa harkita, onko aihe puhumisen arvoista. :D Ja se, että nainen murjottaa.. Maailma ei siihen kaadu. Yksi vaihtoehto on lopettaa anteeksipyytely ja antaa naisen madella takaisin. Riippuen tapauksesta tämäkin toimii, kun tyttö huomaa, ettei enää saakaan huomiota ja joutuu oikeasti käyttämään omia aivojaan ja miettimään, miten haluaa suhtautua asiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe